quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Stratotanker het volgende:
Ik zit net even te kijken. Maar jezus, volgens mij is die henrieke een beest in bed. Ik ga mezelf opgeven voor trio met sjoukje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou kunnen, alleen hoorde haar zelf en haar moeder er wel heel duidelijk over dat ze niet zomaar aan de eerste de beste haar maagdelijkheid kwijt wou.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Omdat ze zo graag wilde.. en het deed omdat al haar vriendinnen het er over hadden hoe goed het was.
Ik weet niet, maar meestal komen die verlangens vanzelf in de puberteit toch, misschien heeft zij dat niet gehad en heeft ze het nog steeds niet echt maar doet ze het gewoon omdat haar vriendinnen zeggen dat het zo lekker is
Is maar hoe ik er over denk hoor, want vrouwen komen sowieso makkelijk aan seks, het leek me ook niet een type dat heel kieskeurig was ofzo.
Ha ze heeft het over seks op een zolderkamer! FOK!ZOLDERAUTISTEN DIT IS JULLIE KANS!quote:
Waar komt dat vandaan? Heeft iemadn dat gezegd ofzo, dat het hier wordt gebruikt?quote:
Mezelf quotenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? Heeft iemadn dat gezegd ofzo, dat het hier wordt gebruikt?
Ik vraag me idd af waarom die vijftigers niet al eerder naar de hoeren zijn gegaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:17 schreef Sluitspiermusketier het volgende:
Ik wist niet eens dat het weer begonnen was, ben nu die shit aan het terugkijken vanaf de eerste aflevering dit seizoen. En ja hoor die dikzak Marcel zit er weer in.
Aan de ene kant vind ik het fijn om te zien dat er mannen zijn die twee keer zo oud zijn als ik en ook nog steeds maagd, maar damn 49 en dan nog maagd. Ik zweer hierbij dat ik als ik nog steeds maagd ben rond de 30-35 ik naar de hoeren ga. Dan moet je gewoon onder ogen zien dat het anders never nooit gaat gebeuren.
Vind t wel meevallen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:33 schreef Sluitspiermusketier het volgende:
Ik vraag me echt af of die Marcel echt is of een acteur. Het kan toch haast niet waar zijn, echt bijna te triest om aan te zien
Hij heeft helemaal niks mee. Hij is dik en lelijk, en volgens mij niet echt een aardig persoon. Zoals bij die vent van de manege, zegt ie voor de camera "Ja ja typische homo". Hij wil geen lelijke wijven maar een lekker jong grietje van in de 20, ik snap alleen niet hoe hij zelf niet in ziet dat dat never nooit gaat gebeuren. Net als in dat vorige seizoen met die Linda, die was of verstandelijk gehandicapt of ingehuurd door RTL. En dan vervolgens weet ik veel hoelang depressief omdat het niks werd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vind t wel meevallen.
Hij heeft zijn gewicht (en uiterlijk) niet echt mee, maar dat valt altijd te veranderen. En de onzekerheid van Rob ook
Je hebt het niet over Marcel, maar over Josquote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:49 schreef Sluitspiermusketier het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niks mee. Hij is dik en lelijk, en volgens mij niet echt een aardig persoon. Zoals bij die vent van de manege, zegt ie voor de camera "Ja ja typische homo". Hij wil geen lelijke wijven maar een lekker jong grietje van in de 20, ik snap alleen niet hoe hij zelf niet in ziet dat dat never nooit gaat gebeuren. Net als in dat vorige seizoen met die Linda, die was of verstandelijk gehandicapt of ingehuurd door RTL. En dan vervolgens weet ik veel hoelang depressief omdat het niks werd.
Hij kan trouwens beter zijn kop kaal scheren, veel haar zit er niet meer op en volgens mij is het mooier als het helemaal kaal is. Vallen vrouwen soms ook nog wel eens op. En dan nog een paar lenzen en dat suffe brilletje weg, op dieet, dan word het misschien nog wat.
Fixed!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt het niet over Marcel, maar over Marc
Marcel is degene met het vlassig baardje die naar die Animeconventie gaat en daar Karin ontmoet, die dan nog in een relatie zit. Een week later is die relatie over en mag Marcel bij d'r thuis komen. Marc is die paardenliefhebber waar zn date niet kwam opdagen. Hij probeerde het nog aan te leggen met de brengster van die picknikmand.
Je hebt gelijk. Marc is die paardengek, Marcel is die gast die into Manga etc. en Jos is die vent die ging bingoën met vrouwen over de 50 die in de menopauze zittenquote:
ik denk dat dat ook komt door de reden waarom iemand het nog nooit gedaan heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:56 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik heb het ook nog nooit gedaan, maar zou voor geen goud aan zo'n programma meedoen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |