SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog lovers - naast je verloofde?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Nou, alles is super gegaan. Dankzij weet niet meer wie, goeie tip van dat gelin moet meehelpen, is het super gegaan. Inmiddels zit hij nu as we speak bij mijn ouders om Fenerbahçe- trabzonspor te kijken. Wij zijn anti Fenerbahçe en hij anti trabzonspor. Ben blij dat ik gewoon in mijn eigen huis ben. Anders werd er niet getrouwd![]()
Nisan is 26 september.
Hehehe, wat ik merk is dat bij zulke mensen nooit valt te discussiëren, meteen fabeltjes en anderen de grond in duwen. Terwijl ik neutraal staquote:
Pfffff begint ie weerquote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nog lovers - naast je verloofde?
Zij is niet verloofd. Toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nog lovers - naast je verloofde?
Tabi canım, daarom had je ruzie met mijn zusje om deze reden.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehehe, wat ik merk is dat bij zulke mensen nooit valt te discussiëren, meteen fabeltjes en anderen de grond in duwen. Terwijl ik neutraal sta!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken je probleemquote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehehe, wat ik merk is dat bij zulke mensen nooit valt te discussiëren, meteen fabeltjes en anderen de grond in duwen. Terwijl ik neutraal sta!
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Triggershot het volgende:
Al dat geflirt hier in dit topic.Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste ik had geen ruzie.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tabi canım, daarom had je ruzie met mijn zusje om deze reden.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Triggershot het volgende:
Al dat geflirt hier in dit topic.Hej schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wij zijn gewoon een trots volkquote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Trabzonlular zijn wel aparte mensen. Ik heb er een op FB en, echt, her Allah'in günü berichten over hoe trots ze wel niet zijn Trabzonlu te zijn of over Trabzonspor.
Ik weetquote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ken je probleem, maar daar doelde ik niet op.
Je kan nergens meer neutraal zijn tegenwoordig, je bent met ons of tegen ons
Zit je zusje ook op dit forum?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tabi canım, daarom had je ruzie met mijn zusje om deze reden.
We dachten aan April, maar niks is nog bekend.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Schatjem naber??? Wanneer hebben we meet? Gaan we samen
Als Tayyip gewoon openlijk zou toegeven dat hij gestolen heeft, zou dit slag volk gewoon roepen 'ne dürüst adammis be'..quote:
Ja mijn zusje, een riem en overhemd geloof ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had je nou cadeau gehaald voor hem?
Bence sus artık.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ten eerste ik had geen ruzie.
Ten tweede ik vroeg alleen makkelijke vragen zoals, waarom denk je zo en hoe kom je erbij?
Maar jammer genoeg (blijkt wel weer) hebben jullie beiden een kort lont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |