inderdaadquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:01 schreef habitue het volgende:
Ik ga echt niet mensen toevoegen die ik nog nooit heb ontmoet. Je doet het maar met de informatie en fotos op mn datingsiteprofiel.
Dat is je goed recht, net als dat je best mensen kunt toevoegen als je nieuwsgierig bent of meer foto's wilt zien. Ervaring leert dat het op fb allemaal wat recenter is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:01 schreef habitue het volgende:
Ik ga echt niet mensen toevoegen die ik nog nooit heb ontmoet. Je doet het maar met de informatie en fotos op mn datingsiteprofiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar staan foto's op van je facebook ja, maar je bent niet direct elkaars vriend.]quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, net als dat je best mensen kunt toevoegen als je nieuwsgierig bent of meer foto's wilt zien. Ervaring leert dat het op fb allemaal wat recenter is.
Waarom dan wel tinderen eigenlijk, is toch verbonden met facebook?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:07 schreef BeamofLight het volgende:
Dat is wel een goed punt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, soms krijg je na een goed weekend stappen ook al vragen als: wie is dat? en wie is dat
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
en er staat verder helemaal niets van wat je geposts hebtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Daar staan foto's op van je facebook ja, maar je bent niet direct elkaars vriend.]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:07 schreef BeamofLight het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:49 schreef yats het volgende:
[..]jij moet iets minder op fok rond lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
[..]Dat soort theorieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
[..]Sowieso zijn deze beide spoilers complete aannames over wat de ander kan denken, hoe ingewikkeld kun je het maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij moet iets minder op fok rond lezen
Gelukkig is mijn sarcasme dus nog steeds te missen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij moet iets minder op fok rond lezen
ach hou toch opquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:53 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn sarcasme dus nog steeds te missen.
Je hoeft er ook niet voor te vallen, maar ik was daadwerkelijk niet serieus met die opmerking. Ik zet hem niet voor niets in een spoiler, maar ik snap best dat het niet zo over kwam.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach hou toch op
Dit is net zo lame als 'hifi grapjuuuh' roepen achter af
Niemand valt er nog voor yats
je bent niet echt bekend met internet-"jargon" dan hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet voor te vallen, maar ik was daadwerkelijk niet serieus met die opmerking. Ik zet hem niet voor niets in een spoiler, maar ik snap best dat het niet zo over kwam.
Met een spoiler nuanceer je dat je een Fiat Punto rijdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
je bent niet echt bekend met internet-"jargon" dan he
smileys en PI's zijn er om dat soort dingen te nuanceren, niet spoilers
preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met een spoiler nuanceer je dat je een Fiat Punto rijd
Nee, ik ben een officieel erkende digibeet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
je bent niet echt bekend met internet-"jargon" dan he
smileys en PI's zijn er om dat soort dingen te nuanceren, niet spoilers
Zie jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben een officieel erkende digibeet.
quote:
Goede smoes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben een officieel erkende digibeet.
Daar moet je ook geen spoiler erop zetten die duurder is dan je autoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
preciesen geef je aan dat je eigenlijk een andere auto wilt, maar het nu even niet kan betalen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |