Die gelooft er nog echt in, toch? Ach, ik ga 't straks toch maar gewoon kijken, ook al is 't een flopshow.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee. Hans Kraay kwam met een kutopstelling van jewelste voor het WK
Jaquote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar maken ze ook telkens van die 40/45 grapjes
Die moet ik nog luisteren. Maar voor nu het relaxte Avishai Cohen album.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beetje meer van hetzelfde. Niet slecht hoor. Jazz-hoogtepunt van het jaar is Mehliana.
We gaan eronderquote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Norrage het volgende:
Wat was het record van die vorige? We zitten nu op anderhalf uur
Altijd wel weer een paar aardige momentjes ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Die gelooft er nog echt in, toch? Ach, ik ga 't straks toch maar gewoon kijken, ook al is 't een flopshow.
Met de vlakke hand, he.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Och jeetje...met den mattenkloppert naar ik mag aannemen?
Als je Kapok leuk vindt moet je ook eens Windkracht 7 luisteren. Dat is ook met een gedeelte van Kapok. En ook een 2014 plaat.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet ik nog luisteren. Maar voor nu het relaxte Avishai Cohen album.(Nog een PJ Harvey album trek ik niet).
Je hebt nog niet veel tips gegeven dit jaar. Geen obscure bandjes ontdekt?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef Moody het volgende:
We moeten wel over muziek lullen, anders telt het niet
Danny Vera dan maar?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef Moody het volgende:
We moeten wel over muziek lullen, anders telt het niet
Windkracht 9 ook? Die krijg ik ook als Spotify resultaat als ik op Windkracht zoek.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je Kapok leuk vindt moet je ook eens Windkracht 7 luisteren. Dat is ook met een gedeelte van Kapok. En ook een 2014 plaat.
Popular Songs. Painful. Fakebook. Heart Beating As One. Beat My Ass. Alles dus eigenlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Beste album van Yo La Tengo is...?
Het is wat stil rond Peter Adamsquote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt nog niet veel tips gegeven dit jaar. Geen obscure bandjes ontdekt?
Kijk eens naar de albumcover van Windkracht 9quote:Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Windkracht 9 ook? Die krijg ik ook als Spotify resultaat als ik op Windkracht zoek.
Sterker nog, heb nog nooit een bandje ontdekt. Al die hipsters op die blogs waar ik ze vandaan heb waren eerderquote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt nog niet veel tips gegeven dit jaar. Geen obscure bandjes ontdekt?
Zou best een jazzalbum kunnen zijn dacht ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kijk eens naar de albumcover van Windkracht 9
Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |