Nee en J dacht dat het minimaal 700 ging kosten. Ik daarentegen zou alles boven de 300 te veel vinden.quote:
ik had nieuwe bandjes verwacht sowieso. en een deel uitlaat vervangen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee en J dacht dat het minimaal 700 ging kosten. Ik daarentegen zou alles boven de 300 te veel vinden.
Ze wilde geen gordijnen verkopen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:24 schreef _Bar_ het volgende:
Verkoopmedewerkers zijn ook niet allemaal de vriendelijkste![]()
ik achter een gordijn kijken,en vroeg waar de verduisterende hingen, daar kreeg ik als antwoord en al wijzend naar het rek.
Daar hingen alleen maar dure en vroeg of er nog een koopjesrek was.
jah die is er!boos kijkend.
ik had het bijna niet meer en durfde nog te gaan vragen of er ook effen gordijnen waren.
Daar was ze helemaal niet van gediend,ze sprong van haar kruk af liep al stampend naar het rek en rukte er zo een paar vanaf,gooide ze op tafel,hier mevrouw. Tot ziens.![]()
ik dacht dat ik er in bleef.
neuh in het zonnige Terneuzen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:37 schreef Moppert het volgende:
Deed je boodschappen in Volendam ofzojeetje wat een trut
Met chagrijnige Zeeuws Vlamingen ga ik liever ook niet in discussie. Man, wat kunnen die nukken.quote:
bij het woord 'verduisteren' slaan sommige verkopers nou eenmaal op tilt.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef trui het volgende:
wat griezelig, spring! belachelijk dat boer dan wel politie niet wat sneller in actie komen!
[..]
bij het woord 'verduisteren' slaan sommige verkopers nou eenmaal op tilt.
ik nuk nooitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:25 schreef -Spring het volgende:
[..]
Met chagrijnige Zeeuws Vlamingen ga ik liever ook niet in discussie. Man, wat kunnen die nukken.
Heb je wel eens geprobeerd een schaap te vangen? Ik wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:55 schreef _Bar_ het volgende:
[..]![]()
Spring wat vervelend kun je het schaap niet ergens aan vast maken?
Dat had ik idd wel kunnen doen ja. Ik heb een foto. Maar inmiddels is het al half vijf geweest.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:50 schreef Leandra het volgende:
Darn...
Leuk dat de boer geen tijd heeft, maar het is absurd dat ze de verkeersveiligheid zo in gevaar laten komen door niets te doen.
Heb je al een foto gemaakt en het getwitterd? Op een of andere manier doet dat soms wonderen.
Yep paar jaar geleden nog op de dijk achter mijn ouders is niet te doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
Heb je wel eens geprobeerd een schaap te vangen? Ik wel.Vandaag nog.
Da's echt niet te doen idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Yep paar jaar geleden nog op de dijk achter mijn ouders is niet te doen
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
OMG!!!
Het einde van Orange!
Die zag ik even niet aankomen.
![]()
Seizoen 2 begint bijna.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
OMG!!!
Het einde van Orange!
Die zag ik even niet aankomen.
![]()
Hem bellen is geen optie? Of diegene met wie hij getrouwd is geweest?quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb al wat zitten google-en. Maar nergens iets. Merken het vanzelf natuurlijk maar ik was wel gelijk goed wakker.
nou nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:14 schreef Saffier het volgende:
[..]
Hem bellen is geen optie? Of diegene met wie hij getrouwd is geweest?
huh?quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:16 schreef Leandra het volgende:
Het vervelende is dat als je gaat vragen dat de grapevine door de war raakt...
Mensen denken dan of dat hij het is, want je had het er over en ex-zwager, of ze denken dat hij het niet is, want als het je ex-zwager was dan had je het wel geweten en het niet hoeven vragen.
hier ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:03 schreef Saffier het volgende:
Ik heb nog niets gezien van beide series..........
april..quote:
Als je als (ex-)familielid in een kleine gemeenschap vragen stelt over een bepaalde situatie waarbij nog niet alles bekend is dan gaat men er ongehoord al snel vanuit dat je iets wel of niet zult weten, en dus dat iets wel of niet zo zal zijn, want als jij het er over hebt....quote:
Ik ookquote:
i heard it through the grapevine = ik hoorde het via het roddelcircuitquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:07 schreef Saffier het volgende:
Ik snap alleen het woord 'grapevine' hier niet?
Je redenatie volg ik dan weer wel.
Fijn Buuf, dat hij het niet is.
Ja hier dus ook praktisch naast het huis. Wat een herrie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef Keshet het volgende:
De Rotterdamse landde laatst echt naast ons huis. Je staat toch even raar te kijken dan!
L. krijgt altijd een fluorbehandeling. het viel me op dat hij die deze keer niet kreeg (en de assistente vroeg ook nog of er een fluoridebehandeling moest komen) en ik nam me voor op te letten of die op de rekening zou komen te staan en verdomd, hij stond er idd op.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijne tandarts met zo'n spookbehandeling..
Rietje voor je man amaranta?
Ik had vorige keer mot met hem. Eerst liep de afspraak al wat uit. Daarna 2 langzame verdovingen erin, en begonnen ze met het 3e gaatje met een ander soort verdoving. Alleen door mijn tandartsangst werkte de adrenaline die verdoving eruit voordat de tandarts iets kon doen. Tig prikken later gaatje gevuld. Maakt hij de opmerking: ja, we lopen zo wel uit, misschien moet u maar terugkomen voor die andere 2. Was zo kwaad. Er zitten niet voor niks al verdovingen in. En hij was al te laat begonnen. En bij de controle moest ik een half uur wachten met Chris. Normaal ben ik niet snel boos, maar nu de tandarts wel even laten schrikken.
Hij heeft ze daarna wel braaf gevuld. Maar liep echt bibberend de kamer uit.
En de rekening viel ook nog hoger uit dan verwacht. Daar nog over gebeld en korting geregeld..
Rip.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:42 schreef simmu het volgende:
oops. geen startproblemen. wel stuurproblemen. ik vond de auto raar rijden, dus maar ff langs de garage.
de multipla is deaud mensen. on the bright side: we hadden voor zaterdag al een afspraak staan om een andere auto te bespreken met de garage. die afspraak hebben we maar ff naar morgenochtend gezet
Ahwel. Had je hem anders ingeruild? Krijg je nu zeker minder geld voor dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:42 schreef simmu het volgende:
oops. geen startproblemen. wel stuurproblemen. ik vond de auto raar rijden, dus maar ff langs de garage.
de multipla is deaud mensen. on the bright side: we hadden voor zaterdag al een afspraak staan om een andere auto te bespreken met de garage. die afspraak hebben we maar ff naar morgenochtend gezet
nah, deze gast onderhoudt onze wagen al 4 jaar. ik rekende op sloop, niet op inruilenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ahwel. Had je hem anders ingeruild? Krijg je nu zeker minder geld voor dan.
Stuurproblemen, been there done thatWat heb ik toch een kut auto.
yay voor het aan elkaar schrijvenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:58 schreef amaranta het volgende:
Eva kan aan elkaar schrijven![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Yup, dat is onze tafel en ja, het is gekerfd
Oh danquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:00 schreef simmu het volgende:
[..]
nah, deze gast onderhoudt onze wagen al 4 jaar. ik rekende op sloop, niet op inruilen
ik ben allang blij dat hij
a) direkt ff keek
b) direkt met een leenauto aankwam en
c) hielp met overzetten van kinderstoeltjes en fietsje
Achja, over een paar jaar vervangen we hem wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:01 schreef simmu het volgende:
[..]
yay voor het aan elkaar schrijven![]()
en kut voor de tafel
Zou technisch gezien wel kunnen, maar daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef simmu het volgende:
kan je hem niet opschuren en opnieuw lakken? of misschien met krijtwerf ofzo?
om je wiel vast te zetten aan de as/draagarm. zoietsquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef trui het volgende:
geen idee wat een draagarmrubber is. waar dient het toe?
Cas deed het op een autoquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:58 schreef amaranta het volgende:
Eva kan aan elkaar schrijven![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Yup, dat is onze tafel en ja, het is gekerfd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |