Nope, het is en blijft een ander vliegtuig.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat is een heel ander type. Dit is exact hetzelfde vliegtuig.
Mwah. Iemand heeft in het vorige topic iets geroepen over metaalmoeheid bij de SATCOM antenne. Met de juiste foto zie je dus meteen dat MRO geen SATCOM antenne heeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:45 schreef El_Matador het volgende:
dat is een heel ander type. Dit is exact hetzelfde vliegtuig.
Maar als de antenne metaalmoeheid heeft dan zou de antenne zijn afgebroken. Dat zou betekenen dat de ontvangst weg is, maar als het toestel dan geland was zou hij weer opduiken..quote:Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef OEM het volgende:
[..]
Mwah. Iemand heeft in het vorige topic iets geroepen over metaalmoeheid bij de SATCOM antenne. Met de juiste foto zie je dus meteen dat MRO geen SATCOM antenne heeft.
Al een paar dagenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Je zou het goed doen bij de gemiddelde media-boer. Bij bv. RTL4 zag ik een foto van een Malaysia 737
Wie zegt dat er niet een heel stuk van de romp zou kunnen worden meegetrokken met 800 km/h+?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar als de antenne metaalmoeheid heeft dan zou de antenne zijn afgebroken. Dat zou betekenen dat de ontvangst weg is, maar als het toestel dan geland was zou hij weer opduiken..
Omdat ze misschien niet goed weten waar ze moeten zoeken? En als die brokstukken in zee liggen, heb je ook best kans dat ze op de bodem liggen. Dan zie je ze niet zo goed vanuit de lucht.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar ik vraag me echt af hoe het kan dat er nog steeds geen brokstukken gevonden zijn...
Tja niet aan gedacht.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat er niet een heel stuk van de romp zou kunnen worden meegetrokken met 800 km/h+?
Flinke krachten. Maargoed, dat is hier dus niet aan de orde bij dit toestel. Dus nutteloos om over te discussiėren.
Niet de antenne, maar de romp. Er zijn haarscheurtjes gevonden in de romp waar de antenne zit. Geldt overigens niet voor dit type 777, maar alleen voor de 200, 200LR, 300, 300ER. Dit betreft een 200ER.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar als de antenne metaalmoeheid heeft dan zou de antenne zijn afgebroken. Dat zou betekenen dat de ontvangst weg is, maar als het toestel dan geland was zou hij weer opduiken..
Dan nog zou je minstens wat drijvend materiaal ergens op zee moeten zien onderhandquote:Op maandag 10 maart 2014 23:52 schreef Light het volgende:
[..]
Omdat ze misschien niet goed weten waar ze moeten zoeken? En als die brokstukken in zee liggen, heb je ook best kans dat ze op de bodem liggen. Dan zie je ze niet zo goed vanuit de lucht.
Ja precies!! Zeker aangezien het daar niet zo diep zou moeten zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan nog zou je minstens wat drijvend materiaal ergens op zee moeten zien onderhand
Dan nog ligt het er maar aan hoe sterk daar de stroming is.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja precies!! Zeker aangezien het daar niet zo diep zou moeten zijn.
of dat er spullen aanstranden op het land, maar blijkbaar ook dat nietquote:Op maandag 10 maart 2014 23:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja precies!! Zeker aangezien het daar niet zo diep zou moeten zijn.
Nee, OEM heeft mij er ook op moeten wijzen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tja niet aan gedacht.
Ik heb die typenummers/verschillen niet in de gaten gehouden.
Nope, workhorse of the skies op dit moment. Geniaal efficiėnt en meesterlijk toestel.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
En er was ook al met spotter-planes gezocht, dus dan valt felgekleurd geel schuim van de stoelen echt wel op.
Trouwens, waren er bij dit type toestel geen enkele bekende problemen?
Ok, ja ik ben zelf neit thuis in de vliegtuigenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope, workhorse of the skies op dit moment. Geniaal efficiėnt en meesterlijk toestel.
Je zou toch verwachten dat er bij een 'landing' op of in zee genoeg dingen blijven drijven of redelijk snel naar boven komen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:52 schreef Light het volgende:
Omdat ze misschien niet goed weten waar ze moeten zoeken? En als die brokstukken in zee liggen, heb je ook best kans dat ze op de bodem liggen. Dan zie je ze niet zo goed vanuit de lucht.
Dan nog is het wel handig als je weet waar je moet zoeken. De gemarkeerde gebieden zijn, zeker samen, best groot:quote:Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan nog zou je minstens wat drijvend materiaal ergens op zee moeten zien onderhand
Naja, types weet ik ook net te onderscheiden. Mij boeit het meer wat er in gaat.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ok, ja ik ben zelf neit thuis in de vliegtuigen
En daar varen volgens mij ook genoeg schepen die niet specifiek op zoek zijn naar brokstukken maar wel het nieuws volgen lijkt mij?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:57 schreef Light het volgende:
[..]
Dan nog is het wel handig als je weet waar je moet zoeken. De gemarkeerde gebieden zijn, zeker samen, best groot:
[ afbeelding ]
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:00 schreef Infection het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijven-rinkelen.dhtml
Ik weet het, het AD
Maar als dit waar is, is het toch een behoorlijk vreemd verhaal.
Ik open net pas voor het eerst dit topic, vandaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oud nieuwsJe sloth-ui is wel toepasselijk
Ohw, mijn excusesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik open net pas voor het eerst dit topic, vandaar.
Normaal zou ik bij zoiets allang meedraaien inderdaad, maar dit topic lijkt mij een beetje ontgaan te zijn. Toch dit topic maar even blijven volgen dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohw, mijn excusesDacht dat je al de hele dag meedraaide haha
De super duper bazen op zal je daarbij helpenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Normaal zou ik bij zoiets allang meedraaien inderdaad, maar dit topic lijkt mij een beetje ontgaan te zijn. Toch dit topic maar even blijven volgen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |