Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
Je zal maar onzeker zijn. Het is iig niet zo een contactgestoord persoon die enkel zijn zaad wil lozen maar iemand die echt oprecht geinteresseerd op zoek naar een vrouw.quote:
Ja, die onzekerheid helpt hem helemaal niet. En die moeder die zo pusht helpt ook niet zo.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:30 schreef imikethat het volgende:
[..]
Je zal maar onzeker zijn. Het is iig niet zo een contactgestoord persoon die enkel zijn zaad wil lozen maar iemand die echt oprecht geinteresseerd op zoek naar een vrouw.
Waarom ben je je hele leven vrijgezel? Als hij dan heel lomp had geantwoord in de trant van: "Ik heb al die tijd op jou gewacht." dan had hij inderdaad niet alle leiding uit handen gegeven. Beetje jammer voor die gast dat hij hard zijn best deed om serieus in te gaan op die vragen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:09 schreef Qi1 het volgende:
Dat bij Rob zag je overigens zo overduidelijk aan komen, waarom liet hij haar zo enorm de leiding nemen bij dat gesprek over waarom ie vrijgezel was? Onnodig.
Zonde, voor de rest moet die gast echt wel een meid kunnen scoren.
Alleen zo jammer dat haar kanariegele tanden zo contrasteerden bij haar witte verschijning. In combinatie met haar monotone en zware stem kwam Marcel vrouwelijker over dan dat grietje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die chick van MarcelDat gaat em worden
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:44 schreef happinessfordogs het volgende:
Ook zo'n mooie red flag als een chick alles hetzelfde bestelt. Grote kans dat ze dan uit beleefdheid richting de kijkers 50% betaalt en niet een vervolgdate wilt.
En dan dit:
[..]
Waarom ben je je hele leven vrijgezel? Als hij dan heel lomp had geantwoord in de trant van: "Ik heb al die tijd op jou gewacht." dan had hij inderdaad niet alle leiding uit handen gegeven. Beetje jammer voor die gast dat hij hard zijn best deed om serieus in te gaan op die vragen.
Hij lijkt 1 meter 60. Dat is een probleem.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:51 schreef Apotheose het volgende:
Rob is niks mis mee. Gewoon wat zelfverzekerder worden en overkomen (ok, makkelijker gezegd dan gedaan). Rest...
kan ie verder ook niks aan doen. Zijn ook wel kleine vrouwenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:20 schreef Serene het volgende:
[..]
Hij lijkt 1 meter 60. Dat is een probleem.
me neither. En al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet zoals die 19 jarige mutsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben de aflevering van gisteren aan het terugkijken, net 4 minuten gezien maar wtfMet je moeder praten over neuken. Ik zou dat never nooit niet doen
Nou het wordt nog ergerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben de aflevering van gisteren aan het terugkijken, net 4 minuten gezien maar wtfMet je moeder praten over neuken. Ik zou dat never nooit niet doen
quote:
Ja de dildoparty dusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]Echt? Haha ben benieuwd
Ik moet zo de dildo party nog kijken. Ben nu net bij Marcel en zijn hotelkamertje
Oh neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de dildoparty dusDoor de grond zakken van schaamte gevoel als je dat ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |