quote:Op maandag 10 maart 2014 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gisteren door omstandigheden ook 5 km moeten lopen
Vond het niet erg, maar de tijd was er niet voor. Daardoor veel te laat op het werk gekomenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Dat is een uurtje luiwammes.
En geen idee, heb het nooit bijgehouden.
Ik heb het uitgehouden en het was die dag 30 graden celsiusquote:Op maandag 10 maart 2014 19:29 schreef Rezania het volgende:
Tevens, 15km veel vinden._! Bolletje pretvet zonder uithoudingsvermogen ben je.
Hardlopend had het in een half uurtje gekund.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vond het niet erg, maar de tijd was er niet voor. Daardoor veel te laat op het werk gekomen
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:31 schreef VMSDKR het volgende:
Als groepje 1 zes minuten aankwam voor groepje 2, maar groepje 3 maar de helft van die tijd nodig had om achter groepje 2 aan te komen.
Hoelang duurt het dan voordat de frituurpan van capuchon_jongen heet genoeg is voor de frikandellen?
Ja ja, en er was zeker een storm van orkaankracht?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb het uitgehouden en het was die dag 30 graden celsius
En er kwam ook nog een tsunami over ze heen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, en er was zeker een storm van orkaankracht?
Het was behoorlijk wind tegen die dag. en op geheven moment begon het te onwerenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, en er was zeker een storm van orkaankracht?
En de snackbar aan zee was gesloten, dus TS had ook geen motivatie om te lopen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En er kwam ook nog een tsunami over ze heen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het was behoorlijk wind tegen die dag. en op geheven moment begon het te onweren
Gelukkig vond ie nog een bamibal in de rugzak van een andere fatty en heeft ie het kunnen volhouden zonder te vergaan van de honger.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En de snackbar aan zee was gesloten, dus TS had ook geen motivatie om te lopen.
De overige 5 moesten opgehaald worden met een lijkwagen ofwat?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hadden de reis gestart met 30 mensen en er waren er 25 die het hebben overleefd
Jij was toch weggegaan? Jammer dat je terug bentquote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom verneuk je mijn topicss Rezania
Gewoon met de auto meequote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De overige 5 moesten opgehaald worden met een lijkwagen ofwat?
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Jij was toch weggegaan? Jammer dat je terug bentAMAI ZECH HET IS TOG FOK.NL NIET .BE ZEG
Wel eerst gefrituurd neem ik aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Maar die 5 die het niet gehaald hebben heb je gewoon opgegeten onderweg toch?
Niet je voorgebakken hamburgers opwarmen in whiskey... omdat je je water vergeten bent...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Rockiejj het volgende:
TS heeft een draadloze frituurpan voor noodgevallen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Rockiejj het volgende:
TS heeft een draadloze frituurpan voor noodgevallen.
Je verneukt je eigen topics, met je faalheid.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom verneuk je mijn topicss Rezania
Terwijl je onderweg was begonnen ze alweer te rijden op een gegeven moment neem ik aan?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef aequus het volgende:
30 kilometer, ik was dronken en de treinen reden niet meer
ja zo ongeveer wel jaquote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Terwijl je onderweg was begonnen ze alweer te rijden op een gegeven moment neem ik aan?
quote:
quote:
Ik heb jou niet gezien in Leidschenveenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eehm nekschotje voor mij dan maar..?
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:31 schreef VMSDKR het volgende:
Als groepje 1 zes minuten aankwam voor groepje 2, maar groepje 3 maar de helft van die tijd nodig had om achter groepje 2 aan te komen.
Hoelang duurt het dan voordat de frituurpan van capuchon_jongen heet genoeg is voor de frikandellen?
noodgedwongen staat in de TTquote:Op maandag 10 maart 2014 19:58 schreef MichaelScott het volgende:
100 kilometer vrijwillig
ongeveer 20 kilometer noodgedwongen omdat er geen treinen meer reden.
Met de wetenschap van nu had ik je keihard uitgelachen...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:57 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien in Leidschenveen
Had dat gedaanquote:Op maandag 10 maart 2014 20:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Met de wetenschap van nu had ik je keihard uitgelachen...
Maar als ik je toen was tegengekomen was ik gewoon op je fiets gaan stampen:
Jij zo van: wat doe je..?!? Ik zo van: kijk.. is ie nu weer recht.. !!Einz1!!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |