2001. Weet niet hoe oud je bent, maar ehh.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef DO2 het volgende:
Jeetje... Da's toch al heel oud, Kerft? Volgens mij keek ik daarnaar toen ik jullie leeftijd was,.
Maar wel grappig, ja.
Ja ben zelf net aan wat series begonnen, dus ben geen kenner, maar vind deze echt geniaal. Episodes duren maar 11 minuutjes dus zijn makkelijk in te plannen. Zit ook een stereotype Amerikaanse man in met als favoriete bands Boston en Foreigner.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:43 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ah, daar had ik al iets over gehoord, ja. Ben nu nog bezig met Adventure Time (), maar dat wordt dan de volgende cartoon. Merci.
Geestelijke leeftijd bedoelt hij zeker.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
2001. Weet niet hoe oud je bent, maar ehh.
Norrage is een tennisfan hé, dat merk je wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Parel van een zin. Jij bent zeker naar het Boekenbal geweest afgelopen week?
Doe dat ongeveer x2....quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud ie is, maar ik zou zeggen jaartje of 25
Oktober nog een nieuw seizoen geaired hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef DO2 het volgende:
Jeetje... Da's toch al heel oud, Kerft? Volgens mij keek ik daarnaar toen ik jullie leeftijd was,.
Maar wel grappig, ja.
Ik vraag 't je maar even hier, want ik ben zelfs te lui om naar het VI-topic te gaan, maar was 't een topshow en de moeite waard om terug te kijken?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Norrage is een tennisfan hé, dat merk je wel.
Niet gezien. Twente heeft verloren.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vraag 't je maar even hier, want ik ben zelfs te lui om naar het VI-topic te gaan, maar was 't een topshow en de moeite waard om terug te kijken?
Even discussieren of je 49 of 50 bent. Wat zijn jouw argumenten, Nor?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:47 schreef DO2 het volgende:
Jezus, gaan we die discussie nu weer voeren.
Ik moet het zelf ook nog checken, haha. Kan RTL7 niet ontvangen. Maar ongetwijfeld wel de moeite waard om terug te zien, zoals meestal.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vraag 't je maar even hier, want ik ben zelfs te lui om naar het VI-topic te gaan, maar was 't een topshow en de moeite waard om terug te kijken?
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Felagund het volgende:
Maar goed, terug naar muziek. Rid on Me is waarschijnlijk het beste PJ Harvey album dat ik gehoord heb tot nu toe. Moet het wel nog een paar keer luisteren om tot een definitief oordeel te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |