SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hoeft niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een idee hoe ik Hazard in een bundesliga team kan zetten. Zeker alleen met De Bruyne ?
Ligt eraan wat je precies wilt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
de rest mag je zelf invullen.Ik heb precies hetzelfde
Het liefst een 2 spitsen systeemquote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
de rest mag je zelf invullen.![]()
Ik kan trouwens niet online op de PS3 vanwege onderhoud. Ik ben echter zeker wel een keer ingelogd na 6 maart. Volgens dit bericht: Link zou ik dan gewoon moeten kunnen spelen. Meer mensen dit probleem?![]()
Ik wil eigenlijk Lewandowski ook hebben en dan voor als het TOTW komt ook dan Huntelaar en Robben erin. Nu kan het wel met de 4411 formatie maar dan moet Lewandowski op CF staanquote:![]()
Allemaal 352. Ik kan daar niet mee overweg. Teams zien er wel erg tof uit maar ik heb zo vaak 352 geprobeerd maar zonder succes.
Ik zat zelf te denken aan dit
4411 speelde opzich wel prettig bij mij![]()
Heb je iets tegen 4231 (2) ? Dat lijkt me het beste systeem voor dit viertal.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Lewandowski ook hebben en dan voor als het TOTW komt ook dan Huntelaar en Robben erin. Nu kan het wel met de 4411 formatie maar dan moet Lewandowski op CF staan![]()
Vertelquote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je iets tegen 4231 (2) ? Dat lijkt me het beste systeem voor dit viertal.![]()
![]()
Oscar op CMquote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef Maver24 het volgende:
Allemaal 352. Ik kan daar niet mee overweg. Teams zien er wel erg tof uit maar ik heb zo vaak 352 geprobeerd maar zonder succes.
Ik zat zelf te denken aan dit
[ afbeelding ]
4411 speelde opzich wel prettig bij mijDoe dan Ramires
En die pauper LB
Oscar is een baas, die 84 versie is echt geniaal goed. Gundogan helpt wel mee verdedigenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oscar op CMDoe dan Ramires
En die pauper LB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |