abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2014 @ 21:05:53 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_138240530
Even een vreemde vraag miss. Maar kan je de originele rotor vervangen van een automatisch horloge en deze laten vervangen voor een andere met bv een tekst er in gegraveerd? En aan wat voor een richtprijs moet je dan denken?

De bedoeling is een roter willen plaatsen met een bepaalde tekst en mocht er een verkoop aan komen de originele weer terug plaatsen zodat de prijs niet minder is geworden wegens een persoonlijke tekst?

quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:19 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Je bedoelt zoiets als de rikketik? Of meer Baselworld wat toevallig deze week aan de gang is?
Een beurs met de meer bekendere horloge merken bedoel ik :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_138242823
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Hamilton een Jazzmaster Open Heart maar dat weet ik niet zeker en ik kan t nu noet opzoeken. Hun duurste klok is volgens mij de Railroad dus die jazzmaster zit altijd onder de 1.470 euro dus zo rond jouw budget.
Bedankt
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:09:54 #253
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_138257027
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:05 schreef ook_gek het volgende:
Even een vreemde vraag miss. Maar kan je de originele rotor vervangen van een automatisch horloge en deze laten vervangen voor een andere met bv een tekst er in gegraveerd? En aan wat voor een richtprijs moet je dan denken?

De bedoeling is een roter willen plaatsen met een bepaalde tekst en mocht er een verkoop aan komen de originele weer terug plaatsen zodat de prijs niet minder is geworden wegens een persoonlijke tekst?

[..]

Een beurs met de meer bekendere horloge merken bedoel ik :)
Rikketik staan ze met vanalles waaronder ook Omega en Rolex. Basel is meer te vergelijken met de Rai voor auto's. Dus echt de nieuwe modellen en primeurs etc.

quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mooi klokje moet ik zeggen!

Helaas heb ik net een Chopard Mille Miglia blue special edition gemist. Helaas al aanbetaling voor gedaan dus zo goed als zeker verkocht. 1 van 1000. Dus soort gelijk komt niet snel in NL te koop.

Gelukkig heb ik geen haast. De Chopard Mille miglia racing silver special edition is ook zeer mooi. Staat er 1 bij dikke klokken te koop. Maar goed :P

Komt van zelf wel wat moois op m'n pad. Denk wel wat het een Chopard Mille Miglia gaat worden. En hopelijk een special edition.
Ja kan eens op de pagina van juwelier Burger kijken, heeft er als ik zo snel even kijk 6+ Mille Miglia's liggen waarvan een stuk of 4 special editions.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:20:15 #254
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_138257321
Zijn hier trouwens mensen met verstand van G-shock horloges? Na mijn berovingsvoorval denk ik dat het tijd wordt om ook een goedkoop "beuk-horloge" te hebben wat ik wel kan aandoen naar festivals e.d. Het liefste iets zonder batterij - ik zag dat casio van die horloges maakt op zonne-energie.

iemand suggesties of ideeen? het zijn er namelijk zo veel!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:36:21 #255
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_138257811
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zijn hier trouwens mensen met verstand van G-shock horloges? Na mijn berovingsvoorval denk ik dat het tijd wordt om ook een goedkoop "beuk-horloge" te hebben wat ik wel kan aandoen naar festivals e.d. Het liefste iets zonder batterij - ik zag dat casio van die horloges maakt op zonne-energie.

Vind deze wel mooi:

http://www.gshock.com/resource/html/MTG_Collection.html

Maar welke je neemt hangt natuurlijk helemaal van je smaak en budget af.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:45:11 #256
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_138258065
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:36 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Vind deze wel mooi:

http://www.gshock.com/resource/html/MTG_Collection.html

Maar welke je neemt hangt natuurlijk helemaal van je smaak en budget af.
Zeker mooi, maar 1000 euro is niet echt iets wat ik graag verlies - dan kan ik bijna net zo goed mijn Balncpain omhouden :)

andere suggesties blijven welkom!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:53:49 #257
247356 infp2009
More cowbell!
pi_138258336
Ze hebben ook horloges met het voor je batterij zuinige bluetooth 4.0 die je aan je telefoon kunt koppelen zoals de GB-5600B-1ER. Controle over je muziek, en notifications aan je pols.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:05:51 #258
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_138258666
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:45 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Zeker mooi, maar 1000 euro is niet echt iets wat ik graag verlies - dan kan ik bijna net zo goed mijn Balncpain omhouden :)

andere suggesties blijven welkom!
deze staat nog op mijn verlanglijstje, kost maar de helft.

http://www.casio-europe.com/nl/watch/gshock/gw-a1100-1aer/
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:49:55 #259
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_138259855
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:09 schreef x3ro het volgende:

[..]

Rikketik staan ze met vanalles waaronder ook Omega en Rolex. Basel is meer te vergelijken met de Rai voor auto's. Dus echt de nieuwe modellen en primeurs etc.

Duidelijk! Bedankt :)

quote:
Ja kan eens op de pagina van juwelier Burger kijken, heeft er als ik zo snel even kijk 6+ Mille Miglia's liggen waarvan een stuk of 4 special editions.
Ben ik al bekend mee. Daar had ik de blauwe Mille Miglia ook gezien. Maar daar is al een groot deel van aanbetaald en dus verkocht :(

Voor de rest hebben ze niet wat ik zoek. Ik wil of de racing silver of de blue uitvoering. De zwarte varianten vind ik te "gewoon" ze hebben ook een zwarte met witte accenten. Mooi klokje maar heeft een gedateerd uiterlijk naar mijn mening.

Heb trouwens ook al contact met ze gehad. Zeer vriendelijke mensen! En willen je graag helpen zonder zich aan je op te dringen. Afgelopen dinsdag ook met toeval daar voor de etalage gestaan. Man man net een snoepwinkel :D

De mille miglia racing silver is te koop bij dikke klokken. Maar daar wens ik geen zaken mee te doen :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 28 maart 2014 @ 23:21:39 #260
67670 Skv
Cynist.
pi_138283869
"You never really own a Patek Philippe. You are merely looking after it for the next generation."
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 15:52:35 #261
342603 LouieAnderson
3.0 Twin Turbo
pi_138298401
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:20 schreef --H-I-M-- het volgende:

Ik heb zelf een 6900 serie met zonnecel dus geen batterijen nodig. Koste me rond de 100 euro. Draag 'm elke dag zowel werk als privé. Ding is al redelijk geragd door me werk maar gaat nog als een tierelier. Niet kapot te krijgen die dingen.
pi_138306266
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:21 schreef Skv het volgende:
"You never really own a Patek Philippe. You are merely looking after it for the next generation."
Dat dus.....
pi_138326987
Hebben jullie de keuze tussen een zwarte en een witte wijzerplaat al gauw gemaakt?

Welke kleur wijzerplaat achten jullie als geschikt voor een 'daily watch'?

Uiteraard hangt de keuze af van verschillende factoren, maar wellicht hebben jullie al een mening klaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 30 maart 2014 @ 15:34:20 #264
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138328144
Ik vind die zwarte beter af te lezen. Daar zie je in een oogopslag hoe laat het is, en met die witte moet je iets langer kijken om de wijzers te zien (minder groot contrast).
Volgens mij heb ik gelijk
  zondag 30 maart 2014 @ 15:48:37 #265
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_138328640
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:52 schreef LouieAnderson het volgende:

[..]

Ik heb zelf een 6900 serie met zonnecel dus geen batterijen nodig. Koste me rond de 100 euro. Draag 'm elke dag zowel werk als privé. Ding is al redelijk geragd door me werk maar gaat nog als een tierelier. Niet kapot te krijgen die dingen.
Die vond ik ook erg mooi, maar heb uiteindelijk toch voor een hele eenvoudige gekozen simpelweg omdat ik een goedkope beuker wilde hebben en omdat ik eerder gisteren weer een IWC gekocht heb. Het is uiteindelijk deze geworden:

pi_138329049
Voor het eerst in 13 jaar ga ik weer een horloge dragen, na veel speurwerk heb ik er 2 op het oog.

Van de Orient weet ik dat het een automaat is, de Breil is een quartz. Geen idee waarom ik de ene beter zou vinden dan de ander, ik kijk nu puur naar de looks. De orient krijgt veel lovende reviews, over de Breil kan ik weinig vinden, hebben jullie gedachten over deze 2 horloges?

zondag 30 maart 2014 @ 16:10:58 #267
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_138329470
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef MartijnA3 het volgende:
Voor het eerst in 13 jaar ga ik weer een horloge dragen, na veel speurwerk heb ik er 2 op het oog.

Van de Orient weet ik dat het een automaat is, de Breil is een quartz. Geen idee waarom ik de ene beter zou vinden dan de ander, ik kijk nu puur naar de looks. De orient krijgt veel lovende reviews, over de Breil kan ik weinig vinden, hebben jullie gedachten over deze 2 horloges?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Omdat ik groot fan van de Blancpain Fifty Fathoms ben zou ik sowieso voor de Orient gaan :) Volgens mij had een forumgebruiker er zelfs een te koop staan!
pi_138331834
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Omdat ik groot fan van de Blancpain Fifty Fathoms ben zou ik sowieso voor de Orient gaan :) Volgens mij had een forumgebruiker er zelfs een te koop staan!
Ja, Skv, en ik geloof dat die hem inmiddels verkocht heeft. Ik heb hem zelf in het oranje en ben er toch wel over te spreken.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 30 maart 2014 @ 18:46:49 #269
67670 Skv
Cynist.
pi_138334014
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:52 schreef rumiii het volgende:
Hebben jullie de keuze tussen een zwarte en een witte wijzerplaat al gauw gemaakt?

Uiteraard hangt de keuze af van verschillende factoren, maar wellicht hebben jullie al een mening klaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wit.
  zondag 30 maart 2014 @ 18:48:45 #270
67670 Skv
Cynist.
pi_138334065
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef MartijnA3 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Orient is wel een aardig dingetje. Heb mijne onlangs verkocht via Fok. Ik was niet helemaal tevreden was met de afwerking, het feit dat hij niet handmatig op te winden is, hij mineraalglas heeft en dat de rotor aardig luid was. Maar voor het bedrag dat je neerlegt voor de Mako kan je eigenlijk niets vinden met een hogere kwaliteit!

Ik zou je aanraden om nog even door te sparen en een segment of wat hoger te gaan zitten. Als je budget dat niet toelaat dan kan ik 'm je iig aanraden.
pi_138385056
Bedankt voor de tips allemaal. Duurder horloge gaat m iig niet worden.
pi_138394911

Wat vinden jullie hiervan? Goed horloge voor het geld?
60 euro op Watch2day.
pi_138395485
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:27 schreef nickhguitar het volgende:
[ afbeelding ]

Wat vinden jullie hiervan? Goed horloge voor het geld?
60 euro op Watch2day.
Misschien moeten we dit soort dingen een keer opnemen in de OP, voornamelijk het gedeelte over watch2day.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_138396024
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:48 schreef Quir het volgende:

[..]

Misschien moeten we dit soort dingen een keer opnemen in de OP, voornamelijk het gedeelte over watch2day.
Hoe bedoel je?
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:23:46 #275
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_138398135
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 14:52 schreef rumiii het volgende:

SPOILER
Wit heeft normaal gesproken mijn voorkeur.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:10 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Dat je vaak genaaid wordt waar je bijstaat.
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')