SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook alquote:Op maandag 17 maart 2014 08:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Op dit tijdstip op een maandag al een uur aan het werk zijn... Een wonder!
(1u reistijd)
Ik stond eerder op om te sporten, maar mijn enkel was het er niet mee eens. Dan maar eerder naar mijn werk.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Verder voel ik me wel goed. Voldaan ook
Dat is ook sport somsquote:Op maandag 17 maart 2014 08:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik stond eerder op om te sporten, maar mijn enkel was het er niet mee eens. Dan maar eerder naar mijn werk.
Ik moest stiekem gniffelen om dit gifjequote:
Voel mij precies zoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:37 schreef Procella het volgende:
Beetje beter. Het lijkt me eindelijk te gaan lukken geen contact meer met 'm te hebben. Dag 15 nu, ben iedere dag iets minder verdrietig. Mis 'm nog steeds though. Nieuwe date-meneer leidt ook af. Moving on.
Goed bezig jij, hou vol, gelukkig wordt het beterquote:
Gewoon niet in huis halen. Dan is de verleiding er ook niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beetje mezelf voor mijn hoofd aan het slaan omdat ik weer koekjes heb gegeten.
Het afvallen ging net zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |