abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137876920
Ik zou het best willen, is er alleen nog nooit van gekomen. Komt vooral omdat ik niet echt een type ben vaak ik de kroeg of discotheek hangt. Maar dan nog, zou never nooit meedoen aan zo'n programma. Die mensen begrijpen toch zelf ook wel dat RTL er niet echt op uit is om ze ontmaagd te krijgen? Het enige wat RTL wil is entertainment, en als die mensen daarvoor vreselijk voor lul gezet moeten worden, kan het hun echt niks schelen.
pi_137879017
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:25 schreef Sluitspiermusketier het volgende:
Ik zou het best willen, is er alleen nog nooit van gekomen. Komt vooral omdat ik niet echt een type ben vaak ik de kroeg of discotheek hangt. Maar dan nog, zou never nooit meedoen aan zo'n programma. Die mensen begrijpen toch zelf ook wel dat RTL er niet echt op uit is om ze ontmaagd te krijgen? Het enige wat RTL wil is entertainment, en als die mensen daarvoor vreselijk voor lul gezet moeten worden, kan het hun echt niks schelen.
Ja precies
Ik vraag me ook af of bepaalde dingen niet gescript zijn
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137879302
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:25 schreef Sluitspiermusketier het volgende:
Dit
pi_137879747
Man man man, die Alex ook :') tijdens het wokken de opmerking maken "ik heb me vanochtend nog effe lekker intiem geschoren". Ziet die gast nou echt niet in dat vrouwen daar niet geil van worden? Deed ie in het vorige seizoen ook al de hele tijd. Al z'n dates denken "nou hij wil alleen maar neuken".
pi_137879848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:48 schreef Sluitspiermusketier het volgende:
Man man man, die Alex ook :') tijdens het wokken de opmerking maken "ik heb me vanochtend nog effe lekker intiem geschoren". Ziet die gast nou echt niet in dat vrouwen daar niet geil van worden? Deed ie in het vorige seizoen ook al de hele tijd. Al z'n dates denken "nou hij wil alleen maar neuken".
Dit meisje vond het niet eens zo heel erg volgens mij
maar goed, het leek wel gescript
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:08:11 #256
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_137885418
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:48 schreef Sluitspiermusketier het volgende:
Dat was echt wel nep man :') anders is die wel heel triest. Kan mij ook niet voorstellen dat er vrouwen op dit soort gedrag vallen. Al leek die salsa slet wel gewillig....
En dan die grote bijna niet te missen kansen pakt ie dan weer niet aan :') o.a. op de bank na eten en bij midgetgolfen kon die haar flink pakken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:31:16 #257
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137888734
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 01:17 schreef Sluitspiermusketier het volgende:
Ik wist niet eens dat het weer begonnen was, ben nu die shit aan het terugkijken vanaf de eerste aflevering dit seizoen. En ja hoor die dikzak Marcel zit er weer in.

Aan de ene kant vind ik het fijn om te zien dat er mannen zijn die twee keer zo oud zijn als ik en ook nog steeds maagd, maar damn 49 en dan nog maagd. Ik zweer hierbij dat ik als ik nog steeds maagd ben rond de 30-35 ik naar de hoeren ga. Dan moet je gewoon onder ogen zien dat het anders never nooit gaat gebeuren.
je kunt ook gewoon ontzettend veel pech hebben en heel slechte ervaringen door relaties waardoor je je vertrouwen kwijt bent. Ik ben bv. geen maagd meer, maar vertrouw bijna niemand meer (door zeer slechte ervaringen en continue gekwetst worden). Maar goed, het is dan niet zo dat er niemand op me afstapt ofzo, meer dat ik er niks mee doe omdat ik zo een slechte ervaringen heb waardoor ik meiden al afschiet voordat ik ze een kans gegeven heb.

Die lui die hieraan meedoen, kunnen echter net zo goed meteen naar de hoeren. De ene hobby is nog meer awkward dan de andere en je ziet gewoon dat ze sociaal totaal niet interessant zijn en totaal NIETS te bieden hebben. Maar goed, dat is ook leuk vermaak voor ons natuurlijk :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137888905
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

je kunt ook gewoon ontzettend veel pech hebben en heel slechte ervaringen door relaties waardoor je je vertrouwen kwijt bent. Ik ben bv. geen maagd meer, maar vertrouw bijna niemand meer (door zeer slechte ervaringen en continue gekwetst worden). Maar goed, het is dan niet zo dat er niemand op me afstapt ofzo, meer dat ik er niks mee doe omdat ik zo een slechte ervaringen heb waardoor ik meiden al afschiet voordat ik ze een kans gegeven heb.

Die lui die hieraan meedoen, kunnen echter net zo goed meteen naar de hoeren. De ene hobby is nog meer awkward dan de andere en je ziet gewoon dat ze sociaal totaal niet interessant zijn en totaal NIETS te bieden hebben. Maar goed, dat is ook leuk vermaak voor ons natuurlijk :)
Ik snap alleen niet zo goed waarom dat christelijke meisje (Henrieke ofzo) meedoet aan het programma. Ja, ze heeft het nog nooit gedaan, maar dat is vanwege haar geloof en ze wil het ook niet. Dit programma is toch voor mensen die het juist wel willen? Dat is dan weer een beetje vaag
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:39:59 #259
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137889052
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef Sluitspiermusketier het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet zo goed waarom dat christelijke meisje (Henrieke ofzo) meedoet aan het programma. Ja, ze heeft het nog nooit gedaan, maar dat is vanwege haar geloof en ze wil het ook niet. Dit programma is toch voor mensen die het juist wel willen? Dat is dan weer een beetje vaag
omdat ze een actrice is die door 50000 mannen gebanged is. Haar gezicht alleen al smeekt om cocks man :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:40:53 #260
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137889081
Mooi programma weer _O_

Past prima in mijn lijstje :D
pi_137889147
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:39 schreef Michielos het volgende:

[..]

omdat ze een actrice is die door 50000 mannen gebanged is. Haar gezicht alleen al smeekt om cocks man :')
ja waarschijnlijk :')
pi_137889200
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:51 schreef eend112 het volgende:

[..]
maar goed, het leek wel gescript
plausibel, ja ik zeg het gewoon eerlijk, plausibel...
pi_137889211
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:44 schreef killerkip69 het volgende:

[..]

plausibel, ja ik zeg het gewoon eerlijk, plausibel...
_O-
  dinsdag 18 maart 2014 @ 17:03:42 #264
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_137890019
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:35 schreef eend112 het volgende:

[..]

watch out
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver :')
pi_137930829
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat was echt wel nep man :') anders is die wel heel triest. Kan mij ook niet voorstellen dat er vrouwen op dit soort gedrag vallen. Al leek die salsa slet wel gewillig....
En dan die grote bijna niet te missen kansen pakt ie dan weer niet aan :') o.a. op de bank na eten en bij midgetgolfen kon die haar flink pakken.
Welke bijna niet te missen kans :?
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')