Jaquote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef pullup het volgende:
Gelukkig krijgt hij er advies bij het pas volgende maand te gebruikenWat een mongool
Yep, in plaats van een Earthship.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begrijp nu pas, dat Ruud dat bed buiten voor Nicoline en Rienk heeft
gebouwd omdat hij die onzinnige weddenschap had verloren ..... toch ?
Yepquote:Op maandag 10 maart 2014 19:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar was dat ook zo te zien op streams ?
Was haast al weer vergeten dat ik aan het kijken was.quote:
Jah zat alweer in de streamquote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Was haast al weer vergeten dat ik aan het kijken was.
het lag dus niet aan mij. ik kon een complete was ophangen. :/quote:
Maar meer ook niet. Alleen maar ouwehoeren.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Een teder kusje op de wang zit er toch wel in?
Wij onderbreken de commercials even voor een fragmentje van Utopia, maar we zijn zo weer bij u terug.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:55 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
[..]
het lag dus niet aan mij. ik kon een complete was ophangen. :/
Ja, dacht ik ook alquote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef Dale. het volgende:
Wedden dat Billy gewoon liegt over dat ze ongesteld isze is gewoon een overly attached girlfriend.
Echt niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, die zwerver denkt dat ze ná Utopia op hem zit te wachten.
Hehehe idd! Maar toch heb ik wel het idee dat Rienk het intelligentste is van alle.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, die zwerver denkt dat ze ná Utopia op hem zit te wachten.
Ach ze neuken ook voor de camera dus eten is dan een eitje.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Die gasten zijn toch ook gewoon gecast en zo, toch?
Je gaat daar toch niet zitten eten in de spotlights van 150 camera's?
Waarom? Hij dóet wijsneuzerig, dat wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef Dale. het volgende:
[..]
Hehehe idd! Maar toch heb ik wel het idee dat Rienk het intelligentste is van alle.
Een verbrande pannenkoek eten voor heel Nederland én er voor betalen?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ze neuken ook voor de camera dus eten is dan een eitje.
quote:
Deze uitspraak maakte de ietswat duffe uitzending he-le-maal goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |