SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hoeft niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een idee hoe ik Hazard in een bundesliga team kan zetten. Zeker alleen met De Bruyne ?
Ligt eraan wat je precies wilt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
de rest mag je zelf invullen.Ik heb precies hetzelfde
Het liefst een 2 spitsen systeemquote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
de rest mag je zelf invullen.![]()
Ik kan trouwens niet online op de PS3 vanwege onderhoud. Ik ben echter zeker wel een keer ingelogd na 6 maart. Volgens dit bericht: Link zou ik dan gewoon moeten kunnen spelen. Meer mensen dit probleem?![]()
Ik wil eigenlijk Lewandowski ook hebben en dan voor als het TOTW komt ook dan Huntelaar en Robben erin. Nu kan het wel met de 4411 formatie maar dan moet Lewandowski op CF staanquote:![]()
Allemaal 352. Ik kan daar niet mee overweg. Teams zien er wel erg tof uit maar ik heb zo vaak 352 geprobeerd maar zonder succes.
Ik zat zelf te denken aan dit
4411 speelde opzich wel prettig bij mij![]()
Heb je iets tegen 4231 (2) ? Dat lijkt me het beste systeem voor dit viertal.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Lewandowski ook hebben en dan voor als het TOTW komt ook dan Huntelaar en Robben erin. Nu kan het wel met de 4411 formatie maar dan moet Lewandowski op CF staan![]()
Vertelquote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je iets tegen 4231 (2) ? Dat lijkt me het beste systeem voor dit viertal.![]()
![]()
Oscar op CMquote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef Maver24 het volgende:
Allemaal 352. Ik kan daar niet mee overweg. Teams zien er wel erg tof uit maar ik heb zo vaak 352 geprobeerd maar zonder succes.
Ik zat zelf te denken aan dit
[ afbeelding ]
4411 speelde opzich wel prettig bij mijDoe dan Ramires
En die pauper LB
Oscar is een baas, die 84 versie is echt geniaal goed. Gundogan helpt wel mee verdedigenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oscar op CMDoe dan Ramires
En die pauper LB![]()
![]()
Zonder Huntelaar kan het wel ja.quote:
Ik zou dan Fellaini op CDM zetten en Kompany op CB met Mignolet of Hart keeper.![]()
Zonde om met Huntelaar te spelen als je ook Lewandowski in de spits kan hebben staan.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nicealleen kan ik Huntelaar niet kwijt in het team en dat is wel wat ik wil
PSN: DePresident_![]()
Jullie moeten gewoon fatsoenlijk internet kopen, want bij mij doet de webapp het gewoon normaal hoor.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lijkt me helemaal niets dan wordt je helemaal kapot gecounterdquote:Op maandag 10 maart 2014 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
aah daar merk je helemaal niks van. Althans ik niet![]()
hahaha 2e troll op 1 dag, goed manquote:Op maandag 10 maart 2014 19:58 schreef DuTank het volgende:
Jullie moeten gewoon fatsoenlijk internet kopen, want bij mij doet de webapp het gewoon normaal hoor.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
turks voetbalgekkenhuis weer
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
61e minuut en ze zitten nog in de 1e helft
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
61e minuut en ze zitten nog in de 1e helft
Wel lullig als je moet pissenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel waar voor je geld als toeschouwer....![]()
het is niet alsof ze aan het voetballen zijnquote:
bakstenen het veld op vuurwerk het veld op'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Iemand nog een leuk silver team voor rond de 15k? Heb al een eredivisie, MLS en Korea team
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Saja, de beste silver GK in de Argentijnse competitie, heeft gescoord
Alleen jammer dat ze met 1-2 verliezen.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het is niet alsof ze aan het voetballen zijn
bakstenen het veld op vuurwerk het veld opWat een knuffelturkjes.
Dom kut volkquote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bakstenen het veld op vuurwerk het veld op![]()
In sommige landen zou je voetbal moeten verbieden.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bakstenen het veld op vuurwerk het veld op![]()
oekrainequote:Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In sommige landen zou je voetbal moeten verbieden.lekker negers uitschelden
#FreeTrapz![]()
Nederlandquote:lekker knokken met Friesen.
iddquote:Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In sommige landen zou je voetbal moeten verbieden.
is die trekking trouwens nog ergens te volgen? geen idee wanneer het is en waar ik het kan zien
Om 22:00 pas online. Nog even wachten met feesten dus. Geen idee of het op tv komt, ga straks gewoon VI kijken toch welquote:Op maandag 10 maart 2014 20:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd
is die trekking trouwens nog ergens te volgen? geen idee wanneer het is en waar ik het kan zien![]()
![]()
is goed, thxquote:Op maandag 10 maart 2014 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om 22:00 pas online. Nog even wachten met feesten dus. Geen idee of het op tv komt, ga straks gewoon VI kijken toch wel'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.celebjihad.com/celeb-jihad/kate-upton-naked-outtakes
te vage nieuwsberichten en reacties ook
Wat een triest rijmpje zegquote:Op maandag 10 maart 2014 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan kan ik dit ook wel posten: http://www.fhm.nl/meisjes(...)ley-ann-vickers.aspx![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan kan ik dit ook wel posten: http://www.fhm.nl/meisjes(...)ley-ann-vickers.aspx
Wat een kwaliteitpostquote:Op maandag 10 maart 2014 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan kan ik dit ook wel posten: http://www.fhm.nl/meisjes(...)ley-ann-vickers.aspx![]()
![]()
understatementquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan kan ik dit ook wel posten: http://www.fhm.nl/meisjes(...)ley-ann-vickers.aspxquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
so de goffedomme wat een melkzakkenecht lkkr
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ben het zowaar eens met Hansie eens, behalve dan dat Greg op rechtsback moet.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:46 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje volgens Hansie Hansie.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
iig eens met virgil en lerraquote:Op maandag 10 maart 2014 20:46 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje volgens Hansie Hansie.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Greg doet het inderdaad wel redelijk. Op zich is die Franse competitie natuurlijk ook Mickey Mouse maar okquote:Op maandag 10 maart 2014 20:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ben het zowaar eens met Hansie eens, behalve dan dat Greg op rechtsback moet.![]()
![]()
Nee Van Rhijn, Verhaegh en Janmaat spelen wel op niveauquote:Op maandag 10 maart 2014 20:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Greg doet het inderdaad wel redelijk. Op zich is die Franse competitie natuurlijk ook Mickey Mouse maar ok![]()
![]()
Dat zeg ik ook niet, het was geen vergelijking. Maar PSG speelt met IF golds in de bronze Cup...quote:Op maandag 10 maart 2014 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee Van Rhijn, Verhaegh en Janmaat spelen wel op niveau![]()
In de CL speelde VDW ook gewoon sterkquote:Op maandag 10 maart 2014 20:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, het was geen vergelijking. Maar PSG speelt met IF golds in de bronze Cup...![]()
Ah ok, die wedstrijden heb ik niet gezien.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In de CL speelde VDW ook gewoon sterk![]()
Vrouwen?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan kan ik dit ook wel posten: http://www.fhm.nl/meisjes(...)ley-ann-vickers.aspx
Lens voor Sneijder.
Of Sneijder op 10, Persie spits en Huntelaar er uit.
In elk geval niet Sneijder op links.![]()
Lens links?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:02 schreef DutchSL het volgende:
Lens voor Sneijder.
![]()
Sneijder is een speler die een wedstrijd kan beslissen en een van onze weinige "toppers " die moet dus altijd spelen imoquote:Op maandag 10 maart 2014 21:02 schreef DutchSL het volgende:
Lens voor Sneijder.
Ja.quote:
Daar heeft hij prima gespeeld en Robben is ook beter op rechts. Tijdens de wedstrijd kunnen ze geregeld switchen.
En dat Sneijder aanbidden, die is al jaren geen top meer. Ik zeg niet dat je hem nooit meer moeten laten spelen (de alternatieven zijn ook niet top), maar zeker niet op de flank waar hij totaal niet meeverdedigd en ook alle snelheid mist, als je met Sneijder speelt dan moet je hem op 10 laten spelen.![]()
Jij hebt het over die gozer die daar rechts zit?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef Zhano het volgende:
Boh, zitten een paar pareltjes bij hoor VV Nieuwe Niedorp dames 1.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neen. Kutvent.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt het over die gozer die daar rechts zit?![]()
Welke andere speler in deze selectie kan een fatsoenlijke steekbal geven?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.
Daar heeft hij prima gespeeld en Robben is ook beter op rechts. Tijdens de wedstrijd kunnen ze geregeld switchen.
En dat Sneijder aanbidden, die is al jaren geen top meer. Ik zeg niet dat je hem nooit meer moeten laten spelen (de alternatieven zijn ook niet top), maar zeker niet op de flank waar hij totaal niet meeverdedigd en ook alle snelheid mist, als je met Sneijder speelt dan moet je hem op 10 laten spelen.![]()
Het blijft maar een raar spel... Zelfs Ibra mist de makkelijkste kansen...
De wedstrijd daarna scoort Llorente er 5 en is het een wonder dat het maar 7-0 werd...![]()
E60 Bimmerquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
pics dat is bij mij om de hoekquote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef Zhano het volgende:
Boh, zitten een paar pareltjes bij hoor VV Nieuwe Niedorp dames 1.
#FreeTrapz![]()
ook tegen kneuzenteamsquote:Op maandag 10 maart 2014 20:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In de CL speelde VDW ook gewoon sterk
Maar Greg moet wel spelen ja. Traint op hoger niveau dan de rest wedstrijden speelt alleen al. Reden genoeg. Helaas komt hij in Ligue 1 amper echte linksbuitens tegen. Dan is hij kwetsbaar. Maar niet zo erg als Janmaat. En v Rhijn is overal slecht in.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zelfs hier negatief over zijn. Huldequote:Op maandag 10 maart 2014 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Hunt maakt een schwalbe en wil dan geen penaltyWaarom zou je dan een schwalbe maken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
andere site proberen man, toefjes zit hier aldoor dat mmoga te promoten al die lurkers zijn daar aan t verkopen natuurlijkquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik bied mijn excuses aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
andere site proberen man, toefjes zit hier aldoor dat mmoga te promoten al die lurkers zijn daar aan t verkopen natuurlijk![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
andere site proberen man, toefjes zit hier aldoor dat mmoga te promoten al die lurkers zijn daar aan t verkopen natuurlijk
Much improve![]()
![]()
![]()
Cornertje nemen...Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |