abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137666040
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:50 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wat is het nut van het om de post kanker te gebruiken in je zin? Misschien ligt het aan mij, maar dat is nogal kinderachtig en laag.
(@Amoeba dan, hè.)
Hopelijk ben je met de tijd wijzer geworden :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? :')

Dat topic is tig jaren oud. Zoals je ongetwijfeld hebt gelezen had ik toen een heel ander taalgebruik dan nu.

Dat meisje heet Jolieke, dat was ook dat meisje dat ik toen op ging zoeken (en achteraf bleek ze niet thuis). Ik spreek haar al jaren niet meer en het enige dat ik weet is dat ze een eigen hondenuitlaatservice heeft en indertijd met zelfstudie haar HAVO ging proberen te halen.

Of dit haar gelukt is en wat haar hondenuitlaatservice opbrengt ~ geen idee. Ik heb haar ook nooit (echt) gezoend of seks met haar gehad. 't Zal wel, foutje. Ik was 15 en had nog nooit een vriendinnetje gehad, en haar kon ik krijgen. Na mijn tweede ex weet ik wat echt verdriet is na het beëindigen van een relatie (en op verzoek in DM kun je best een foto krijgen ;) ), en dat had ik bij haar bij lange na niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Viezze het volgende:
Het bloemenverhaal heeft een hele andere wending gekregen :+ Zit nog in de bus, dus stay tuned :P
Ik wacht.

Ik kan echt slecht tegen alcohol. 2 Herfstbok en alles tolt al. :')
pi_137666126
Desalniettemin prijkt mijn topic naast de parels uit het heden en verleden in de onovertroffen KLB. Ook wat waard.

En achteraf kan ik er wel mee lachen. :P
pi_137666134
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik wacht.

Dus je hebt de schade wel gereden? :+
Nee, toch niet
pi_137666159
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dus je hebt de schade wel gereden? :+
Wat :') ?
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:23:25 #255
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_137666195
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Amoeba het volgende:
Desalniettemin prijkt mijn topic naast de parels uit het heden en verleden in de onovertroffen KLB. Ook wat waard.

En achteraf kan ik er wel mee lachen. :P
Een beetje zelfspot kan geen kwaad :+
pi_137666206
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat :') ?
Dacht dat je laatste opmerking iets te doet had met het verhaal van Viezze :P
Nee, toch niet
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:25:09 #257
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137666300
quote:

[..]

Dat topic is tig jaren oud. Zoals je ongetwijfeld hebt gelezen had ik toen een heel ander taalgebruik dan nu.

Dat meisje heet Jolieke, dat was ook dat meisje dat ik toen op ging zoeken (en achteraf bleek ze niet thuis). Ik spreek haar al jaren niet meer en het enige dat ik weet is dat ze een eigen hondenuitlaatservice heeft en indertijd met zelfstudie haar HAVO ging proberen te halen.

Of dit haar gelukt is en wat haar hondenuitlaatservice opbrengt ~ geen idee. Ik heb haar ook nooit (echt) gezoend of seks met haar gehad. 't Zal wel, foutje. Ik was 15 en had nog nooit een vriendinnetje gehad, en haar kon ik krijgen. Na mijn tweede ex weet ik wat echt verdriet is na het beëindigen van een relatie (en op verzoek in DM kun je best een foto krijgen ;) ), en dat had ik bij haar bij lange na niet.

[..]

Ik wacht.

Mhmm, het enige wat ik nu nog lees/las is 'proleet' :')
pi_137666313
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Een beetje zelfspot kan geen kwaad :+
Wel een geniaal topic. Als ik zelf niet de TS was geweest had ik in een breuk gelegen. _O-
Foto's van je ex posten, en dan zo'n ex hebben. _O- ahhah -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dacht dat je laatste opmerking iets te doet had met het verhaal van Viezze :P
Nee. ^O^

Sowieso rijdt Viezze voor EW en ik voor AR dus dat gaat sowieso niet op.
pi_137666332
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Mhmm, het enige wat ik nu nog lees/las is 'proleet' :')
Hoe bedoel je? :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:30:08 #260
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137666533
quote:

[..]

[..]

Ik wacht.

Hehe, toch wel geniaal om terug te lezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:30:16 #261
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137666542
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? :P
...
Laat maar.
pi_137666673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:24 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Iets met een stripper?
Die monopolie wil ik graag houden ;(
pi_137666760
Ik moest dus een bos bloemen kopen omdat er een hiker gisteren schade zou hebben gereden en hij had dat niet gemeld. Dus ik braaf een bos bloemen gekocht in Portugaal (moest in de haven zijn) en naar de klant gereden. Ik kom daar, ik pols een beetje hoe kwaad hij is maar dat viel wel mee, ik pak de bos bloemen en hij kijkt me aan van waar heb ik dit aan verdiend? Dus ik doorvragen, maar zijn auto was maandag opgehaald en zijn enige klacht was dat hij een huurauto op benzine ipv diesel had gekregen. Dus ik bel EW, die gingen het even uitzoeken maar de klant geloofde het allemaal en ging weg (zonder bloemen).

EW belde terug, het zou toch echt die klant zijn. Ik zei dat hij al weg was omdat hij toch niks te klagen had, dus toen mocht ik zelf weten wat ik met die bos deed. Omdat ik 1) geen vaas heb en 2) geen zin om met die bos een uur in de bus te zitten, besloot ik om hem aan die man van het schadecentrum te geven. Die me uiteraard raar aan keek, ik het uitgelegd en toen kwam de aap uit de mouw; de auto waar het om ging stond daar nog dus er was een fout gemaakt. Die man let me het even zien; holy moly. De BMW kwam voor een kleine schade voor, die hiker heeft de hele zijkant verneukt :o Die man dacht aan vangrail schade, maar het was de linkerkant dus dat is ook een mooie prestatie.

EW gebeld dat ik het probleem had ontdekt, en bij hun was het kwartje onderhand ook gevallen. Ze hadden er erg om moeten lachen :+ Vooral omdat ik daar zonder reden met een bosje bloemen stond vermoedelijk :')
pi_137666820
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:30 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Hehe, toch wel geniaal om terug te lezen.

SPOILER
Ach boeiend, haar kop had je toch al gezien. :')
En haar adres pleurt ze vrij op 't internet, dus daar ben ik niet verantwoordelijk voor. :+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2014 19:37:12 ]
pi_137667029
Die poll op de laatste pagina in Amoeba's topic _O-

Echt, waarom plaats je dit op internet..... :') :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:43:29 #266
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137667254
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef Viezze het volgende:
Ik moest dus een bos bloemen kopen omdat er een hiker gisteren schade zou hebben gereden en hij had dat niet gemeld. Dus ik braaf een bos bloemen gekocht in Portugaal (moest in de haven zijn) en naar de klant gereden. Ik kom daar, ik pols een beetje hoe kwaad hij is maar dat viel wel mee, ik pak de bos bloemen en hij kijkt me aan van waar heb ik dit aan verdiend? Dus ik doorvragen, maar zijn auto was maandag opgehaald en zijn enige klacht was dat hij een huurauto op benzine ipv diesel had gekregen. Dus ik bel EW, die gingen het even uitzoeken maar de klant geloofde het allemaal en ging weg (zonder bloemen).

EW belde terug, het zou toch echt die klant zijn. Ik zei dat hij al weg was omdat hij toch niks te klagen had, dus toen mocht ik zelf weten wat ik met die bos deed. Omdat ik 1) geen vaas heb en 2) geen zin om met die bos een uur in de bus te zitten, besloot ik om hem aan die man van het schadecentrum te geven. Die me uiteraard raar aan keek, ik het uitgelegd en toen kwam de aap uit de mouw; de auto waar het om ging stond daar nog dus er was een fout gemaakt. Die man let me het even zien; holy moly. De BMW kwam voor een kleine schade voor, die hiker heeft de hele zijkant verneukt :o Die man dacht aan vangrail schade, maar het was de linkerkant dus dat is ook een mooie prestatie.

EW gebeld dat ik het probleem had ontdekt, en bij hun was het kwartje onderhand ook gevallen. Ze hadden er erg om moeten lachen :+ Vooral omdat ik daar zonder reden met een bosje bloemen stond vermoedelijk :')
Begrijp ik het goed dat een hiker de auto naar een schadebedrijf moest rijden, onderweg zelf schade reed en besloot niets te zeggen tegen EW of het schadebedrijf? :o
pi_137667322
Viezze: Dat is wel een mooi verhaal. :') Die hiker zal nu wel exhiker zijn dan, neem ik aan. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_137667539
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef RTS91 het volgende:
Die poll op de laatste pagina in Amoeba's topic _O-

Echt, waarom plaats je dit op internet..... :') :')
Jaren terug man. :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:51:45 #269
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137667775
Hoe doen jullie het wanneer je niet bereikbaar bent? Morgen kan ik van 9:00 tot 16:00 (misschien eerder) mijn telefoon niet opnemen, maar ik kan sowieso werken, graag zelfs.
Heb geen idee hoe ik kort neer kan zetten dat ik ritjes accepteer, en dat ik er later over bel voor bevestiging. :')

Edit: Dit goed?: "Minimaal bereikbaar. Ritjes accepteer ik gegarandeerd, ik bel later terug voor bevestiging."
pi_137667844
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:43 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Begrijp ik het goed dat een hiker de auto naar een schadebedrijf moest rijden, onderweg zelf schade reed en besloot niets te zeggen tegen EW of het schadebedrijf? :o
Ja voor zover ik het weet is dat het verhaal. En ook niet een klein deukje; van voor naar achter een grote deuk/kras. Buiten de vraag hoe je dat voor elkaar krijgt, waarom zeg je dat niet? :')

Ben vergeten te vragen of hij is ontslagen, maar ik durf er wel geld op in te zetten dat hij is ontslagen.
pi_137668321
Vandaag een spoedje: 207 van Rotterdam naar Geldrop. Bij vertrek bleekvertrek dat die auto alleen voor een APK daar heen moest. 's Ochtends had een andere hiker al een vervangende auto gebracht. Volgende week wordt het zootje weer omgewisseld... Duur APK-tje lijkt me...
pi_137668934
Moet overigens morgen ook bij de snelweglocatie eindigen in Meerkerk, auto moet ook afgetankt worden. In veranderd sinds 06-03 en je moet nu ook foto van de kilometerstand laten zien, omdat je wellicht de dagkilometerstand kan noteren
Nee, toch niet
pi_137669312
Het Formule 1 project staat niet meer op FB, zou het dan niet door gaan? Of hebben ze weer 'voorkeurs' chauffeurs gevonden hebben? :'(
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:34:07 #274
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137670249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja voor zover ik het weet is dat het verhaal. En ook niet een klein deukje; van voor naar achter een grote deuk/kras. Buiten de vraag hoe je dat voor elkaar krijgt, waarom zeg je dat niet? :')

Ben vergeten te vragen of hij is ontslagen, maar ik durf er wel geld op in te zetten dat hij is ontslagen.
Ik denk eigenlijk dat die persoon het gewoon niet durfde te zeggen. :')
pi_137670726
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:34 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat die persoon het gewoon niet durfde te zeggen. :')
Ja dat denk ik ook, maar dan nog :')
Die man zei ook al, het wordt toch vergoed en het is een lease auto dus eigenlijk is het niet zo erg, hij had het gewoon moeten zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')