Dat zuigtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dankzij Duitsland. Daarom de PC-versie gebruiken, die heeft dat niet.
quote:Arm yourself with weapons of legend to defeat crabpeople, underpants gnomes, hippies and other forces of evil.
Het is echt een fucking gaaf spel. Helaas kan ik er niet teveel over zeggen zonder te spoileren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zuigt
[..]Dit klinkt toch wel grappig
Yes pleasequote:
Lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik speel ook lekker de PC versie. Die kan ik namelijk ook gewoon on the road spelen.
Afgelopen weekend even niet. Afgelopen weekend heb ik even een enorme portie blond, amber en quadruple naar binnen gewerkt in het schone Brugge.
Blijft toch zonde dat ze hem niet naar de Vita hebben geport. Ik neem nooit mijn laptop mee eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik speel ook lekker de PC versie. Die kan ik namelijk ook gewoon on the road spelen.
Afgelopen weekend even niet. Afgelopen weekend heb ik even een enorme portie blond, amber en quadruple naar binnen gewerkt in het schone Brugge.
Speel hem op mn pc met een xbox-controller. Speelt minder lekker met toetsenbord.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft toch zonde dat ze hem niet naar de Vita hebben geport. Ik neem nooit mijn laptop mee eigenlijk.
Thuis op de bank op de TV met de xbox-controller speelt wel het lekkerst.
Mijn eerste Westvleteren Abt gehad. Ik ben verliefd <3quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker.Ik moet ook weer eens op bier-tocht in Brugge. Te lang geleden.
Mijn grootste probleem is dat ik dan 2 laptops mee moet nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft toch zonde dat ze hem niet naar de Vita hebben geport. Ik neem nooit mijn laptop mee eigenlijk.
Thuis op de bank op de TV met de xbox-controller speelt wel het lekkerst.
Bruggequote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Mijn PC is niet je van hetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Speel hem op mn pc met een xbox-controller. Speelt minder lekker met toetsenbord.
Ja, ik ook, PC met xbox-controller, zo speel ik bijna alles tegenwoordig. Ja, of xbox met xboxcontroller of PS3 natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Speel hem op mn pc met een xbox-controller. Speelt minder lekker met toetsenbord.
Het is niet echt een heel zwaar spel verder..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn PC is niet je van hetPS3 dan maar denk ik.....alhoewel ik een hekel heb aan gecensureerde versies
ING geeft het spel een rating van 9.0 trouwens
Omdat hij de woonkamer helemaal afkleed natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, PC met xbox-controller, zo speel ik bijna alles tegenwoordig. Ja, of xbox met xboxcontroller of PS3 natuurlijk.
Waarom heb ik ook alweer een Wii U?.
Brugse Zot Blond is erg lekker, toch ga ik liever voor de quadruple versie: Straffe Hendrik Quadruplequote:
Mwah,de consoles zijn weggemoffeld in een kast hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat hij de woonkamer helemaal afkleed natuurlijk.
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Brugse Zot Blond is erg lekker, toch ga ik liever voor de quadruple versie: Straffe Hendrik Quadruple
Spelen met een toetsenbord achter mijn bureauquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet echt een heel zwaar spel verder..
Geen idee, maar ik je kan zelfs je PS3 controller op je PC aansluiten hoor. Ik game al jaren niet meer met keyboard en muisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spelen met een toetsenbord achter mijn bureauDan maar de gecensureerde
Is ie van PSN?
1 graan: Brugse Zot Blondquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
*note to self: weer eens naar Brugge gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |