quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:50 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wat is het nut van het om de post kanker te gebruiken in je zin? Misschien ligt het aan mij, maar dat is nogal kinderachtig en laag.
(@Amoeba dan, hè.)
Hopelijk ben je met de tijd wijzer gewordenWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat topic is tig jaren oud. Zoals je ongetwijfeld hebt gelezen had ik toen een heel ander taalgebruik dan nu.
Dat meisje heet Jolieke, dat was ook dat meisje dat ik toen op ging zoeken (en achteraf bleek ze niet thuis). Ik spreek haar al jaren niet meer en het enige dat ik weet is dat ze een eigen hondenuitlaatservice heeft en indertijd met zelfstudie haar HAVO ging proberen te halen.
Of dit haar gelukt is en wat haar hondenuitlaatservice opbrengt ~ geen idee. Ik heb haar ook nooit (echt) gezoend of seks met haar gehad. 't Zal wel, foutje. Ik was 15 en had nog nooit een vriendinnetje gehad, en haar kon ik krijgen. Na mijn tweede ex weet ik wat echt verdriet is na het beëindigen van een relatie (en op verzoek in DM kun je best een foto krijgen), en dat had ik bij haar bij lange na niet.
Ik wacht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Viezze het volgende:
Het bloemenverhaal heeft een hele andere wending gekregenZit nog in de bus, dus stay tuned
Ik kan echt slecht tegen alcohol. 2 Herfstbok en alles tolt al.![]()
Dus je hebt de schade wel gereden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wacht.
Ik kan echt slecht tegen alcohol. 2 Herfstbok en alles tolt al.
Watquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Dus je hebt de schade wel gereden?
Een beetje zelfspot kan geen kwaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Amoeba het volgende:
Desalniettemin prijkt mijn topic naast de parels uit het heden en verleden in de onovertroffen KLB. Ook wat waard.
En achteraf kan ik er wel mee lachen.
Mhmm, het enige wat ik nu nog lees/las is 'proleet'quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat?
Dat topic is tig jaren oud. Zoals je ongetwijfeld hebt gelezen had ik toen een heel ander taalgebruik dan nu.
Dat meisje heet Jolieke, dat was ook dat meisje dat ik toen op ging zoeken (en achteraf bleek ze niet thuis). Ik spreek haar al jaren niet meer en het enige dat ik weet is dat ze een eigen hondenuitlaatservice heeft en indertijd met zelfstudie haar HAVO ging proberen te halen.
Of dit haar gelukt is en wat haar hondenuitlaatservice opbrengt ~ geen idee. Ik heb haar ook nooit (echt) gezoend of seks met haar gehad. 't Zal wel, foutje. Ik was 15 en had nog nooit een vriendinnetje gehad, en haar kon ik krijgen. Na mijn tweede ex weet ik wat echt verdriet is na het beëindigen van een relatie (en op verzoek in DM kun je best een foto krijgen), en dat had ik bij haar bij lange na niet.
[..]
Ik wacht.
Wel een geniaal topic. Als ik zelf niet de TS was geweest had ik in een breuk gelegen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Een beetje zelfspot kan geen kwaad
Nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Dacht dat je laatste opmerking iets te doet had met het verhaal van Viezze
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Mhmm, het enige wat ik nu nog lees/las is 'proleet'
Hehe, toch wel geniaal om terug te lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ik wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:30 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Hehe, toch wel geniaal om terug te lezen.Ach boeiend, haar kop had je toch al gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En haar adres pleurt ze vrij op 't internet, dus daar ben ik niet verantwoordelijk voor.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2014 19:37:12 ]
Begrijp ik het goed dat een hiker de auto naar een schadebedrijf moest rijden, onderweg zelf schade reed en besloot niets te zeggen tegen EW of het schadebedrijf?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef Viezze het volgende:
Ik moest dus een bos bloemen kopen omdat er een hiker gisteren schade zou hebben gereden en hij had dat niet gemeld. Dus ik braaf een bos bloemen gekocht in Portugaal (moest in de haven zijn) en naar de klant gereden. Ik kom daar, ik pols een beetje hoe kwaad hij is maar dat viel wel mee, ik pak de bos bloemen en hij kijkt me aan van waar heb ik dit aan verdiend? Dus ik doorvragen, maar zijn auto was maandag opgehaald en zijn enige klacht was dat hij een huurauto op benzine ipv diesel had gekregen. Dus ik bel EW, die gingen het even uitzoeken maar de klant geloofde het allemaal en ging weg (zonder bloemen).
EW belde terug, het zou toch echt die klant zijn. Ik zei dat hij al weg was omdat hij toch niks te klagen had, dus toen mocht ik zelf weten wat ik met die bos deed. Omdat ik 1) geen vaas heb en 2) geen zin om met die bos een uur in de bus te zitten, besloot ik om hem aan die man van het schadecentrum te geven. Die me uiteraard raar aan keek, ik het uitgelegd en toen kwam de aap uit de mouw; de auto waar het om ging stond daar nog dus er was een fout gemaakt. Die man let me het even zien; holy moly. De BMW kwam voor een kleine schade voor, die hiker heeft de hele zijkant verneuktDie man dacht aan vangrail schade, maar het was de linkerkant dus dat is ook een mooie prestatie.
EW gebeld dat ik het probleem had ontdekt, en bij hun was het kwartje onderhand ook gevallen. Ze hadden er erg om moeten lachenVooral omdat ik daar zonder reden met een bosje bloemen stond vermoedelijk
Jaren terug man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef RTS91 het volgende:
Die poll op de laatste pagina in Amoeba's topic![]()
Echt, waarom plaats je dit op internet.....![]()
Ja voor zover ik het weet is dat het verhaal. En ook niet een klein deukje; van voor naar achter een grote deuk/kras. Buiten de vraag hoe je dat voor elkaar krijgt, waarom zeg je dat niet?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:43 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat een hiker de auto naar een schadebedrijf moest rijden, onderweg zelf schade reed en besloot niets te zeggen tegen EW of het schadebedrijf?
Ik denk eigenlijk dat die persoon het gewoon niet durfde te zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja voor zover ik het weet is dat het verhaal. En ook niet een klein deukje; van voor naar achter een grote deuk/kras. Buiten de vraag hoe je dat voor elkaar krijgt, waarom zeg je dat niet?
Ben vergeten te vragen of hij is ontslagen, maar ik durf er wel geld op in te zetten dat hij is ontslagen.
Ja dat denk ik ook, maar dan nogquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:34 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat die persoon het gewoon niet durfde te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |