Even op z'n facebook gebladerd en die kerel leidt best wel een decadent leven, óf hij is heel goed met photoshop.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef eriksd het volgende:
Wellicht dat die aftandse aerospace nog echt is, die tweede van rechts onderste rij is een niet bestaand model, linksboven is evident een fake, tags lijken mij ook verre van authentiek.
Er lijken er inderdaad een heleboel fake. Sommigen lijken op de foto echter ook echt, zoals de Cartier , de aerospace en een paar Tag heuers.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:16 schreef eriksd het volgende:
Wellicht dat die aftandse aerospace nog echt is, die tweede van rechts onderste rij is een niet bestaand model, linksboven is evident een fake, tags lijken mij ook verre van authentiek.
Als er een merk is waar ik treurig van wordquote:
Je kiest ze ook wel uit jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Als er een merk is waar ik treurig van word![]()
[ afbeelding ]
Stemvorkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:43 schreef Garbageman het volgende:
Ik zie op google ook wel mooiere Hublots ja.
Mijn omega is net terug van een uurwerk serviceWas wel een zoektocht omdat niet iedereen dit type uurwerk kan onderhouden.
[ afbeelding ]
...... En ik ook:quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:46 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Dan doe ik ook maar even mee.
Hublot heeft evengoed mooie horloges.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Als er een merk is waar ik treurig van word![]()
[ afbeelding ]
Vind die ook niet echt mooi, totaal niet mijn stijl.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Hublot heeft evengoed mooie horloges.
[ afbeelding ]
Die Rolex van je is mooi! Heb het er nogmaal niet echt op, maar deze is wel netjes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:15 schreef Surferboy het volgende:
Eerste post in dit topic, dit zijn die van mij:
Mijn eerste echte aanwinst:
[ link | afbeelding ]
Daarna deze gekregen, en compleet laten opknappen door Breitling:
[ link | afbeelding ]
En begin dit jaar deze aangeschaft, en die gaat elke dag om de pols sindsdien:
[ link | afbeelding ]
He weer een lex erbij op het forum.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:21 schreef Surferboy het volgende:
Thanks, was eigenlijk de enige die me echt aansprak vanaf dat ie uitkwam. Was even slikken met afrekenen, maar geen moment spijt van gehad!
Heb je toevallig een lumeshot van je DJ2?quote:
Gaaf zeg die 2 kleuren lume. Die blauwe kleur lijkt wel op het chromalight van de sub, al zal die van de DJ waarschijnlijk minder fel zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:10 schreef Surferboy het volgende:
Even geleend van het net, mijn fotoskills zijn niet super:
[ link | afbeelding ]
Zo met het zonnetje is het echt wel heel gaaf als je even een stukje schaduw inloopt!!
Om de datum vergroot weer te geven voor slechtzienden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:49 schreef Twiitch het volgende:
Misschien een domme vraag maar wat is de functie van de uitstulping op het glas van die Rolex?
Mooie klokquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:43 schreef TheSilencer het volgende:
[ afbeelding ]
Klein maar fijn vandaag...
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:10 schreef Surferboy het volgende:
Even geleend van het net, mijn fotoskills zijn niet super:
[ link | afbeelding ]
Zo met het zonnetje is het echt wel heel gaaf als je even een stukje schaduw inloopt!!
Opmerkelijk dat je hier niemand over hoort, want wat een prachtig ding zo'n FFquote:
Volgens mij ken ik jou van een ander forum. Ik ben die gene die voornamelijk bivakkeert in Franse rothokken met een Speedy omquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:15 schreef Surferboy het volgende:
Eerste post in dit topic, dit zijn die van mij:
Mijn eerste echte aanwinst:
[ link | afbeelding ]
Daarna deze gekregen, en compleet laten opknappen door Breitling:
[ link | afbeelding ]
En begin dit jaar deze aangeschaft, en die gaat elke dag om de pols sindsdien:
[ link | afbeelding ]
Prijs speelt zeer zekers een rol, anders had ik wel een Patek Philippe ref 5970 omquote:Op zondag 16 maart 2014 15:27 schreef bear87 het volgende:
Letten jullie ook op prijs bij een aanschaf, of koop je gewoon wat mooi is? Ik vind een Sinn 556i erg fraai. Echter, die kost minimaal 720 euro, wel een hele beste berg geld. Andere opties voor mij (certina ds1, certina powermatic, hamilton khaki field 38mm zilver of zwarte wijzerplaat, hamilton thinline petit seconde, Mido Baroncelli 2) kosten variërend van 390 tot 470 euro.
Levert Sinn dan zoveel meer horloge?
Iedereen let op de prijs, of je moet zo rijk zijn dat geld geen issue is. Het hangt per persoon af. Allereerst hoe gek ben je op horloges. Ik weet zelf dat als ik niet mijn favoriete neem, en op dat moment voor een tweede voorkeur ga, dat ik uiteindelijk toch de eerste voorkeur erbij koop. Uiteindelijk ben je dus veel meer geld kwijt, dus waarom niet gelijk voor de eerste voorkeur gaan? Daarnaast moet je prioriteiten stellen. Dus als je drie keer op vakantie wil, een dikke bmw wil rijden, woning koop, iedere week uit eten ga, dan moet je ook realiseren dat een horloge van 10k niet echt in je financiele plaatje past. Maar als je nooit iets uitgeef, dan kan je best een leuke investering doen. Daarnaast is het goed om te weten wat je vermogen is. Kan je het betalen zonder in problemen te komen? Of als je nu niet het geld heb, kan je op korte termijn genoeg geld sparen om het te kopen? Als je alles helder hebt kan je voor jezelf kijken of je het kan kopen. 720 euro is veel geld, maar ook weer niet onhaalbaar. Kijk gewoon of het financieel haalbaar is.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:27 schreef bear87 het volgende:
Letten jullie ook op prijs bij een aanschaf, of koop je gewoon wat mooi is? Ik vind een Sinn 556i erg fraai. Echter, die kost minimaal 720 euro, wel een hele beste berg geld. Andere opties voor mij (certina ds1, certina powermatic, hamilton khaki field 38mm zilver of zwarte wijzerplaat, hamilton thinline petit seconde, Mido Baroncelli 2) kosten variërend van 390 tot 470 euro.
Levert Sinn dan zoveel meer horloge?
Dankjewel!quote:Op zondag 16 maart 2014 12:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je hier niemand over hoort, want wat een prachtig ding zo'n FF
alleen een legergroene natoquote:Op zondag 16 maart 2014 19:39 schreef Susteren het volgende:
Heeft iemand een groene strap op z'n horloge?
[ afbeelding ]
Lijkt me prachtig als ik een goudkleurige Tissot Le Locle aanschaf.
Dat soort banden vind ik bij elk horloge ontzettend lelijk. Of nou ja, ik heb hier nog geen enkel plaatje voorbij zien komen van een horloge met een dergelijke band waarbij ik het mooi vind eigenlijk. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak natuurlijk, dus no offence verderquote:Op zondag 16 maart 2014 20:00 schreef DanielBackward het volgende:
[ afbeelding ]
Net nieuwe strap erom
Tja voor de zomer straks met een mooie polo etc. wel leuk te matchen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat soort banden vind ik bij elk horloge ontzettend lelijk. Of nou ja, ik heb hier nog geen enkel plaatje voorbij zien komen van een horloge met een dergelijke band waarbij ik het mooi vind eigenlijk. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak natuurlijk, dus no offence verder
Daarom zeg ik, gelukkig heeft iedereen een andere smaak, want je lijkt op de foto een overhemd + colbertje dan wel een pak aan te hebben, en dan vind ik dat i.c.m. een dergelijke band al helemaal niks, maar goed, ik ben erg negatief over iets wat jij prachtig vindt, dus mijn excusesquote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Tja voor de zomer straks met een mooie polo etc. wel leuk te matchen.
Was een redelijk casual jasje, niks formeels maar dat terzijde. Iedereen zo zijn ding inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, gelukkig heeft iedereen een andere smaak, want je lijkt op de foto een overhemd + colbertje dan wel een pak aan te hebben, en dan vind ik dat i.c.m. een dergelijke band al helemaal niks, maar goed, ik ben erg negatief over iets wat jij prachtig vindt, dus mijn excuses
NATO is altijd wel gaaf. Geeft een hele andere draai aan hoe alles eruit zietquote:Op zondag 16 maart 2014 20:00 schreef DanielBackward het volgende:
[ afbeelding ]
Net nieuwe strap erom
Ja, het voelt eventjes bijna als een 'nieuw' horloge.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:53 schreef Push. het volgende:
[..]
NATO is altijd wel gaaf. Geeft een hele andere draai aan hoe alles eruit ziet
Ik dacht echt éxact hetzelfde. Kan niet begrijpen hoe je een mooi klopje verpest met zo'n bandje, ongeacht waar je hem bij draagtquote:Op zondag 16 maart 2014 20:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat soort banden vind ik bij elk horloge ontzettend lelijk. Of nou ja, ik heb hier nog geen enkel plaatje voorbij zien komen van een horloge met een dergelijke band waarbij ik het mooi vind eigenlijk. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak natuurlijk, dus no offence verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Is opvallend en breekt het hele formele. Vind dat er juist wel gaaf aan. Wat mij betreft een vrij universele band. Moet je natuurlijk wel de ballen hebben om niet alleen de stijl regeltjes te volgen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Een nato is dan ook niet bedoelt om onder een pak te dragen. Eerder zomers met een t-shirt en korte broek.
Komt me bekend voor:quote:Op zondag 16 maart 2014 20:00 schreef DanielBackward het volgende:
[ afbeelding ]
Net nieuwe strap erom
Ja, precies, het breekt het hele formele. Maar als ik een maatpak aantrek en Italiaanse schoenen, dan wil ik dat het horloge daar ook bij past, en dan hoort daar voor mij een lederen band bij, en geen nato.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef Push. het volgende:
[..]
Waarom niet? Is opvallend en breekt het hele formele. Vind dat er juist wel gaaf aan. Wat mij betreft een vrij universele band. Moet je natuurlijk wel de ballen hebben om niet alleen de stijl regeltjes te volgen.
Je kiest er bewust voor om formeel te gaan, het is dus vreemd als je vervolgens dan weer kiest om dan toch weer niet formeel af te maken. Hetzelfde geldt voor mensen die een button down overhemd aan doen om het formele te doorbreken, maar ook dat wordt gewoon gezien als iemand die het niet begrijpt. Ook omdat gros die het doen ook daadwerkelijk niet begrijpen dat je een button down overhemd niet kan combineren met een pak.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef Push. het volgende:
[..]
Waarom niet? Is opvallend en breekt het hele formele. Vind dat er juist wel gaaf aan. Wat mij betreft een vrij universele band. Moet je natuurlijk wel de ballen hebben om niet alleen de stijl regeltjes te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |