Open een topic in R&P.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
Zat er wel een beetje aan te komen, maar ze zou vanavond alleen maar naar de DA gaan voor haar poot die ineens dik was geworden. Ze zou nog terugkomen.Maar haar hart bleek zo slecht dat ze sws ieder moment dood kon gaan, dus toen is ze ingeslapen.
Wat heb je gegetenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:20 schreef ntm het volgende:
Net aan het avondeten kom ik die gore plaatjes tegen die jullie hier posten#trypophobia
Zonde, sterkte.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
Zat er wel een beetje aan te komen, maar ze zou vanavond alleen maar naar de DA gaan voor haar poot die ineens dik was geworden. Ze zou nog terugkomen.Maar haar hart bleek zo slecht dat ze sws ieder moment dood kon gaan, dus toen is ze ingeslapen.
Wat is dat, een dobberman?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn hond is net vanavond ingeslapen![]()
[ afbeelding ]
RIP
Sinds jaar en dag jong vuilak.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je UI, ik zag je UI bewegen. Of space ik 'm?Het is wel een .gif
.
Ludo's UI beweegt heel niet :SSSS jij speest hem.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je UI, ik zag je UI bewegen. Of space ik 'm?Het is wel een .gif
.
Bedankt.quote:
Beauceronquote:
Oh het was echt. Sorryquote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
Pastasalade met garnalenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Open een topic in R&P.
[..]
Wat heb je gegeten?
Nice. A nerdquote:Op maandag 10 maart 2014 21:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Pastasalade met garnalenGvd, ik heb van 8 uur tot 20.00 op de universiteit gezeten en morgenochtend moet ik weer. Had net zo goed daar kunnen blijven slapen
Braddie heeft nu wel een nieuw 'dode hond'-kapsel beschikbaar.quote:
Dan moet die andere dood, die heeft lang haar.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice. A nerd![]()
.
[..]
Braddie heeft nu wel een nieuw 'dode hond'-kapsel beschikbaar.
Geef 'm af bij de lokale Chinees, die kunnen er wel wat lekkers mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet die andere dood, die heeft lang haar.
OK. Dit ga ik even markeren als ongepast. Gr grquote:Op maandag 10 maart 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef 'm af bij de lokale Chinees, die kunnen er wel wat lekkers mee.
[ afbeelding ]
Hoezo? Lijkt net kip, maar dan in de vorm van een hond.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
OK. Dit ga ik even markeren als ongepast. Gr gr
Tfoe 3lekquote:Op maandag 10 maart 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef 'm af bij de lokale Chinees, die kunnen er wel wat lekkers mee.
[ afbeelding ]
NSB'erquote:Op maandag 10 maart 2014 21:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
OK. Dit ga ik even markeren als ongepast. Gr gr
Oh god keuzes keuzes help help nee nee ik doe het nietquote:Op maandag 10 maart 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
NSB'er. Is je moeder trots op je?
[ afbeelding ]
Ga je deze kip ook reporten?
zijn dat meth-kristallen naast die kip??quote:Op maandag 10 maart 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
NSB'er. Is je moeder trots op je?
[ afbeelding ]
Ga je deze kip ook reporten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |