Dat zuigtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dankzij Duitsland. Daarom de PC-versie gebruiken, die heeft dat niet.
quote:Arm yourself with weapons of legend to defeat crabpeople, underpants gnomes, hippies and other forces of evil.
Het is echt een fucking gaaf spel. Helaas kan ik er niet teveel over zeggen zonder te spoileren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zuigt
[..]Dit klinkt toch wel grappig
Yes pleasequote:
Lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik speel ook lekker de PC versie. Die kan ik namelijk ook gewoon on the road spelen.
Afgelopen weekend even niet. Afgelopen weekend heb ik even een enorme portie blond, amber en quadruple naar binnen gewerkt in het schone Brugge.
Blijft toch zonde dat ze hem niet naar de Vita hebben geport. Ik neem nooit mijn laptop mee eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik speel ook lekker de PC versie. Die kan ik namelijk ook gewoon on the road spelen.
Afgelopen weekend even niet. Afgelopen weekend heb ik even een enorme portie blond, amber en quadruple naar binnen gewerkt in het schone Brugge.
Speel hem op mn pc met een xbox-controller. Speelt minder lekker met toetsenbord.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft toch zonde dat ze hem niet naar de Vita hebben geport. Ik neem nooit mijn laptop mee eigenlijk.
Thuis op de bank op de TV met de xbox-controller speelt wel het lekkerst.
Mijn eerste Westvleteren Abt gehad. Ik ben verliefd <3quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker.Ik moet ook weer eens op bier-tocht in Brugge. Te lang geleden.
Mijn grootste probleem is dat ik dan 2 laptops mee moet nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft toch zonde dat ze hem niet naar de Vita hebben geport. Ik neem nooit mijn laptop mee eigenlijk.
Thuis op de bank op de TV met de xbox-controller speelt wel het lekkerst.
Bruggequote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Mijn PC is niet je van hetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Speel hem op mn pc met een xbox-controller. Speelt minder lekker met toetsenbord.
Ja, ik ook, PC met xbox-controller, zo speel ik bijna alles tegenwoordig. Ja, of xbox met xboxcontroller of PS3 natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Speel hem op mn pc met een xbox-controller. Speelt minder lekker met toetsenbord.
Het is niet echt een heel zwaar spel verder..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn PC is niet je van hetPS3 dan maar denk ik.....alhoewel ik een hekel heb aan gecensureerde versies
ING geeft het spel een rating van 9.0 trouwens
Omdat hij de woonkamer helemaal afkleed natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, PC met xbox-controller, zo speel ik bijna alles tegenwoordig. Ja, of xbox met xboxcontroller of PS3 natuurlijk.
Waarom heb ik ook alweer een Wii U?.
Brugse Zot Blond is erg lekker, toch ga ik liever voor de quadruple versie: Straffe Hendrik Quadruplequote:
Mwah,de consoles zijn weggemoffeld in een kast hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat hij de woonkamer helemaal afkleed natuurlijk.
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Brugse Zot Blond is erg lekker, toch ga ik liever voor de quadruple versie: Straffe Hendrik Quadruple
Spelen met een toetsenbord achter mijn bureauquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet echt een heel zwaar spel verder..
Geen idee, maar ik je kan zelfs je PS3 controller op je PC aansluiten hoor. Ik game al jaren niet meer met keyboard en muisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spelen met een toetsenbord achter mijn bureauDan maar de gecensureerde
Is ie van PSN?
1 graan: Brugse Zot Blondquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
*note to self: weer eens naar Brugge gaan.
Doe eens langskomen dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:43 schreef stbabylon het volgende:
Nou heb ik toevallig thuis het SP-spel en ik heb 2 0,75 SH 4x, 0,75 SH 3x en 0,75 Brugse Zot meegenomen uit Brugge
Dratquote:
Omdat jij graag iets wil hebben wat verder niemand heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou kunnenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat jij graag iets wil hebben wat verder niemand heeft.
Ik heb anders flink genoten van Super Mario Galaxy op de Wii, was echt een hele goede game. Voor de rest was die Wii ook aardig waardeloos.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar het is meer omdat ik elke keer weer geloof dat Nintendo zo geweldig is terwijl ze dat eigenlijk nooit echt geweest zijn. Ook ten tijde van de NES/SNES etc waren er op andere platformen betere spellen te krijgen.
Mario is toch ook gewoon kut, dom platformertje waar mensen alleen maar vals nostalgische gevoelens voor hebben omdat ze 5 waren toen het uitkwam, net als Pokemon en wat later DragonBall Z, allemaal bagger maar als kind vond je het geweldig.
Ik probeer soms ook wel eens spellen/series uit mijn jeugd, maar het meeste valt gewoon zwaar tegen.
Ook daar ben ik toen door de reviews "ingetrapt", wat een infantiele zooi, beetje tussen bloemetjes en regenboogjes konijnen achtervolgen, seriously?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb anders flink genoten van Super Mario Galaxy op de Wii, was echt een hele goede game. Voor de rest was die Wii ook aardig waardeloos.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook daar ben ik toen door de reviews "ingetrapt", wat een infantiele zooi, beetje tussen bloemetjes en regenboogjes konijnen achtervolgen, seriously?
If you're 5quote:
Ja, daar heb ik ook niets mee. Behalve met Chinpokomon natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
If you're 5.
Nee, natuurlijk ligt het aan mijn smaak, maar ik vind er echt geen ene flikker aan. Net als die hele Pokemonhype die nog steeds bestaat.
ja, die moet ik ook nog allemaal hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook niets mee. Behalve met Chinpokomon natuurlijk.
Goddamn hippiesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook daar ben ik toen door de reviews "ingetrapt", wat een infantiele zooi, beetje tussen bloemetjes en regenboogjes konijnen achtervolgen, seriously?
Ik heb het even geprobeerd op een emulator. En dan blijkt dus dat het verhaal in alle versie's hetzelfde is (op één of twee kleine stukjes na), alleen heb je andere pokemons. Wat de F? Het is zo saai als de pest!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
If you're 5.
Nee, natuurlijk ligt het aan mijn smaak, maar ik vind er echt geen ene flikker aan. Net als die hele Pokemonhype die nog steeds bestaat.
Ja, dat bedoel ik, ik heb het toen en later ook nog wel een keer, geprobeerd. Het is echt een waardeloze soort van RPG met een infantiel verhaal. Maar zie bij 9gag, mensen dwepen ermee alsof het LOTR+Star Wars+The Matrix in 1 is ofzo qua coolheidquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd op een emulator. En dan blijkt dus dat het verhaal in alle versie's hetzelfde is (op één of twee kleine stukjes na), alleen heb je andere pokemons. Wat de F? Het is zo saai als de pest!
Let's face it, Pokemon is eigenlijk een spel voor meisjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, ik heb het toen en later ook nog wel een keer, geprobeerd. Het is echt een waardeloze soort van RPG met een infantiel verhaal. Maar zie bij 9gag, mensen dwepen ermee alsof het LOTR+Star Wars+The Matrix in 1 is ofzo qua coolheid.
Dat bedoel ik met vals jeugdsentiment. Ik was vroeger helemaal leip van Knight Rider, maar als ik het nu terug zie is het gewoon echt tenenkrommend slecht.
Ik ben erg content met mijn Wii Uquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, PC met xbox-controller, zo speel ik bijna alles tegenwoordig. Ja, of xbox met xboxcontroller of PS3 natuurlijk.
Wellicht. Ik ken wel een leuk meisje van 25 hier dat er ook helemaal gek van is nogquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Let's face it, Pokemon is eigenlijk een spel voor meisjes.
Heel veel zaken horen in het verleden. En daar moet je ze dan ook houden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht. Ik ken wel een leuk meisje van 25 hier dat er ook helemaal gek van is nog.
Ik geef toe dat ik met sommige dingen van vroegah ook iets teveel heb, maar bij veel dingen zie ik gewoon in dat het gewoon kut is.
Mario was destijds echt niet kut. Ik vind nu echter platformspellen niet meer zo leuk. Maar dat neemt niet weg dat t toen gewoon een leuk vermakelijk spel was, dat wat het ook beoogde te zijn. Hoeft geen diepgang in, geen briljante verhaallijn etc. Daar is Nintendo sowieso niet zo van. En nu ik dat soort dingen meer waardeer vind ik Nintendo dan ook niet meer boeiend. Maar dat maakt Nintendo niet slecht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar het is meer omdat ik elke keer weer geloof dat Nintendo zo geweldig is terwijl ze dat eigenlijk nooit echt geweest zijn. Ook ten tijde van de NES/SNES etc waren er op andere platformen betere spellen te krijgen.
Mario is toch ook gewoon kut, dom platformertje waar mensen alleen maar vals nostalgische gevoelens voor hebben omdat ze 5 waren toen het uitkwam, net als Pokemon en wat later DragonBall Z, allemaal bagger maar als kind vond je het geweldig.
Ik probeer soms ook wel eens spellen/series uit mijn jeugd, maar het meeste valt gewoon zwaar tegen.
Zelda? Metroid? Paper Mario? Hebben toch behoorlijk goede verhalen. Voor Nintendo spellenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is Nintendo sowieso niet zo van. En nu ik dat soort dingen meer waardeer vind ik Nintendo dan ook niet meer boeiend. Maar dat maakt Nintendo niet slecht.
Rolschaatsomon, ik kies jou!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Let's face it, Pokemon is eigenlijk een spel voor meisjes.
Ja, tuurlijk, er zijn zat oude spellen/films/series die nog steeds cool zijn. Niet alles is vals jeugdsentiment natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel veel zaken horen in het verleden. En daar moet je ze dan ook houden.
Maar, zullen er ook dingen zijn die nog steeds cool zijn?
Die toevoeging zegt genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelda? Metroid? Paper Mario? Hebben toch behoorlijk goede verhalen. Voor Nintendo spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |