Dat zuigtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dankzij Duitsland. Daarom de PC-versie gebruiken, die heeft dat niet.
quote:Arm yourself with weapons of legend to defeat crabpeople, underpants gnomes, hippies and other forces of evil.
Het is echt een fucking gaaf spel. Helaas kan ik er niet teveel over zeggen zonder te spoileren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zuigt
[..]Dit klinkt toch wel grappig
Yes pleasequote:
Lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik speel ook lekker de PC versie. Die kan ik namelijk ook gewoon on the road spelen.
Afgelopen weekend even niet. Afgelopen weekend heb ik even een enorme portie blond, amber en quadruple naar binnen gewerkt in het schone Brugge.
Blijft toch zonde dat ze hem niet naar de Vita hebben geport. Ik neem nooit mijn laptop mee eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik speel ook lekker de PC versie. Die kan ik namelijk ook gewoon on the road spelen.
Afgelopen weekend even niet. Afgelopen weekend heb ik even een enorme portie blond, amber en quadruple naar binnen gewerkt in het schone Brugge.
Speel hem op mn pc met een xbox-controller. Speelt minder lekker met toetsenbord.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft toch zonde dat ze hem niet naar de Vita hebben geport. Ik neem nooit mijn laptop mee eigenlijk.
Thuis op de bank op de TV met de xbox-controller speelt wel het lekkerst.
Mijn eerste Westvleteren Abt gehad. Ik ben verliefd <3quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker.Ik moet ook weer eens op bier-tocht in Brugge. Te lang geleden.
Mijn grootste probleem is dat ik dan 2 laptops mee moet nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft toch zonde dat ze hem niet naar de Vita hebben geport. Ik neem nooit mijn laptop mee eigenlijk.
Thuis op de bank op de TV met de xbox-controller speelt wel het lekkerst.
Bruggequote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Mijn PC is niet je van hetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Speel hem op mn pc met een xbox-controller. Speelt minder lekker met toetsenbord.
Ja, ik ook, PC met xbox-controller, zo speel ik bijna alles tegenwoordig. Ja, of xbox met xboxcontroller of PS3 natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Speel hem op mn pc met een xbox-controller. Speelt minder lekker met toetsenbord.
Het is niet echt een heel zwaar spel verder..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn PC is niet je van hetPS3 dan maar denk ik.....alhoewel ik een hekel heb aan gecensureerde versies
ING geeft het spel een rating van 9.0 trouwens
Omdat hij de woonkamer helemaal afkleed natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, PC met xbox-controller, zo speel ik bijna alles tegenwoordig. Ja, of xbox met xboxcontroller of PS3 natuurlijk.
Waarom heb ik ook alweer een Wii U?.
Brugse Zot Blond is erg lekker, toch ga ik liever voor de quadruple versie: Straffe Hendrik Quadruplequote:
Mwah,de consoles zijn weggemoffeld in een kast hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat hij de woonkamer helemaal afkleed natuurlijk.
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Brugse Zot Blond is erg lekker, toch ga ik liever voor de quadruple versie: Straffe Hendrik Quadruple
Spelen met een toetsenbord achter mijn bureauquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet echt een heel zwaar spel verder..
Geen idee, maar ik je kan zelfs je PS3 controller op je PC aansluiten hoor. Ik game al jaren niet meer met keyboard en muisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spelen met een toetsenbord achter mijn bureauDan maar de gecensureerde
Is ie van PSN?
1 graan: Brugse Zot Blondquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
*note to self: weer eens naar Brugge gaan.
Doe eens langskomen dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:43 schreef stbabylon het volgende:
Nou heb ik toevallig thuis het SP-spel en ik heb 2 0,75 SH 4x, 0,75 SH 3x en 0,75 Brugse Zot meegenomen uit Brugge
Dratquote:
Omdat jij graag iets wil hebben wat verder niemand heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou kunnenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat jij graag iets wil hebben wat verder niemand heeft.
Ik heb anders flink genoten van Super Mario Galaxy op de Wii, was echt een hele goede game. Voor de rest was die Wii ook aardig waardeloos.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar het is meer omdat ik elke keer weer geloof dat Nintendo zo geweldig is terwijl ze dat eigenlijk nooit echt geweest zijn. Ook ten tijde van de NES/SNES etc waren er op andere platformen betere spellen te krijgen.
Mario is toch ook gewoon kut, dom platformertje waar mensen alleen maar vals nostalgische gevoelens voor hebben omdat ze 5 waren toen het uitkwam, net als Pokemon en wat later DragonBall Z, allemaal bagger maar als kind vond je het geweldig.
Ik probeer soms ook wel eens spellen/series uit mijn jeugd, maar het meeste valt gewoon zwaar tegen.
Ook daar ben ik toen door de reviews "ingetrapt", wat een infantiele zooi, beetje tussen bloemetjes en regenboogjes konijnen achtervolgen, seriously?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb anders flink genoten van Super Mario Galaxy op de Wii, was echt een hele goede game. Voor de rest was die Wii ook aardig waardeloos.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook daar ben ik toen door de reviews "ingetrapt", wat een infantiele zooi, beetje tussen bloemetjes en regenboogjes konijnen achtervolgen, seriously?
If you're 5quote:
Ja, daar heb ik ook niets mee. Behalve met Chinpokomon natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
If you're 5.
Nee, natuurlijk ligt het aan mijn smaak, maar ik vind er echt geen ene flikker aan. Net als die hele Pokemonhype die nog steeds bestaat.
ja, die moet ik ook nog allemaal hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook niets mee. Behalve met Chinpokomon natuurlijk.
Goddamn hippiesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook daar ben ik toen door de reviews "ingetrapt", wat een infantiele zooi, beetje tussen bloemetjes en regenboogjes konijnen achtervolgen, seriously?
Ik heb het even geprobeerd op een emulator. En dan blijkt dus dat het verhaal in alle versie's hetzelfde is (op één of twee kleine stukjes na), alleen heb je andere pokemons. Wat de F? Het is zo saai als de pest!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
If you're 5.
Nee, natuurlijk ligt het aan mijn smaak, maar ik vind er echt geen ene flikker aan. Net als die hele Pokemonhype die nog steeds bestaat.
Ja, dat bedoel ik, ik heb het toen en later ook nog wel een keer, geprobeerd. Het is echt een waardeloze soort van RPG met een infantiel verhaal. Maar zie bij 9gag, mensen dwepen ermee alsof het LOTR+Star Wars+The Matrix in 1 is ofzo qua coolheidquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd op een emulator. En dan blijkt dus dat het verhaal in alle versie's hetzelfde is (op één of twee kleine stukjes na), alleen heb je andere pokemons. Wat de F? Het is zo saai als de pest!
Let's face it, Pokemon is eigenlijk een spel voor meisjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, ik heb het toen en later ook nog wel een keer, geprobeerd. Het is echt een waardeloze soort van RPG met een infantiel verhaal. Maar zie bij 9gag, mensen dwepen ermee alsof het LOTR+Star Wars+The Matrix in 1 is ofzo qua coolheid.
Dat bedoel ik met vals jeugdsentiment. Ik was vroeger helemaal leip van Knight Rider, maar als ik het nu terug zie is het gewoon echt tenenkrommend slecht.
Ik ben erg content met mijn Wii Uquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, PC met xbox-controller, zo speel ik bijna alles tegenwoordig. Ja, of xbox met xboxcontroller of PS3 natuurlijk.
Wellicht. Ik ken wel een leuk meisje van 25 hier dat er ook helemaal gek van is nogquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Let's face it, Pokemon is eigenlijk een spel voor meisjes.
Heel veel zaken horen in het verleden. En daar moet je ze dan ook houden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht. Ik ken wel een leuk meisje van 25 hier dat er ook helemaal gek van is nog.
Ik geef toe dat ik met sommige dingen van vroegah ook iets teveel heb, maar bij veel dingen zie ik gewoon in dat het gewoon kut is.
Mario was destijds echt niet kut. Ik vind nu echter platformspellen niet meer zo leuk. Maar dat neemt niet weg dat t toen gewoon een leuk vermakelijk spel was, dat wat het ook beoogde te zijn. Hoeft geen diepgang in, geen briljante verhaallijn etc. Daar is Nintendo sowieso niet zo van. En nu ik dat soort dingen meer waardeer vind ik Nintendo dan ook niet meer boeiend. Maar dat maakt Nintendo niet slecht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar het is meer omdat ik elke keer weer geloof dat Nintendo zo geweldig is terwijl ze dat eigenlijk nooit echt geweest zijn. Ook ten tijde van de NES/SNES etc waren er op andere platformen betere spellen te krijgen.
Mario is toch ook gewoon kut, dom platformertje waar mensen alleen maar vals nostalgische gevoelens voor hebben omdat ze 5 waren toen het uitkwam, net als Pokemon en wat later DragonBall Z, allemaal bagger maar als kind vond je het geweldig.
Ik probeer soms ook wel eens spellen/series uit mijn jeugd, maar het meeste valt gewoon zwaar tegen.
Zelda? Metroid? Paper Mario? Hebben toch behoorlijk goede verhalen. Voor Nintendo spellenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is Nintendo sowieso niet zo van. En nu ik dat soort dingen meer waardeer vind ik Nintendo dan ook niet meer boeiend. Maar dat maakt Nintendo niet slecht.
Rolschaatsomon, ik kies jou!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Let's face it, Pokemon is eigenlijk een spel voor meisjes.
Ja, tuurlijk, er zijn zat oude spellen/films/series die nog steeds cool zijn. Niet alles is vals jeugdsentiment natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel veel zaken horen in het verleden. En daar moet je ze dan ook houden.
Maar, zullen er ook dingen zijn die nog steeds cool zijn?
Die toevoeging zegt genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelda? Metroid? Paper Mario? Hebben toch behoorlijk goede verhalen. Voor Nintendo spellen.
Ik vond het toen kut, nu ook nog. Ik speelde toen Metal Gear op de MSX, of Monkey island, Maniac mansion, Loom, Day of the tentacle dat soort dingen. Niet een beetje stom op tijd springen en dan denken dat het leuk isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mario was destijds echt niet kut. Ik vind nu echter platformspellen niet meer zo leuk. Maar dat neemt niet weg dat t toen gewoon een leuk vermakelijk spel was, dat wat het ook beoogde te zijn. Hoeft geen diepgang in, geen briljante verhaallijn etc. Daar is Nintendo sowieso niet zo van. En nu ik dat soort dingen meer waardeer vind ik Nintendo dan ook niet meer boeiend. Maar dat maakt Nintendo niet slecht.
In dit geval is het een prima referentie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:29 schreef Ang3l het volgende:
9gag als referentie materiaal gebruikenJe vraagt je af wat kutter is.
Met die analogie kun je alles wel kut vinden. Money Island etc is ook net zo lang klikken/typen tot je de juiste volgorde van brainfarts van de developers hebt weten te achterhalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het toen kut, nu ook nog. Ik speelde toen Metal Gear op de MSX, of Monkey island, Maniac mansion, Loom, Day of the tentacle dat soort dingen. Niet een beetje stom op tijd springen en dan denken dat het leuk is.
Vinden of Zijn is niet hetzelfde (tenzij in heatwave world). Je kan ook gewoon andere smaak hebben hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het toen kut, nu ook nog. Ik speelde toen Metal Gear op de MSX, of Monkey island, Maniac mansion, Loom, Day of the tentacle dat soort dingen. Niet een beetje stom op tijd springen en dan denken dat het leuk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vinden of Zijn is niet hetzelfde (tenzij in heatwave world). Je kan ook gewoon andere smaak hebben heSommige mensen vinden Day of the tentacle dan weer te saai voor woorden en kut. Ander genre. *Zoek het touw. Klik. Zoek de sleutel. Klik. Knoop de sleutel aan het touw*
Jaja, dat heb ik hierboven allang een keer aangegeven, dat het mijn eigen smaak ik. Als ik bij elke mening moet gaan nuanceren en als voor kleuters moet gaan aangeven dat het op basis van persoonlijke smaak ik heb ik er hier een dagtaak aan, ik dacht toch wel dat het een keer vanzelf sprak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ja, maar je komt aan Ang3l's z'n liefhebberijen, dan moet je de wrath facen. Dan krijg je allerlei niet ter zake doende dingen erbij gehaald. Als een klein kind die z'n lolly heeft laten vallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, dat heb ik hierboven allang een keer aangegeven, dat het mijn eigen smaak ik. Als ik bij elke mening moet gaan nuanceren en als voor kleuters moet gaan aangeven dat het op basis van persoonlijke smaak ik heb ik er hier een dagtaak aan, ik dacht toch wel dat het een keer vanzelf sprak.
Nou nee, want als je met jou discussieert dan is jouw mening de enige en de beste vaak. Muzieksmaak bijvoorbeeld alquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, dat heb ik hierboven allang een keer aangegeven, dat het mijn eigen smaak ik. Als ik bij elke mening moet gaan nuanceren en als voor kleuters moet gaan aangeven dat het op basis van persoonlijke smaak ik heb ik er hier een dagtaak aan, ik dacht toch wel dat het een keer vanzelf sprak.
Nonsensquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar je komt aan Ang3l's z'n liefhebberijen, dan moet je de wrath facen. Dan krijg je allerlei niet ter zake doende dingen erbij gehaald. Als een klein kind die z'n lolly heeft laten vallen.
Nee Ang3l, want omdat ik LETTERLIJK net heb gezegd dat het aan mijn eigen smaak ligt valt je hele betoog gewoon in duigen nu.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, want als je met jou discussieert dan is jouw mening de enige en de beste vaak. Muzieksmaak bijvoorbeeld alEn dat gaf je zelf gisteren al aan, dat er met jou gewoon niet in discussie valt te gaan
Beetje zo'n stampvoetend kind: Het is stom. Stom is het. Ja stom. En alles wat je er evder over zegt is ook stom. STOM! Ik zeg dat het stom is dus het IS STOM!
Nou Heatwave... soms moet je ook gewoonweg kunnen inzien (of toegeven) dat ook al is iets niet je smaak, dat het in dat genre toch best wel een goed spel kan zijn. Dat bedoelde ik meer. Mario is (of was, weet ik niet, speel t al jaren niet meer) in zijn genre gewoon een goed spel. Dat jij t stom vindt en er niet van houdt, maakt het geen slecht spel.
Nou vertel, waarom zit je tampon dan wel verkeerd nadat iemand aangeeft dat hij iets niet tof vindt, en niet snapt waarom anderen dat wel vinden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NonsensWant Mario is totaal niet mijn liefhebberij. Ik vind er niks aan, dat op en neer gespring. Want ik flikker sowieso altijd van te kleine platformpjes af
Dus je schot mist com-pleet doel. En pokemon heb ik ook nooit gespeeld. Tot zover je punt. Afgeserveerd.
Ja, uiteindelijk, na eerst ene tirade over hoe kut Nintendo isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee Ang3l, want omdat ik LETTERLIJK net heb gezegd dat het aan mijn eigen smaak ligt valt je hele betoog gewoon in duigen nu.
Volgens mij heeft Heatwave nooit beweerd Nintendo kut te vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk, na eerst ene tirade over hoe kut Nintendo isAchteraf kan ik dat ook ja.
Mijn tampon zit niet scheef. Ik hou gewoon niet van zijn manier van mening deponeren als feit vaak. En dat doet ie heel vaak en daar hebben we t zelfs letterlijk gisteren nog over gehadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom zit je tampon dan wel verkeerd nadat iemand aangeeft dat hij iets niet tof vindt, en niet snapt waarom anderen dat wel vinden?
Nogmaals, ik ga niet bij elke post "ik, persoonlijk, het is mijn eigen mening en geen feit" erbij posten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk, na eerst ene tirade over hoe kut Nintendo isAchteraf kan ik dat ook ja.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Heatwave nooit beweerd Nintendo kut te vinden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Klopt. Hoeft ook niet. Zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga niet bij elke post "ik, persoonlijk, het is mijn eigen mening en geen feit" erbij posten.
Ik haal dat er echt niet uit hoor. Ik zie hem vooral niet meegaan in dat gedweep dat Nintendo vroeger het meest briljante game bedrijf was dat je echt moest hebben omdat daar alle top spellen op te spelen waren.quote:
Ja, en dat mag ik toch vinden? Ik heb maar bijster weinig spellen VAN Nintendo gespeeld die IK echt leuk/goed vond. Zelda is ok bijv, maar ik heb nog nooit een Mario met plezier gespeeld, op Kart na dan.quote:
quote:
Metquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:49 schreef Belsezar het volgende:
Hmmm, ik ga die south park game downloaden
Met of zonder DLC?
Ik zeg niksquote:
QFT.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, want als je met jou discussieert dan is jouw mening de enige en de beste vaak. Muzieksmaak bijvoorbeeld alEn dat gaf je zelf gisteren al aan, dat er met jou gewoon niet in discussie valt te gaan
Beetje zo'n stampvoetend kind: Het is stom. Stom is het. Ja stom. En alles wat je er evder over zegt is ook stom. STOM! Ik zeg dat het stom is dus het IS STOM!
Nou Heatwave... soms moet je ook gewoonweg kunnen inzien (of toegeven) dat ook al is iets niet je smaak, dat het in dat genre toch best wel een goed spel kan zijn. Dat bedoelde ik meer. Mario is (of was, weet ik niet, speel t al jaren niet meer) in zijn genre gewoon een goed spel. Dat jij t stom vindt en er niet van houdt, maakt het geen slecht spel.
moet toegeven dat mijn Galaxy S4 het een stuk beter doet dan mijn S3, maar nog steeds moet ik hem af en toe rebooten omdat hij over de zeik gaat van teveel switchen tussen wifi/3g oid. Het is geen ramp, maar ik snap gewoon niet waarom.quote:
Thanks! Vanavond na het etentje uitproberenquote:
Voor mijn gevoel is hij al te kort (ben er zelf nog lang niet doorheen hoor) dus elke minuut is meegenomenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks! Vanavond na het etentje uitproberen
Ik zal vanavond toch niet al teveel tijd hebben. Ik ben jarig en heb een sushifeestje met sake in huis dus er zullen wel wat dronken vrienden blijven hangenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is hij al te kort (ben er zelf nog lang niet doorheen hoor) dus elke minuut is meegenomen.
QFS.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog welgefeliciteerd dan!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal vanavond toch niet al teveel tijd hebben. Ik ben jarig en heb een sushifeestje met sake in huis dus er zullen wel wat dronken vrienden blijven hangen
Maar ben benieuwd!
Vanavond een avondje los erop. Gisteren geprobeerd om een soort van bossfight te doen (teveel spoilers), maar dat was nog te lastig, die doe ik maar morgen (in game), zodat ik weer wat extra specials heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is hij al te kort (ben er zelf nog lang niet doorheen hoor) dus elke minuut is meegenomen.
Het was toch altijd Sega vs Nintendo?quote:
Zou eerst zonder proberen. Stel dat je t niks vindt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:49 schreef Belsezar het volgende:
Hmmm, ik ga die south park game downloaden
Met of zonder DLC?
Thanks!quote:
Ik South Park niks vinden? Nee, dat kan haast nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou eerst zonder proberen. Stel dat je t niks vindt.
Ow, over DLC gesproken: Moet die van Last of Us nog downloaden
Ik vermoed dat het hier om illegaal downloaden gaat, dan kan het prima met DLCquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou eerst zonder proberen. Stel dat je t niks vindt.
Ow, over DLC gesproken: Moet die van Last of Us nog downloaden
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het hier om illegaal downloaden gaat, dan kan het prima met DLC
Feli dudequote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal vanavond toch niet al teveel tijd hebben. Ik ben jarig en heb een sushifeestje met sake in huis dus er zullen wel wat dronken vrienden blijven hangen
Maar ben benieuwd!
Ho eens evenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar ben benieuwd!
Ik heb hem ook gedownload (illegaal) en ik heb hem gekocht (en toen gedownload, twee maal, pc en laptop). Dat eerste puur om mijn ratio wat op te krikkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Illeg.....
Ja dan is t gewoon niet eens een vraag, dan download je toch meteen alles?
Hoe neuk je iemand "de moeder"?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:58 schreef Seikcid het volgende:
Alles wat ik speel is leuker en beter en toffer en sneller en mooier dan wat jullie spelen. En zo niet dan neuk ik jullie allemaal de moeder.
Ratio? Van die download punten bij een site of zo?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gedownload (illegaal) en ik heb hem gekocht (en toen gedownload, twee maal, pc en laptop). Dat eerste puur om mijn ratio wat op te krikken
Werkt dat zo met SOA's?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ssst, niet meer op reageren, misschien gaat het dan vanzelf weg
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij klaar was met makkelijke dronken hetero's?
Dat dacht je moeder ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ssst, niet meer op reageren, misschien gaat het dan vanzelf weg
Dat ja, verhouding down en up moet 1.0 zijn. Die staat nu al jaren redelijk er boven, maar zakt langzaam aan terug naar 1.0.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ratio? Van die download punten bij een site of zo?
(zoals bij tvtorrent, dat je moet sharen e.d. anders kun je op een gegeven moment niks meer downloaden)
Voor een relatie ja. Wil niet zeggen dat ze me niet suf mogen neuken in een soort van Angel-anal-gangbang tot diep in de nachtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij klaar was met makkelijke dronken hetero's?
Ah ja, ok, ik snap hetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor een relatie ja. Wil niet zeggen dat ze me niet suf mogen neuken in een soort van Angel-anal-gangbang tot diep in de nacht
Ik heb nu de "strategie" dat ik een aflevering in m'n programma laat staan totdat de nieuwe uit is, en dus niet meteen wegflikker. Dan staat iedere aflevering een weekje te uploaden ongeveer. Zo hou ik m'n punten (of ratio). Maar ja, bij spellen werkt dat niet zoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ja, verhouding down en up moet 1.0 zijn. Die staat nu al jaren redelijk er boven, maar zakt langzaam aan terug naar 1.0.
Daarvoor download ik helaas teveel de laatste paar jaar denk ik. Komt bij dat ik 'vroeger' mijn pc met utp 24/7 aan had staan, en nu alleen maar een laptop 16/7 over wifi.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu de "strategie" dat ik een aflevering in m'n programma laat staan totdat de nieuwe uit is, en dus niet meteen wegflikker. Dan staat iedere aflevering een weekje te uploaden ongeveer. Zo hou ik m'n punten (of ratio). Maar ja, bij spellen werkt dat niet zo
Thanksquote:
Wat is er?quote:
Ik download ook al jaren niks meer illegaal. Alleen nog audio (klein beetje) en voornamelijk series/films.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:06 schreef Ang3l het volgende:
I download eigenlijk nooit spellen. Ooit eens Sims3. Maar dan moet je weer allemaal trucjes uithalen zodat je PC denkt dat t een disc is (daemontools) of vanales met een patch en een dittes en een dattes .... en dan denk ik: Ja laat maar.
You lost me at UTP. Iets van een kabel, verder weet ik t nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarvoor download ik helaas teveel de laatste paar jaar denk ik. Komt bij dat ik 'vroeger' mijn pc met utp 24/7 aan had staan, en nu alleen maar een laptop 16/7 over wifi.
Had ooit een ratio van over de 2.0 met 1TB up. Zit nu op 4.24 TB down, 4.50 TB up en een ratio van 1.062.
UTP = kabel, dus snellere up/down dan met Wifiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You lost me at UTP. Iets van een kabel, verder weet ik t niet
Hoezo ben jij jarig en hoezo kom ik niet op t soireetje? *tapt*quote:
Welnee, dat werkt tegenwoordig allemaal veel makkelijkerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:06 schreef Ang3l het volgende:
I download eigenlijk nooit spellen. Ooit eens Sims3. Maar dan moet je weer allemaal trucjes uithalen zodat je PC denkt dat t een disc is (daemontools) of vanales met een patch en een dittes en een dattes .... en dan denk ik: Ja laat maar.
Uhm, ik dacht dat je niet van vislucht hield?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo ben jij jarig en hoezo kom ik niet op t soireetje? *tapt*
Ja, dat wat ik nu eindelijk weer in t plafond heb ipv los en dus struikelgevoelig door de slaap- en badkamer heenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
UTP = kabel, dus snellere up/down dan met Wifi
Ja kijk, sinds ik een console heb doe ik daar dus niks meer mee. Alleen AION nog en daar had ik ooit een betaald abonnement voor en ben ik dus nu kei stoer Veteran in nu het freeplay is gwordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welnee, dat werkt tegenwoordig allemaal veel makkelijker
Ik vind sushi lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uhm, ik dacht dat je niet van vislucht hield?![]()
Je neemt mijn tijd veel te vroeg over. Meneer is weer op Fok en denkt meteen mijn regie over te nemen. NOU OKE, maar alleen omdat ik t ff druk heb!quote:En natuurlijk dat je boos bent omdat ik de lente in heb geluid met een heerlijk zonnetje?
Angel is pro spelerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kijk, sinds ik een console heb doe ik daar dus niks meer mee. Alleen AION nog en daar had ik ooit een betaald abonnement voor en ben ik dus nu kei stoer Veteran in nu het freeplay is gworden![]()
Die heb ik ook! Ik heb 2 van deze besteldquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind sushi lekkerMaar dan wel die zonder vis. En ja die zijn er best wel. Komkommer, avocado, beef, chinese radijs, omelet, kip, etc.
[..]
Je neemt mijn tijd veel te vroeg over. Meneer is weer op Fok en denkt meteen mijn regie over te nemen. NOU OKE, maar alleen omdat ik t ff druk heb!
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Ik heb 2 van deze besteld
[ afbeelding ]
Duh. Weet je wat de characters in AION zijn?quote:
Ik had t DRUK!quote:[..]
Die heb ik ook! Ik heb 2 van deze besteld
[ afbeelding ]
Alsof je zo succesvol was deze keer! Geen sneeuw, geen ijs. Geef nou maar toe, je wordt zwakker
Indeedquote:
Ahh, vandaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh. Weet je wat de characters in AION zijn?
[ afbeelding ]
[..]
Ik had t DRUK!
En ik had in 2012 een enorm top jaar!
Sssstt!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:33 schreef stbabylon het volgende:
Er heeft ijs gelegen, toegeven, niet veel, maar er zijn een paar mensen aan het schaatsen geweest.
Komt nog eens bij dat er in Groningen een dikke laag sneeuw heeft gelegen.
En er was elfstedengelulquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:33 schreef stbabylon het volgende:
Er heeft ijs gelegen, toegeven, niet veel, maar er zijn een paar mensen aan het schaatsen geweest.
Komt nog eens bij dat er in Groningen een dikke laag sneeuw heeft gelegen.
Nemen die dan ook afscheid zonder weg te gaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wedden dat heel veel ouders hetzelfde zouden zeggen als ze 100% eerlijk zouden zijn?.
Je laatste voorwaarde verkloot je stelling compleetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wedden dat heel veel ouders hetzelfde zouden zeggen als ze 100% eerlijk zouden zijn?.
Ah well, je snapt me welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je laatste voorwaarde verkloot je stelling compleet
Nee, is denk ik voor de kinderen ook wel zo fijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Tuurlijk wel, maar je gaat nooit een eerlijk antwoord krijgen van de meeste ouders
True true.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, is denk ik voor de kinderen ook wel zo fijn.
Vraag het aan je ouders. Die zijn misschien eerlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Per wat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik had echt later moeten verhuizen
Heb voor 600 euro uitgegeven aan OV kosten, maar ik mocht voor 1100 euro declareren
En je kosten zijn 600 euro p/m?quote:
Elke dag met OV op en neer Enschede/Rotterdam - Utrecht / Weesp tikt aardig aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:47 schreef Seikcid het volgende:
En je kosten zijn 600 euro p/m?Dan woon je al in een container op een exoplaneet.
Ja ik zie het ook vooral als een bevestiging dat het OV gewoon vaak echt duurder is dan de auto. Op mijn traject is dat ook zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elke dag met OV op en neer Enschede/Rotterdam - Utrecht / Weesp tikt aardig aan.
Ik heb zelf nog de 40% korting na 9 uur.. en een tijd in Rotterdam gezeten, waardoor kosten beperkt werden. Anders was ik die 1100 euro wss wel echt kwijt geweest zowat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef Seikcid het volgende:
Ja ik zie het ook vooral als een bevestiging dat het OV gewoon vaak echt duurder is dan de auto. Op mijn traject is dat ook zo.
Maar een trajectkaart zou wel goedkoper moeten zijn.
Belachelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog de 40% korting na 9 uur.. en een tijd in Rotterdam gezeten, waardoor kosten beperkt werden. Anders was ik die 1100 euro wss wel echt kwijt geweest zowat.
Dan was vergoeding auto / treinkosten waarschijnlijk redelijk gelijk geweest
Ja daar had ik ook even naar kunnen kijken. Maar had geen berekening gema kt helaas. Had dit ook niet verwachtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Het OV kan je nooit 600 euro per maand kosten. Voor iets meer dan 300 euro heb je een OV-maandkaart waarmee je onbeperkt gratis mag reizen.
Hehe, heb ik over getwijfeld jaquote:
Ik reis onbeperkt eerste klas voor 519e per maand :-Pquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook even naar kunnen kijken. Maar had geen berekening gema kt helaas. Had dit ook niet verwacht
Als je alleen in een auto zit, is de trein altijd goedkoper.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja ik zie het ook vooral als een bevestiging dat het OV gewoon vaak echt duurder is dan de auto. Op mijn traject is dat ook zo.
Maar een trajectkaart zou wel goedkoper moeten zijn.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
. Stereotypes, ik hou ervan.
Is een nieuwe chick komen werken op het callcentre, best ok maar ze heeft echt van die "suribillen" zo'n hele bolle maar niet dikke kont. De 2 surinamers op mijn afdeling zijn echt helemaal van het padje, en dan ook echt met teksten "ik zag dr en ik kon helemaal niets meer, ik MOET die bil!!"
En daarna: ja, daarom gaan wij donkere mannen altijd vreemd, als er zo'n bil voorbij komt dan moeten we die hebben, maakt niet uit hoe....
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Is een nieuwe chick komen werken op het callcentre, best ok maar ze heeft echt van die "suribillen" zo'n hele bolle maar niet dikke kont. De 2 surinamers op mijn afdeling zijn echt helemaal van het padje, en dan ook echt met teksten "ik zag dr en ik kon helemaal niets meer, ik MOET die bil!!"
En daarna: ja, daarom gaan wij donkere mannen altijd vreemd, als er zo'n bil voorbij komt dan moeten we die hebben, maakt niet uit hoe....
Oh ja hoor, voornamelijk klachten tegen modjesquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
KLB is echt amazing. Zelfs een klacht waar het merendeel het mee eens is, als hij andersom wordt gebracht, wordt keihard verdedigd, zolang je maar de TS tegenspreekt.
Heeft iemand wel eens een KLB topic gezien waar het merendeel het eens was met de klacht?
Heel bol, maar niet dik..... *denkt denkt denk*quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Eeeehmmm, nou ja, niet van die hele vette billen, maar ronde bolle. Je weet welquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel bol, maar niet dik..... *denkt denkt denk*
quote:
Bol naar achteren, niet naar op zij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel bol, maar niet dik..... *denkt denkt denk*
geen idee, ik geef neuroblastoomkanker toch ook geen aandacht?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, ik geef neuroblastoomkanker toch ook geen aandacht?
Een toeptafeltje?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bol naar achteren, niet naar op zij.
Ik deed t op de middelbare veel, maar ik zou de regels niet weer weten nu besef ik mequote:Op woensdag 12 maart 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet kan toepen, ja
Ik heb het een keer zien spelen op vakantie, en het lijkt me fantastisch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik deed t op de middelbare veel, maar ik zou de regels niet weer weten nu besef ik me
aanzeggesprek?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:02 schreef Ang3l het volgende:
O. Morgen van 10:15 - 10:20 mijn aanzeggesprek
Ja, zo heten die gesprekken bij een reorganisatie, of je mag blijven of niet. Die gesprekken heten "aanzeggingen".quote:
Is dat dan een prehistorisch gedreven teken van vruchtbaarheid of zo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ook vandaag weer, ze lullen nergens anders meer over.
En zo knap is ze nou ook weer niet, het gaat echt puur en alleen om die billen.
Geen idee, wat weet ik nou van voortplanten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat dan een prehistorisch gedreven teken van vruchtbaarheid of zo?
Ah ok, nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zo heten die gesprekken bij een reorganisatie, of je mag blijven of niet. Die gesprekken heten "aanzeggingen".
Net zoveel als van muziek, of spelcomputers?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, wat weet ik nou van voortplanten?.
In dat geval alles wat er over te weten is uiteraardquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoveel als van muziek, of spelcomputers?
We zullen zien. Kan er toch weinig saan veranderen, dus druk maken heeft geen enkele zin en komt wel als ik een "sorry" krijg.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ok, nooit van gehoord.
Maar in dat geval, veel succes.
Een wat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:02 schreef Ang3l het volgende:
O. Morgen van 10:15 - 10:20 mijn aanzeggesprek
Die serie is geweldigquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:17 schreef Godtje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik eindelijk ook house of cards kijk en dat het best heel tof is?!
Je kan altijd nog je kont verkopen in een weilandquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zullen zien. Kan er toch weinig saan veranderen, dus druk maken heeft geen enkele zin en komt wel als ik een "sorry" krijg.
Ik zag hetquote:
Nee, ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:17 schreef Godtje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik eindelijk ook house of cards kijk en dat het best heel tof is?!
Ik kijk vanavond de laatste van s1quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ja.
Moet nog een aflevering of 5 van seizoen 2, maar ligt even on hold vanwege andere series
Is tegenwoordig wel een van mijn beste features, nu ik 30+ ben en dus iets aangekomen benquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan altijd nog je kont verkopen in een weiland
En dan krijg je er nog eens betaald voor. Nu geef je hem steeds gratis wegquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wel een van mijn beste features, nu ik 30+ ben en dus iets aangekomen ben
Hmm. Ja. Zit wat in. Maar nu kies ik aan wie ik hem weggeef, al kan dat nog steeds bij betaalde praktijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan krijg je er nog eens betaald voor. Nu geef je hem steeds gratis weg
Nergens staat dat je als hoer iedereen maar hoeft te bedienen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Ja. Zit wat in. Maar nu kies ik aan wie ik hem weggeef, al kan dat nog steeds bij betaalde praktijken.
Niet aan iedereen, maar het kan wel het verschil maken tussen wel of geen vlees op bord.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nergens staat dat je als hoer iedereen maar hoeft te bedienen.
Een kieskeurige hoer is dief van haar eigen portemonnee jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet aan iedereen, maar het kan wel het verschil maken tussen wel of geen vlees op bord.
Kan ook het verschil maken tussen leven en dood.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet aan iedereen, maar het kan wel het verschil maken tussen wel of geen vlees op bord.
Ook bij de Kwantum?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik had geen sjans, ik had een patat saté
Ik had ook een gehaktstaaf, naast de sjans. Ongerelateerd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik had geen sjans, ik had een patat saté
Volledig ongerelateerd uiteraard.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had ook een gehaktstaaf, naast de sjans. Ongerelateerd.
Mijn muesli steekt er bleek bij af.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had ook een gehaktstaaf, naast de sjans. Ongerelateerd.
Doorwerken dan!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Heerlijk dat thuiswerken.. dat als je 2 min niets in een programma hebt gedaan hij de verbinding eruit klapt![]()
Oh irritant.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Heerlijk dat thuiswerken.. dat als je 2 min niets in een programma hebt gedaan hij de verbinding eruit klapt![]()
Edit: 30 sec...
Je bedoelt natuurlijk Fok!kenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms moet je wat dingen lezen of opzoeken!!!
En dat is geen installing in je remote connection?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Goed ingesteld zegquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Uhm.. neequote:
Ik zit enkel op m'n eigen wifi, geen vpn or whatever.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
En dat is geen installing in je remote connection?
Oh, dus je Wifi is brak?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. nee
[..]
Ik zit enkel op m'n eigen wifi, geen vpn or whatever.
Nee.. verbinding was wat verkeerd woord dan ofzo..quote:
Laptop op WiFi, gewone PC op UTP. Ga niet overal kabels neer leggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe sowieso zo weinig mogelijk via wifi, call me old fashioned, maar 1Gbit wired is toch net ff prettiger werken.
Tuurlijk, ik heb wel dingen op Wifi, maar mijn "echte" PC zit gewoon bedraad. En als ik met mijn laptop iets serieus moet doen ram ik er een kabel in.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laptop op WiFi, gewone PC op UTP. Ga niet overal kabels neer leggen.
Ik heb alles op de wifi zitten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe sowieso zo weinig mogelijk via wifi, call me old fashioned, maar 1Gbit wired is toch net ff prettiger werken.
Macbook wel vaak, net als de Vitaquote:
Heeft een maat van mij laatst ook gehad. Die heeft een vriend meegenomen. Films gekeken op de laptop, kaart- en bordspellen gespeeld, paar keer wezen wandelen. Hebben zich prima vermaakt zeg maar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:05 schreef Sinceria het volgende:
Bah, vanaf morgen 24 uurs EEG waarbij ik wakker moet blijven in een kliniek. Zonder tv-aansluitingEn alles wordt gefilmd.
Zo geen zin in.
Echt, mocht dat? Ik mag twee keer bezoek ontvangen van een uur, maar dat is het. Verder gesloten afdeling.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft een maat van mij laatst ook gehad. Die heeft een vriend meegenomen. Films gekeken op de laptop, kaart- en bordspellen gespeeld, paar keer wezen wandelen. Hebben zich prima vermaakt zeg maar.
Zonder tv?!?! Waarom dat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:05 schreef Sinceria het volgende:
Bah, vanaf morgen 24 uurs EEG waarbij ik wakker moet blijven in een kliniek. Zonder tv-aansluitingEn alles wordt gefilmd.
Zo geen zin in.
Nou, prima vermaakt lijkt me een beetje optimistisch, de tijd nog best redelijk doorgekomen zou ik zelf denkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft een maat van mij laatst ook gehad. Die heeft een vriend meegenomen. Films gekeken op de laptop, kaart- en bordspellen gespeeld, paar keer wezen wandelen. Hebben zich prima vermaakt zeg maar.
Ze hebben wel een tv, maar je kunt er alleen zelf meegebrachte dvd's op kijken.quote:
Isala in Zwolle.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Echt, mocht dat? Ik mag twee keer bezoek ontvangen van een uur, maar dat is het. Verder gesloten afdeling.
Waar moest hij? Ik ga maar eens bellen of ze wifi hebben waar ik heen ga, maar ik betwijfel het.
Hij moest er pas 's avonds heen en dan in de ochtend de tests. Dus in principe alleen de nacht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, prima vermaakt lijkt me een beetje optimistisch, de tijd nog best redelijk doorgekomen zou ik zelf denken.
iPad mee, Vita mee, laptop mee.... en dan nog is het erg lang...
Ja, dat dus. En dat wakker blijven lijkt me zo rot. Het is de bedoeling een epileptische aanval op te wekken, niet echt iets waar ik naar uitkijk. Ben soms weken van slag door zo'n aanval. Ik mag ook niet naar buiten trouwens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, prima vermaakt lijkt me een beetje optimistisch, de tijd nog best redelijk doorgekomen zou ik zelf denken.
Ik heb foto's van paprika chips en babylotion...quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het staat al vast dat ik epilepsie heb, maar ze twijfelen een beetje aan de diagnose en willen kijken welke behandeling het beste is. Nogal een aanvalstoename gehad afgelopen tijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Isala in Zwolle.
Overigens, hij blijkt dus nu epilepsie te hebben, hoop dat de uitslag voor jou anders is
Ah rightquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het staat al vast dat ik epilepsie heb, maar ze twijfelen een beetje aan de diagnose en willen kijken welke behandeling het beste is. Nogal een aanvalstoename gehad afgelopen tijd.
The cure is worse than the disease....quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat dus. En dat wakker blijven lijkt me zo rot. Het is de bedoeling een epileptische aanval op te wekken, niet echt iets waar ik naar uitkijk. Ben soms weken van slag door zo'n aanval. Ik mag ook niet naar buiten trouwens.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb foto's van paprika chips en babylotion...
prima vermaakt
Wat een onzin...quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ze hebben wel een tv, maar je kunt er alleen zelf meegebrachte dvd's op kijken.
En als je nou een aanval hebt gehad mag je dan wel slapen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat dus. En dat wakker blijven lijkt me zo rot. Het is de bedoeling een epileptische aanval op te wekken, niet echt iets waar ik naar uitkijk. Ben soms weken van slag door zo'n aanval. Ik mag ook niet naar buiten trouwens.
Hoe bedoel je? Ik moet er even doorheen maar ik hoop dat ze daarna een betere medicatiecocktail voor me kunnen fixen of iets dergelijks. En die aanvallen heb ik nu sowieso wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The cure is worse than the disease....
I know, maar het lijkt me toch een helse dag zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik moet er even doorheen maar ik hoop dat ze daarna een betere medicatiecocktail voor me kunnen fixen of iets dergelijks. En die aanvallen heb ik nu sowieso wel.
Ja, ze lopen een beetje achter daar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat een onzin...
[..]
En als je nou een aanval hebt gehad mag je dan wel slapen?
In dat geval zou ik een stroboscoop meenemen
Ja, leuk is anders, dat is waar. Vooral die camera's overal! Kan ik niet eens ff lekker porno kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar het lijkt me toch een helse dag zo.
Juist wel!quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, leuk is anders, dat is waar. Vooral die camera's overal! Kan ik niet eens ff lekker porno kijken.
Vrijdag geen afspraken staan dus ik kan uitslapen, ik zal pas rond een uur of 3 of 4 naar bed gaan, chatten met braziliequote:Op woensdag 12 maart 2014 15:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ze lopen een beetje achter daar.
Nee, dan mag ik niet slapen, ze willen zoveel mogelijk opnemen. En ik ben niet lichtgevoelig, dus van een stroboscoop heb ik niks. Van slaaptekort echter wel.![]()
Mja, maar even genoeg met het zelfmedelijden. Hoop dat er die nacht mensen op Fok! wakker zijn die ik mobiel kan lastig vallen.
Ik denk ik zeg het met een memequote:
Net gebeld, ze hebben net een nieuw gebouw waar wel wifi is, en ik mag daar verblijven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Oei, mensen die 's nachts op FOK! zitten, dat wordt lastig. Er zijn volgens mij niet zoveel van die mensen zonder leven en werk die tot diep in de nacht hun vrije tijd zitten te vergooien op een forum...
Is dat een uitdaging?quote:
Oh dat zou echt super zijn! Wat lief van je!quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vrijdag geen afspraken staan dus ik kan uitslapen, ik zal pas rond een uur of 3 of 4 naar bed gaan, chatten met brazilie
Dus als je wilt appen ofzo vind ik het best.
Jammer, ik zou er videobewijs van hebben.quote:
Niet meer aan mij dat soort dingenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jammer, ik zou er videobewijs van hebben.
Als het voorkomt zal ik het gecensureerd op Fok! zetten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet meer aan mij dat soort dingen.
Edit, al wil ik het uiteraard nog best zien.
Ik gebruik mijn fantasie welquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als het voorkomt zal ik het gecensureerd op Fok! zetten.
Was da?quote:
Geen probleem meid. Dank je wel alvast!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:
Sorry Sin.. heb zelf twee helse (voor mij dan) dagen op het werk.. dus denk dat ik al vroeg slaap.
Sterkte in ieder geval!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh dat zou echt super zijn! Wat lief van je!
quote:
niets wat met jou te maken heeftquote:
Gelukkig, ik schrok al. Daar krijg je me niet in hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets wat met jou te maken heeft.
Ik hoop ook voor je dat je het nooit nodig zal hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gelukkig, ik schrok al. Daar krijg je me niet in hoor.
Na even teruglezen vat ik 'em al.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop ook voor je dat je het nooit nodig zal hebben.
Er is al meer dan genoeg mis met jequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Na even teruglezen vat ik 'em al.
En ga ik niet vanuit nee.
Hey, die was onder de riem! Rode kaart.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is al meer dan genoeg mis met je![]()
Sorry.
Het was eerder een inkoppertjequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hey, die was onder de riem! Rode kaart.
Als man zul je hem best vermakelijk vinden. Ik vond hem 'mwa'quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo maar eens kijken of 300: Rise of an empire wat is
Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Zo voor de verandering eens uit eten, daarna Pubquiz. Met speciaalbier en barca op de achtergrond.
Oh en een team met 3 vrouwen.
Zo rol ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |