quote:Op maandag 10 maart 2014 21:57 schreef Arn0 het volgende:
Ja hoorr.. Zoek ik op het internet naar het nieuwe album van Intergalactic Lovers, derde resultaat op Google is een recensie op, jawel, Pat-Sounds
Eerdere werk is wel vet hoor.quote:
Jezus... Soms denk ik dat jij knettergek bent.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:57 schreef Norrage het volgende:
Daarna lijkt het alsof je naar een herhaling van de eerste 6 nummers loopt te luisteren. Ik weet niet of ik het ooit af heb kunnen luisteren in 1 ruk...
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:57 schreef Arn0 het volgende:
Ja hoorr.. Zoek ik op het internet naar het nieuwe album van Intergalactic Lovers, derde resultaat op Google is een recensie op, jawel, Pat-Sounds
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef Kerftminister het volgende:
Hij bedoelt sterren geven in zijn iTunes lijst.
Ik heb het album al 2 jaar niet geluisterd. Ik moet weer even terughalen wat mijn mening isquote:Op maandag 10 maart 2014 21:58 schreef DO2 het volgende:
[..]
Jezus... Soms denk ik dat jij knettergek bent.
Waarom viel het tegen? Ik heb ze op een festival gezien en het was best saai, al vind ik de muziek wel leuk.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
keer gezien in 013. Viel me erg tegen en dat was nog voor El Camino.
Ik denk vooral dat jij dat album nog eens een eerlijke kans moet geven, eigenlijk,quote:Op maandag 10 maart 2014 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het album al 2 jaar niet geluisterd. Ik moet weer even terughalen wat mijn mening is
Het is wel een groeiplaatje, hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Arn0 het volgende:
Ieder jaar is er wel een album dat door 90% van de critici wordt opgehemeld en waar ik niets aan vind: Let England Shake is daat het beste voorbeeld van
Ja inderdaad. Ik weet dat ik het heb platgedraaid hoor. Maar het verveelde me net te snel. Waarschijnlijk omdat het gewoon net wat gelikter is en minder rauw, en geloof ik omdat die live tour gewoon niet heel goed was. Erg statisch voor haar doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat jij dat album nog eens een eerlijke kans moet geven, eigenlijk,.
Lamazeuren (zonder spaties)quote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom viel het tegen? Ik heb ze op een festival gezien en het was best saai, al vind ik de muziek wel leuk.
Precies wat ik de hele tijd over Disclosure roep maar daar is niemand het mee eensquote:Op maandag 10 maart 2014 22:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Lamazeuren (zonder spaties)
Black Keys is gewoon een leuk bandjeNiet alles hoeft ingewikkeld te zijn. Heel vermoeiend.
Haha. Ik vond hem de eerste luisterbeurt dus fantastisch, maar hij werd steeds minder leukquote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het is wel een groeiplaatje, hoor.
Ik kon 'm na de eerste 4 of 5 luisterbeurten ook nog niet echt waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |