Kijk gewoon in m'n profiel, gek.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even discussieren of je 49 of 50 bent. Wat zijn jouw argumenten, Nor?
Nee. Hans Kraay kwam met een kutopstelling van jewelste voor het WKquote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vraag 't je maar even hier, want ik ben zelfs te lui om naar het VI-topic te gaan, maar was 't een topshow en de moeite waard om terug te kijken?
Ik hoop eigenlijk dat Hugo Borst besluit wat vaker aan te schuiven, dat was echt een verademing vorige week.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik moet het zelf ook nog checken, haha. Kan RTL7 niet ontvangen. Maar ongetwijfeld wel de moeite waard om terug te zien, zoals meestal.
Met Strootman?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee. Hans Kraay kwam met een kutopstelling van jewelste voor het WK
Beetje respect voor de ouderen, he.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog eens 5 jaar ouder dan ik, m0ng00l
Ik ben opa-off
quote:stem bij PJ Harvey - Rid of Me (1993) gewijzigd van 3,0 naar 3,5
Haha dat zegt zo'n idioot in dat voetbaldeel toch altijd.quote:
Ik vind Snarky Puppy ook niet veel aan. Jammer. Had er heel veel van verwacht. Maar live is het fan-waitforit-tastisch.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef Felagund het volgende:
Snarky Puppy, een jazztip van Norrage een tijd terug, vond ik niet heel veel aan. Een beetje cheesy soms zelfs. Dan vond ik zijn andere tip (Kapok) een stuk beter.
Zou goed kunnen, op de plaat klinkt het mij vrij gekunsteld aan. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Snarky Puppy ook niet veel aan. Jammer. Had er heel veel van verwacht. Maar live is het fan-waitforit-tastisch.
Ken je trouwens wel het nieuwe? album van Avishai Cohen? Almah heet het, die is wel vrij goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Snarky Puppy ook niet veel aan. Jammer. Had er heel veel van verwacht. Maar live is het fan-waitforit-tastisch.
Dezelfde reden als dat ik de Kyteman albums ook niks aan vind, maar dat het live fantastisch is. Je moet het zien, en voelen, en ervaren. De helft van de ervaring van dat soort bands is het samenspel op het podium. Snarky Puppy is 40 man bij elkaar he. Dat komt niet over op plaat.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, op de plaat klinkt het mij vrij gekunsteld aan. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Er solliciteert er eentje naar een ouderwets pak billenkoek, geloof ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Zeerzekers. Lijkt me vervelend om luiers te dragen. Ofwa?
Daar maken ze ook telkens van die 40/45 grapjesquote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha dat zegt zo'n idioot in dat voetbaldeel toch altijd.
inb4 97% in het voetbaldeel is idioot, klopt overigens wel.
Beetje meer van hetzelfde. Niet slecht hoor. Jazz-hoogtepunt van het jaar is Mehliana.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ken je trouwens wel het nieuwe? album van Avishai Cohen? Almah heet het, die is wel vrij goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |