Hij geeft aan dat de verliefdheid niet over is, en dat hij juist ook geen andere vrouw wilt. Dat hij het liefst mij wilt. Maar dat onze problemen dus te erg in de weg staan, ik hem te vaak duidelijk heb gemaakt dat hij niet goed genoeg is het alleen maar slecht zie (ergens over klagen zag hij als een negatief punt over zichzelf, terwijl het negatief werd op het moment dat hij na meerdere beloftes zijn afspraken niet nakwam.)quote:Op maandag 10 maart 2014 18:16 schreef Robuustheid het volgende:
Tja, mij lijkt dat zijn verliefdheid voor je voorbij is. Hij heeft geen zin in die ellende/gezeik, krijgt honger naar een andere vrouw, denkt wat beters te krijgen.
Er zijn genoeg mannen die ik kan vertrouwen, dat weet ik. Hij was er 1 van. Geloof me. Ook die rustige serieuze gesprekken hebben we gehad. Maar daarin kwam steeds naar voren, we willen eigenlijk keihard voor elkaar knokken, elkaar echt niet kwijt, maar we weten niet hoe we onze problemen op moeten lossen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:16 schreef Robuustheid het volgende:
Tja, mij lijkt dat zijn verliefdheid voor je voorbij is. Logisch. Hij heeft geen zin in die gezeik (wie wel?), krijgt honger naar een andere vrouw, denkt wat beters te krijgen.
Je kunt met hem blijven bekvechten, janken, enz.
Of je kunt een serieus gesprek aangaan, waarom het verstandig is om even afstand nemen, zodat jullie eea op een rij kunnen zetten. Na tijdje weten jullie of het nog inzit om mee door te gaan, of maar een punt erachter te zetten.
Overigens, er zijn ook genoeg mannen die je kunt vertrouwen. Hij is niet de enige.
Ik kijk ook zeker naar mijn eigen aandeel. Ik weet dat ik een moeilijk persoon ben, zeker met mijn psychische klachten. Ik waardeer mijn vriend ook dat hij het met me volhoudt. Maar omdat mijn verhaal wat lastiger in elkaar zit kan ik het nu zelf niet meer opbrengen voor mezelf te vechten. Vandaar dat ik aan hem vroeg of hij mij kon helpen, het frustreerde mij dat hij beloofde dat te doen, maar het niet deed.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
Kijk eens naar jouw aandeel in deze zooi zeg
Jij vertoont abnormaal gedrag en vraagt aan hem om jou te stoppen? Wat apart
Hij moet veranderen om jou in toom te houden en dan ga je zeuren dat hij op een verkeerde manier veranderd is?
Neem een hond of zo, geen kerel
En nu schuif je het weer afquote:Op maandag 10 maart 2014 20:23 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Het is trouwens niet zo dat ik dit wilde, ik probeer echt de dingen allemaal zelf op te pakken, maar dat lukt niet echt als je vriend het prima vind dat hij je ''hond'' is als het ware... Dan val je snel terug in een oud patroon, frustreer ik me daar weer om, ook dat ik het zelf niet op kan pakken. En dan lopen we weer in dezelfde cirkel rond.
Ik weet het, ik weet het. Ik heb teveel aan hem gehangen. Misschien moet ik er ook maar bij vermelden dat hij de enige persoon is in mijn leven die ik de afgelopen 3 jaar zie. Ik heb verder geen mensen meer om mij heen. Geen vrienden, geen familie.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
Het lijkt alsof je zelf geen enkele moeite hebt gedaan om het beter te maken, je hebt alleen aan hem gevraagd om zijn houding te veranderen.En eigenlijk was het nooit goed. Ik kan me best voorstellen dat hij daarover gefrustreerd is. Eerst doet hij alles voor je en vraag je hem assertiever te zijn, vervolgens past hij zich aan en is het ineens een botte lul.
Kom op TS, je vraagt wel heel erg veel van hem. Misschien tijd om jezelf eens onder de loep te nemen. Want anders saboteer je niet alleen deze, maar ook elke andere relatie die eventueel nog op je pad gaat komen.
Ik weet het, echt waar! Maar ik kan me er niet van af zetten, ik kan me niet motiveren, ik wordt helemaal gestoord van het feit dat ik maar niet erachter kom waarom ik het niet zelf oppak, het echt zelf gaan doen. En het ook echt doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En nu schuif je het weer af
Je moet leren eigenaar te zijn van je eigen gedrag, los van het gedrag van anderen
Zo doen volwassen mensen dat
Laat hem gaan en zoek een therapeut
Ik denk dat je jezelf gewoon een schop onder de kont moet geven om naar therapie te gaan. Ik denk dat je dat echt wel goed kan gebruiken. Je moet niet op je vriend leunen, hij is geen hulpverlener. En als hij echt heel belangrijk voor je is, dan moet je niet langer het leven uit hem zuigen ... Je kost hem waarschijnlijk veel energie en moeite, die hij tot nu toe graag geïnvesteerd heeft omdat hij veel om je geeft. Maar er komt een moment dat het op is.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:27 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Ik heb teveel aan hem gehangen. Misschien moet ik er ook maar bij vermelden dat hij de enige persoon is in mijn leven die ik de afgelopen 3 jaar zie. Ik heb verder geen mensen meer om mij heen. Geen vrienden, geen familie.
Is alsnog geen excuus dat ik die fouten heb gemaakt. Maar nu ik ze recht probeer te zetten lijk ik keihard tegen het feit aan te lopen dat het allemaal mn eigen schuld is, dan stort ik weer helemaal in, en vraag ik of mijn vriend het op wilt pakken, wat hij eigenlijk ook niet kan/wilt.
Ik moet mijn therapie ook weer op pakken, maar zit in een '' ik heb geen recht om te leven fase'' dus kruip steeds weg op de bank en doe niks. Ik krijg mezelf totaal niet gemotiveerd, en dat maakt onze relatie ook een stuk slechter.
Ik voel me echt zo'n verschrikkelijk persoon. En ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen om zelf de dingen recht te breien.
hij is dan ook niet je therapeutquote:Op maandag 10 maart 2014 20:31 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
en mijn vriend vergat me te motiveren. (
Klopt, heb je helemaal gelijk in, ik heb wat jij nu zegt ook bijna zo precies tegen mijn vriend een tijd geleden gezegd. Ik weet wat ik fout doe. En de angst wordt ook steeds groter, want het moment dat het op begint te raken lijkt bijna in zicht.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf gewoon een schop onder de kont moet geven om naar therapie te gaan. Ik denk dat je dat echt wel goed kan gebruiken. Je moet niet op je vriend leunen, hij is geen hulpverlener. En als hij echt heel belangrijk voor je is, dan moet je niet langer het leven uit hem zuigen ... Je kost hem waarschijnlijk veel energie en moeite, die hij tot nu toe graag geïnvesteerd heeft omdat hij veel om je geeft. Maar er komt een moment dat het op is.
Hij hoeft mijn therapeut ook niet te zijn, maar me helpen herinneren aan het feit dat ik echt de psycholoog moet regelen, dat moet toch wel kunnen in een relatie? Hij wist vanaf dag 1 waar hij aan begon. Ik ben direct eerlijk daarin geweest. Hij gaf aan mij daarin te willen steunen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is dan ook niet je therapeut
zolang jij zo blijft denken is dit geen gelijkwaardige relatie
en die zullen altijd op de klippen lopen
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:42 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Hij hoeft mijn therapeut ook niet te zijn, maar me helpen herinneren aan het feit dat ik echt de psycholoog moet regelen, dat moet toch wel kunnen in een relatie? Hij wist vanaf dag 1 waar hij aan begon. Ik ben direct eerlijk daarin geweest. Hij gaf aan mij daarin te willen steunen.
Als dat letterlijk het enige is wat je vraagt en jij het dan ook doet na een herinnering dan is dat normaal jaquote:Op maandag 10 maart 2014 20:42 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Hij hoeft mijn therapeut ook niet te zijn, maar me helpen herinneren aan het feit dat ik echt de psycholoog moet regelen, dat moet toch wel kunnen in een relatie? Hij wist vanaf dag 1 waar hij aan begon. Ik ben direct eerlijk daarin geweest. Hij gaf aan mij daarin te willen steunen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met hem is het inderdaad te laat, dat is niet meer te redden. Maar je moet serieus echt hulp gaan zoeken en tijdelijk opgenomen worden want wat ik hier allemaal lees van jou... Dat ga je in je eentje, ook met je vriend en zelfs met en volgende relatie niet redden hoor. Heb je weleens naar buiten gekeken? We leven op een prachtige planeet en het enige wat jij doet is in je negativiteit hangen. Natuurlijk denk je dat mensen jou niet moeten, dat beeld heb je helemaal zelf gecreëerd. Word vrolijk, positief. 't zou je serieus goed doen, maar niet met je vriend, die moet je echt laten varen.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2014 21:24:53 ]
Het is hem alleen nog nooit gelukt me te helpen herinneren, en ik heb hem er ook nooit op aangevallen dat hij dat niet doet. Ik weet dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is. Maar het is best moeilijk kracht uit jezelf te halen als je het eigenlijk allemaal niet meer wilt.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Als dat letterlijk het enige is wat je vraagt en jij het dan ook doet na een herinnering dan is dat normaal ja
Maar je doet het niet
En je vraagt veel en veel meer van hem
Koop een spiegel
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:06 schreef Myrr het volgende:
Alleen het lezen van dit topic vond ik al vermoeiend, laat staan samen met je te wonen.
Je leunt veel te veel op hem, hij moet alles maar voor jou regelen, hij moet alles maar doen, hij moet maar veranderen.
Jij bent zo van ikke ikke ikke! Ik kan het niet, ik wil het niet, ik doe het niet, wehhhh huilie huil. Ik heb stoornissen, ik heb dit, ik heb dat. Kun je anders niet gewoon een tijdje opgenomen worden? Mijn schoonmoeder werkt met types als jij. Types die niets zelf kunnen en daarom begeleid wonen, dat lijkt me iets voor jou. En dan heb je mensen nodig om je heen die er voor zijn opgeleid om met jouw type persoon om te gaan, niet een arme jongen die in jouw wereld terecht is gekomen, alles heeft gedaan om jou te helpen en er helemaal niets voor terug heeft gekregen.
Het leven is hard, hij gaat jou vroeg of laat verlaten en dat is toch echt je eigen schuld. Als je ook maar iets om hem geeft, geef je hem zijn leven terug en ga je maar in je eentje zielig op de bank zitten. Wat je nu doet is ronduit egoïstisch! Hij heeft kansen in het leven nu, en door jouw gezanik kan hij daar niets mee doen. Als je van hem houdt, gun je hem een leuke, levenslustige vrouw en hou je hem niet gevangen in jouw wereld waar hij weg zal kwijnen in jouw onvrede over jezelf en de wereld. Jullie relatie draait alleen maar op jou, hij doet/deed vanalles voor je en jij investeert helemaal niets.
Een relatie hoort een verrijking in het leven te zijn, niet een last.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk je serieus dat ik hem niet heb gesmeekt bij mij weg te gaan, genieten van zijn leven. Hij kan het niet. Hij wil het niet. Hij wilt blijven. Ik krijg hem niet weg, geloof ik heb het geprobeerd. Maar hij wilt het echt met mij waar maken. Ik ben echt niet zo'n verschrikkelijk mens hoor.... Hij wilt echt niet bij me blijven als ik het leven uit hem zuig. Ik heb letterlijk gezegd tegen hem dat hij moet gaan genieten, dat ik zag dat zijn leven leuker was voor mij, dat hij dat weer op moet pakken omdat het me echt een kutgevoel geeft dat ik hem bij mij hou. Maar dan verdedigd hij zichzelf direct door aan te kaarten dat hij daar de schijn op hield, en bij mij kon zijn wie hij was, voor het eerst. Dat zijn gevoelens voor mij te groot zijn om het negatieve te laten overheersen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met hem is het inderdaad te laat, dat is niet meer te redden. Maar je moet serieus echt hulp gaan zoeken en tijdelijk opgenomen worden want wat ik hier allemaal lees van jou... Dat ga je in je eentje, ook met je vriend en zelfs met en volgende relatie niet redden hoor. Heb je weleens naar buiten gekeken? We leven op een prachtige planeet en het enige wat jij doet is in je negativiteit hangen. Natuurlijk denk je dat mensen jou niet moeten, dat beeld heb je helemaal zelf gecreëerd. Word vrolijk, positief. 't zou je serieus goed doen, maar niet met je vriend, die moet je echt laten varen.
Het is niet meer mijn verantwoordelijkheid dat hij bij mij blijft. Ik heb hem nu wel 50 keer vertelt ga alsjeblieft bij me weg, zoek een leuk meisje, ga stappen, ga los. Hij wilt het echt niet.
En stiekem voelt dat prettig ja, voor het eerst in mijn leven wilt iemand mij echt kwijt. Voor het eerst wilt echt iemand voor ons knokken. Het lukt misschien niet. Maar het geeft wel hoop, en het zorgt ervoor dat ik ook niet wegkan. Bovendien zou ik niet weten waar naar toe, ik spreek/zie helemaal niemand, echt niemand, en de woning staat op mijn naam. Ik heb huisdieren. Ik kan niet weg dus.
[ Bericht 11% gewijzigd door Applecreampie op 11-03-2014 10:12:13 ]
Sorry hoor, maar dat is geen goed voorbeeld. Natuurlijk gaat iemand die van je houdt niet zomaar bij je weg, dat weet jij ook wel. Sterk zou het juist zijn als je zelf die beslissing neemt, in het belang van jullie beiden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:04 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik hem niet heb gesmeekt bij mij weg te gaan, genieten van zijn leven. Hij kan het niet. Hij wil het niet. Hij wilt blijven. Ik krijg hem niet weg, geloof ik heb het geprobeerd. Maar hij wilt het echt met mij waar maken. Ik ben echt niet zo'n verschrikkelijk mens hoor....
En hier schuif je het weer af op hem.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:04 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik hem niet heb gesmeekt bij mij weg te gaan, genieten van zijn leven. Hij kan het niet. Hij wil het niet. Hij wilt blijven. Ik krijg hem niet weg, geloof ik heb het geprobeerd. Maar hij wilt het echt met mij waar maken. Ik ben echt niet zo'n verschrikkelijk mens hoor....
Ik heb het idee dat elke vent op een gegeven moment bij jou in een hond gaat veranderen. Je bent niet de makkelijkste, zeikt veel. Natuurlijk ebt zijn energie weg wanneer jij weer met je issues zit. No wonder dat hij dan niet meer zo snel impulsief een kus geeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:23 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik kijk ook zeker naar mijn eigen aandeel. Ik weet dat ik een moeilijk persoon ben, zeker met mijn psychische klachten. Ik waardeer mijn vriend ook dat hij het met me volhoudt. Maar omdat mijn verhaal wat lastiger in elkaar zit kan ik het nu zelf niet meer opbrengen voor mezelf te vechten. Vandaar dat ik aan hem vroeg of hij mij kon helpen, het frustreerde mij dat hij beloofde dat te doen, maar het niet deed.
En ik wil een kerel, geen hond, maar ik heb nu wel een hond, die ik weer heel graag zie veranderen in de kerel zoals ik hem leerde kennen. Maar we zitten zo muurvast dat we niet meer weten waar we moeten beginnen.
Omdat het kan blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:13 schreef zarGon het volgende:
Waarom hebben mensen zoals jullie een relatie?
Niet voortplanten, alsjeblieft, ik smeek jullie.
bericht aangepast. Er is niemand waar ik naar toe kan. Ik spreek of zie niemand. Woning staat op mijn naam, en er lopen mijn huisdieren rond. Ik kan niet zomaar weg. Hij kan dat wel. Heeft de vrienden en familie ervoor om tijdelijk weg te zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En hier schuif je het weer af op hem.
Neem ZELF eens een stap, godallemachtig.
Niet van plan. Geen zin om mijn kinderen zo te verneuken zoals ik ben veneukt. Nee dank je.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:13 schreef zarGon het volgende:
Waarom hebben mensen zoals jullie een relatie?
Niet voortplanten, alsjeblieft, ik smeek jullie.
Godverquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:04 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik hem niet heb gesmeekt bij mij weg te gaan
Ik moest iets, ik zag in dat mijn psyche hem naar beneden trok. Ook al had ik hem voordat we een relatie kregen gewaarschuwd, we hebben er beide niks aan gedaan er voor te zorgen dat het niet zo'n grote impact op onze relatie had.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Godver. Iemand die jou lief heeft.. Smeken om bij je weg te gaan : (
Dystyme stoornis, 2 andere depressies, even de naam kwijt. Angststoornis, contactstoornis, en trekken van borderline en neig naar een persoonlijkheidsstoornis.quote:
Je hebt net per ongeluk (denk ik) een topicreport geplaatst in plaats van een topicpost.quote:
quote:Bericht aangepast... Ik kan nergens naar toe, geen kennissen, geen familie, niemand. Woning staat op mijn naam en ik heb huisdieren rondlopen. Ik kan niet zomaar weg. Hij heeft nog vrienden collega's en familie, hij kan weg. Ik kan echt nergens heen.
Ik vond het al zo'n vreemd quote venster... Sorry!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt net per ongeluk (denk ik) een topicreport geplaatst in plaats van een topicpost.
Inhoud ervan:
[..]
Ja je bent inderdaad een sukkel als je genoeg kansen krijgt bij een drama relatie weg te gaan, dat niet te doen en achter de rug van partner om seksfoto's sturen. Kan ik mn fouten hebben gemaakt. Hij is ook geen engeltje. En als je aandacht van andere wilt, echt ga je gang, ik begrijp dat volledig in deze situatie. Maar niet stiekem achter mijn rug om terwijl je dezelfde avond nog met mij bezig bent..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
Dus jij stoot hem de hele tijd af, geeft hem de schuld van het feit dat hij alles voor je over heeft omdat het bepaalde eigenschappen van JOU losmaakt naar hem toe en dan ga je janken dat het niet werkt. En noemt hem op de koop toe ook nog eens een sukkel omdat ie met andere meisjes praat? Is niet zo raar als je door je eigen vriendin als stront behandelt wordt.
Oorzaak - gevolg, sjezus.
Slappe excusesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:16 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
bericht aangepast. Er is niemand waar ik naar toe kan. Ik spreek of zie niemand. Woning staat op mijn naam, en er lopen mijn huisdieren rond. Ik kan niet zomaar weg. Hij kan dat wel. Heeft de vrienden en familie ervoor om tijdelijk weg te zijn.
Ik kan natuurlijk in een hotel gaan leven, maar een Wajong is geen vetpot...
Mwah, laat ik het daar niet mee eens zijn. Maar goed, valide punt hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:34 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ja je bent inderdaad een sukkel als je genoeg kansen krijgt bij een drama relatie weg te gaan, dat niet te doen en achter de rug van partner om seksfoto's sturen. Kan ik mn fouten hebben gemaakt. Hij is ook geen engeltje. En als je aandacht van andere wilt, echt ga je gang, ik begrijp dat volledig in deze situatie. Maar niet stiekem achter mijn rug om terwijl je dezelfde avond nog met mij bezig bent..
Toch is het wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:34 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ja je bent inderdaad een sukkel als je genoeg kansen krijgt bij een drama relatie weg te gaan, dat niet te doen en achter de rug van partner om seksfoto's sturen. Kan ik mn fouten hebben gemaakt. Hij is ook geen engeltje. En als je aandacht van andere wilt, echt ga je gang, ik begrijp dat volledig in deze situatie. Maar niet stiekem achter mijn rug om terwijl je dezelfde avond nog met mij bezig bent..
Ik slik oxazepam 50mg. Omdat ik anders niet eens dit durf te typen. Verder blow ik en slik ik sterke pijnstillers voor mijn zenuwen. Ik moet van de pijstillers en wiet af voordat ik bv aan antidepressiva mag beginnen. En dat kreeg ik gewoon met alle chaos in mijn hoofd niet voor elkaar. Zou nu wat beter moeten lukken, op het vrouwendrama na heb ik weinig problemen rondom mij heen nu.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:31 schreef missbehavin het volgende:
TS, ga toch echt achter die psycholoog oid aan! En is medicatie geen idee?
Ik weet het, maar het doet wel pijn...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch is het wel begrijpelijk.
Hij wil weg, iets beters vinden, iets wat wel fijn en mooi kan zijn, maar hij zit vast aan jou.
Dus dit is zijn soort tussenoplossing.
Als je nog niet aan electroshocktherapie zit te denken is er altijd een andere therapeut of kliniek om naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:37 schreef Applecreampie het volgende:
Als hun het al niet meer weten, hoe komt het dan ooit nog goed met mij?
Tja, als ik jou zo hoor, lijkt antidepressiva me toch wel een goed idee. En blowen maakt het niet beter he, dat snap je hopelijk? Ik denk dat je toch echt iets moet gaan veranderen, en het niet allemaal van hem af moet laten hangen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:37 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik slik oxazepam 50mg. Omdat ik anders niet eens dit durf te typen. Verder blow ik en slik ik sterke pijnstillers voor mijn zenuwen. Ik moet van de pijstillers en wiet af voordat ik bv aan antidepressiva mag beginnen. En dat kreeg ik gewoon met alle chaos in mijn hoofd niet voor elkaar. Zou nu wat beter moeten lukken, op het vrouwendrama na heb ik weinig problemen rondom mij heen nu.
En ik weet het, maar mijn vorige zei letterlijk, jou situatie is te heftig, ik weet niet meer wat ik voor je kan doen. En dat was het punt voor mij dat mijn vertrouwen wegviel. Als hun het al niet meer weten, hoe komt het dan ooit nog goed met mij?
Het is ook maar een mens, met een opleiding en een eigen interpretatie van jouw situatie. Dat is niet heilig en wil ook niet zeggen dat iemand anders het niet anders/beter kan beoordelen. Niet elke chirurg pakt een operatie exact hetzelfde aan, om maar wat te noemen. Je kan best hopeloos zijn, wil nog niet zeggen dat er geen hoop is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:37 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
En ik weet het, maar mijn vorige zei letterlijk, jou situatie is te heftig, ik weet niet meer wat ik voor je kan doen. En dat was het punt voor mij dat mijn vertrouwen wegviel. Als hun het al niet meer weten, hoe komt het dan ooit nog goed met mij?
stop nou met andere als excuus te gebruikenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:37 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik slik oxazepam 50mg. Omdat ik anders niet eens dit durf te typen. Verder blow ik en slik ik sterke pijnstillers voor mijn zenuwen. Ik moet van de pijstillers en wiet af voordat ik bv aan antidepressiva mag beginnen. En dat kreeg ik gewoon met alle chaos in mijn hoofd niet voor elkaar. Zou nu wat beter moeten lukken, op het vrouwendrama na heb ik weinig problemen rondom mij heen nu.
Het was mn 7de therapeut. Zij was de enige die mij 8 jaar geleden van mijn woedeaanvallen afhielp. En heeft me heel erg geholpen mijn verleden een plek te geven. Dus toen een paar jaar geleden mijn verleden in mijn leven kwam als het ware wilde ik haar hulp om me er door heen te vechten. Andere psychologen nam ik niet serieus genoeg ivm de problemen die ik had.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is ook maar een mens, met een opleiding en een eigen interpretatie van jouw situatie. Dat is niet heilig en wil ook niet zeggen dat iemand anders het niet anders/beter kan beoordelen. Niet elke chirurg pakt een operatie exact hetzelfde aan, om maar wat te noemen. Je kan best hopeloos zijn, wil nog niet zeggen dat er geen hoop is.
Bij de pakken neerzitten schiet ook niet op.
Ja maar wat wil je dan? Soms moet je iets ook gewoon doen. Klinkt makkelijk maar ik weet hoe het is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Het was mn 7de therapeut. Zij was de enige die mij 8 jaar geleden van mijn woedeaanvallen afhielp. En heeft me heel erg geholpen mijn verleden een plek te geven. Dus toen een paar jaar geleden mijn verleden in mijn leven kwam als het ware wilde ik haar hulp om me er door heen te vechten. Andere psychologen nam ik niet serieus genoeg ivm de problemen die ik had.
Ik moet nu ook de telefoon pakken en gewoon bellen, maar dan heb ik in mijn hoofd zitten, ''alsof jij iets volhoudt of afmaakt'' deed je de rest van de leven ook al niet. En dan heb ik weer de bevestiging dat ik inderdaad een mislukkeling ben en doe ik niks.
Nou je zegt dat het enige is dat je van hem nodig had een herinnering was, maar die geven wij je nu en je hebt weer een excuusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Het was mn 7de therapeut. Zij was de enige die mij 8 jaar geleden van mijn woedeaanvallen afhielp. En heeft me heel erg geholpen mijn verleden een plek te geven. Dus toen een paar jaar geleden mijn verleden in mijn leven kwam als het ware wilde ik haar hulp om me er door heen te vechten. Andere psychologen nam ik niet serieus genoeg ivm de problemen die ik had.
Ik moet nu ook de telefoon pakken en gewoon bellen, maar dan heb ik in mijn hoofd zitten, ''alsof jij iets volhoudt of afmaakt'' deed je de rest van de leven ook al niet. En dan heb ik weer de bevestiging dat ik inderdaad een mislukkeling ben en doe ik niks.
Laat het eens niet zo van anderen afhangen, JIJ moet het doen. Niet een of andere therapeut, die kan je hoogstens begeleiden. En met doemdenken schiet je sowieso niet op, gewoon spreekwoordelijke vingers in de oren en keihard zingen, je weet waar het vandaan komt en weet waar het toe leidt, doe er dan wat mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef Applecreampie het volgende:
En dan heb ik weer de bevestiging dat ik inderdaad een mislukkeling ben
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef Applecreampie het volgende:
quote:
Hier dan nog je vriend de schuld van gevenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef Applecreampie het volgende:
Whutquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier dan nog je vriend de schuld van geven
Na 17 jaar therapie en andere ervaringen heb ik anders in mijn hoofd zitten. Ik kan nu het wel weer proberen op te pakken, maar ik geef toch weer op, op een gegeven moment wordt het mij of de psych teveel en dan geef ik op, zoals het hoort. Klinkt stom, maar dat ben ik nu eenmaal. Ik probeer er nu achter te komen hoe ik af kan leren te denken dat ik niks ben en hoor op te geven. Dat wil ik het liefst door de bevestiging van een ander te krijgen. En die is er niet. Dus val ik weer op mijn vriend wat ik niet moet doen, en is de cirkel weer rond.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stop nou met andere als excuus te gebruiken
DAt een ander het niet meer weet met jou, wil helemaal niet zeggen dat je niet meer te redden bent
Dat weet je zelf ook wel. Je gebruikt alleen deze gebeurtenissen als excuus om de telefoon niet op te pakken en hulp te zoeken
Je hebt iemand nodig die je er aan herinnerd? Bij deze: pak nu de telefoon en regel het
je hebt 2 opties: bellen of nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:01 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Na 17 jaar therapie en andere ervaringen heb ik anders in mijn hoofd zitten. Ik kan nu het wel weer proberen op te pakken, maar ik geef toch weer op, op een gegeven moment wordt het mij of de psych teveel en dan geef ik op, zoals het hoort. Klinkt stom, maar dat ben ik nu eenmaal. Ik probeer er nu achter te komen hoe ik af kan leren te denken dat ik niks ben en hoor op te geven. Dat wil ik het liefst door de bevestiging van een ander te krijgen. En die is er niet. Dus val ik weer op mijn vriend wat ik niet moet doen, en is de cirkel weer rond.
Fuck. Oke, andere helft van de pam maar innemen misschien dat ik zo wel gewoon bel.
Zo verander je natuurlijk nooit he...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:01 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Na 17 jaar therapie en andere ervaringen heb ik anders in mijn hoofd zitten. Ik kan nu het wel weer proberen op te pakken, maar ik geef toch weer op, op een gegeven moment wordt het mij of de psych teveel en dan geef ik op, zoals het hoort. Klinkt stom, maar dat ben ik nu eenmaal. Ik probeer er nu achter te komen hoe ik af kan leren te denken dat ik niks ben en hoor op te geven. Dat wil ik het liefst door de bevestiging van een ander te krijgen. En die is er niet. Dus val ik weer op mijn vriend wat ik niet moet doen, en is de cirkel weer rond.
Fuck. Oke, andere helft van de pam maar innemen misschien dat ik zo wel gewoon bel.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hebt 2 opties: bellen of niet
Als je niet belt, moet je ook niet zo zeiken
lul niet, je hebt er met tientallen psychologen over gepraat en met je partnerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:06 schreef Applecreampie het volgende:
Sorry, dit is gewoon moeilijk voor me. Ik heb hier nog nooit met iemand over gepraat. Al die jaren het opgekropt. En het valt rauw op mn dak. Vooral omdat ik direct overstuur raak, nu al een uur zit te huilen, en me dood frustreer dat ik weer verdrink in zelfmedelijden.
Ik weet dat door het te doen ik uit die cirkel kom, maar hoe zorg ik ervoor dat ik het weer wil doen. Ik owrdt nu even helemaal gek..
Willen is overratedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:06 schreef Applecreampie het volgende:
Sorry, dit is gewoon moeilijk voor me. Ik heb hier nog nooit met iemand over gepraat. Al die jaren het opgekropt. En het valt rauw op mn dak. Vooral omdat ik direct overstuur raak, nu al een uur zit te huilen, en me dood frustreer dat ik weer verdrink in zelfmedelijden.
Ik weet dat door het te doen ik uit die cirkel kom, maar hoe zorg ik ervoor dat ik het weer wil doen. Ik owrdt nu even helemaal gek..
Ik geloof meteen dat het moeilijk is, maar is dat niet juist een reden om het wel te doen? En dan zit je een uur te janken, doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:06 schreef Applecreampie het volgende:
Over de rest van mn problemen ja. Mijn relatieproblemen weten niemand.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lul niet, je hebt er met tientallen psychologen over gepraat en met je partner
De rest van je problemen vormen je relatieprobleemquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:08 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Over de rest van mn problemen ja. Mijn relatieproblemen weten niemand.
Maar dat is wel het probleem. Ik wil het niet meer. Maar ook weer wel, maar ook weer niet. En zo maak ik mezelf, en mijn vriend dus helemaal gek.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Willen is overrated
Ik wil ook niet 5 dagen per week werken en daarna het huishouden en trainen en koken en afwassen en alles is zo moeilijk en zwaar
Suck it up. Of kap er gewoon mee.
je hebt geen relatieproblemen, je hebt alleen die andere shitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:08 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Over de rest van mn problemen ja. Mijn relatieproblemen weten niemand.
De rest doet het gewoon of spingt van een flat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:10 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Maar dat is wel het probleem. Ik wil het niet meer. Maar ook weer wel, maar ook weer niet. En zo maak ik mezelf, en mijn vriend dus helemaal gek.
Dat willen zit heel erg in de weg. En dat heb ik met alles, wil ik mijn leven oppakken, wil ik leven, wil ik normaal zijn. Ja en nee.
Ik ben toch niet de enige op deze wereld die zo denkt en daar niet uit is gekomen?
Maar dat is toch wel heel oneerlijk tegenover je vriend.. Ik wilde ook niet heel graag naar therapie, of aan de AD, maar goed, ik heb het wel gedaan.. Man the fuck up (en dat bedoel ik zo lief mogelijk)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:10 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Maar dat is wel het probleem. Ik wil het niet meer. Maar ook weer wel, maar ook weer niet. En zo maak ik mezelf, en mijn vriend dus helemaal gek.
Dat willen zit heel erg in de weg. En dat heb ik met alles, wil ik mijn leven oppakken, wil ik leven, wil ik normaal zijn. Ja en nee.
Ik ben toch niet de enige op deze wereld die zo denkt en daar niet uit is gekomen?
Stop met klagen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:10 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Zwelgen in een groep is inderdaad zoveel zinvoller dan alleenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:14 schreef Snorror het volgende:
En misschien iemand zoeken om gewoon mee te praten via internet misschien. Er bestaan ook veel specifieke forums misschien dat je daar iemand vind.
Het liefst sprong ik ook, maar ja, wil ik dat wel echt... Bovendien zit er ook iets in me dat zegt, hoe graag ik eigenlijk niet meer wil leven, eigenlijk wil ik ook aan de mensen die mij kapot hebben gemaakt bewijzen dat ik er uit kan komen. Dat ik deze problemen kan overwinnen. Dat hoe hard ik iedere keer naar beneden werd getrapt ik toch weer overeind ben gekomen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
De rest doet het gewoon of spingt van een flat.![]()
je maakt het jezelf wel heel erg makkelijk. lekker hele dagen janken dat je zo zielig bent, maar weigeren er zelf iets aan te doen.
Ik hoop écht dat je gaat bellen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:18 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Het liefst sprong ik ook, maar ja, wil ik dat wel echt... Bovendien zit er ook iets in me dat zegt, hoe graag ik eigenlijk niet meer wil leven, eigenlijk wil ik ook aan de mensen die mij kapot hebben gemaakt bewijzen dat ik er uit kan komen. Dat ik deze problemen kan overwinnen. Dat hoe hard ik iedere keer naar beneden werd getrapt ik toch weer overeind ben gekomen.
Maar het lukt me niet om dat bv als motivatie te gebruiken. En ik ben heel erg bang dat ik niks als motivatie kan vinden uiteindelijk. Dat ik weer faal.
Ik ben wel mn moed bij elkaar aan het schrapen om te gaan bellen. Jullie zijn hard, maar hebben wel gelijk. En als ik die dingen tegen mezelf zeg zoek ik weer een rede om niks te doen. Maar het van een ander ''horen'' is toch een geheel andere ervaring merk ik.
Kut voor je, maar niemand huilt om jouw problemen. Als jij het niet doet doet niemand het, pak die fucking telefoon op, je bent in 10 min klaar. zometeen lach je jezelf uit dat je te debiel was om dat even te doen terwijl het zo'n kleine moeite was.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:18 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Het liefst sprong ik ook, maar ja, wil ik dat wel echt... Bovendien zit er ook iets in me dat zegt, hoe graag ik eigenlijk niet meer wil leven, eigenlijk wil ik ook aan de mensen die mij kapot hebben gemaakt bewijzen dat ik er uit kan komen. Dat ik deze problemen kan overwinnen. Dat hoe hard ik iedere keer naar beneden werd getrapt ik toch weer overeind ben gekomen.
Maar het lukt me niet om dat bv als motivatie te gebruiken. En ik ben heel erg bang dat ik niks als motivatie kan vinden uiteindelijk. Dat ik weer faal.
Ik ben wel mn moed bij elkaar aan het schrapen om te gaan bellen. Jullie zijn hard, maar hebben wel gelijk. En als ik die dingen tegen mezelf zeg zoek ik weer een rede om niks te doen. Maar het van een ander ''horen'' is toch een geheel andere ervaring merk ik.
Ik denk dat we beide niet stoppen zoals we weten dat er ergens nog rede is om te vechten. Want buiten onze problemen om kunnen we nog wel iedere dag van elkaar genieten. Lachen we veel, laten we zien aan elkaar dat we van elkaar houden. Mensen die ons ook samen zien zeggen ook iedere keer dat ze zien hoe gek we op elkaar zijn. Zoals we naar elkaar kijken, zijn. Het kan echt zo verdomd mooi zijn als ik niet zoveel drama in mn hoofd had. Dat weten we, en ik denk dat we daarom geen afstand van elkaar kunnen nemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:14 schreef Snorror het volgende:
Ik ben geen relatie expert maar dit lijkt me voor beiden niet goed. Als hij het niet kan eindigen dan zal jij dat moeten doen.
Overigens hoor ik veel van mezelf in jouw teksten. De depressie en minderwaardigheid. Maar vooral de stappen niet kunnen zetten.
Je zal misschien de problemen meer voor jezelf moeten houden. Niet iedereen heeft altijd zin om zulke dingen aan te horen. Kies je momenten goed.
En misschien iemand zoeken om gewoon mee te praten via internet misschien. Er bestaan ook veel specifieke forums misschien dat je daar iemand vind.
Succes tis lastig ik weet het
Edit: heb niet alles gelezen dus misschien is dit nu wel onzin
Zou die hele eerste alinea nu niet die schop onder je kont kunnen zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:23 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik denk dat we beide niet stoppen zoals we weten dat er ergens nog rede is om te vechten. Want buiten onze problemen om kunnen we nog wel iedere dag van elkaar genieten. Lachen we veel, laten we zien aan elkaar dat we van elkaar houden. Mensen die ons ook samen zien zeggen ook iedere keer dat ze zien hoe gek we op elkaar zijn. Zoals we naar elkaar kijken, zijn. Het kan echt zo verdomd mooi zijn als ik niet zoveel drama in mn hoofd had. Dat weten we, en ik denk dat we daarom geen afstand van elkaar kunnen nemen.
Heb jij voor jezelf een manier gevonden om wel de stappen te kunnen zetten die je wilt zetten?
Dit inderdaad. Als je het dan niet voor jezelf wilt doen (wat eigenlijk de belangrijkste reden zou moeten zijn), doe het dan voor je relatie!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou die hele eerste alinea nu niet die schop onder je kont kunnen zijn?
Nee ik zit ook nog vast. Ik merk wel dat de drang en wil te veranderen toe neemt. Ik heb ook geen mooie oplossing hiervoor. Het enige wat ik kan doen is het doel voor ogen houden tot ik de stap kan nemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:23 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik denk dat we beide niet stoppen zoals we weten dat er ergens nog rede is om te vechten. Want buiten onze problemen om kunnen we nog wel iedere dag van elkaar genieten. Lachen we veel, laten we zien aan elkaar dat we van elkaar houden. Mensen die ons ook samen zien zeggen ook iedere keer dat ze zien hoe gek we op elkaar zijn. Zoals we naar elkaar kijken, zijn. Het kan echt zo verdomd mooi zijn als ik niet zoveel drama in mn hoofd had. Dat weten we, en ik denk dat we daarom geen afstand van elkaar kunnen nemen.
Heb jij voor jezelf een manier gevonden om wel de stappen te kunnen zetten die je wilt zetten?
Ik moet ook bekennen dat mijn zoon de grootste reden is dat ik er werk van heb gemaakt, dat en mijn vriend. En ja, ik zou eigenlijk zelf die reden moeten zijn, maar goed, daar wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als je het dan niet voor jezelf wilt doen (wat eigenlijk de belangrijkste reden zou moeten zijn), doe het dan voor je relatie!
Vecht dan ook en ga niet nu al hulpeloos op de grond liggen met je pootjes in de lucht. Jij bent de enige die er iets aan kan veranderen.
Daar frustreer ik me ook heel erg om. Niemand huilt of geeft om mijn problemen. En al helemaal niet de mensen die ervoor hebben gezorgd dat ik er aan onderdoor ging. Terwijl ik wel heel hard om hun heb zitten huilen. En ook keihard voor vele heb geknokt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kut voor je, maar niemand huilt om jouw problemen. Als jij het niet doet doet niemand het, pak die fucking telefoon op, je bent in 10 min klaar. zometeen lach je jezelf uit dat je te debiel was om dat even te doen terwijl het zo'n kleine moeite was.
En er zijn altijd mensen die het erger hebben.
Tjah, kut voor je. ben je aan het bellen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:31 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Daar frustreer ik me ook heel erg om. Niemand huilt of geeft om mijn problemen. En al helemaal niet de mensen die ervoor hebben gezorgd dat ik er aan onderdoor ging. Terwijl ik wel heel hard om hun heb zitten huilen. En ook keihard voor vele heb geknokt.
Heb je al gebeld dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:31 schreef Applecreampie het volgende:
En het is een kleine moeite om te bellen, maar er naar toe gaan, het is een flinke reis. Ik kom bijna niet meer buiten. Dus ik wil eigenlijk de afspraken laat plannen zodat ik voor de zekerheid mijn vriend om me heen heb die me dan echt er naar toe stuurt/brengt. Zo deed ik dat de laatste keer ook omdat ik mezelf soms niet gemotiveerd kreeg er naar toe te gaan.
Maar jullie reacties laten me wel inzien dat ik van dit soort dingen dus ook geen gebruik meer moet maken.
Alleen dan wordt ik weer bang omdat ik niet weet wat ik ga doen als ik weer terugval in mn oude patroon en stil blijf zitten. En dan alsnog niet ga, dan lijkt het me logischer iemand om me heen te hebben die me een schop geeft. Maar dat is niet de juiste manier.
ja ja zielig hoor. huilerdehuilerdehuil. ben je aan het bellen?quote:
Dat zou het wel moeten zijn ja. Maar mijn denkwijze staat op ik ben het niet waard zo'n persoon in mijn leven te hebben. Hij verdient beter. En nog meer negatief geneuzel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou die hele eerste alinea nu niet die schop onder je kont kunnen zijn?
Grote meid.quote:
Dat is helemaal niet erg, zeker als je een kind hebt. Dat is in principe de uitzondering, je kind gaat toch voor jezelf, vind ik. En ook al was je zelf niet de motivatie, uiteindelijk profiteer je er wel van.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet ook bekennen dat mijn zoon de grootste reden is dat ik er werk van heb gemaakt, dat en mijn vriend. En ja, ik zou eigenlijk zelf die reden moeten zijn, maar goed, daar wordt aan gewerkt
Gedaan. Overal naar doorverwezen omdat ik 2 maanden geleden blijkbaar ben uitgeschreven. Nu moet ik wachten op een telefoontje van een aanmeldfunctionaris omdat ze niet zeker weten of ik nog een verwijzing van de huisarts nodig heb. Vroeg of dat vandaag nog kon, maar werd waarschijnlijk morgen of overmorgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grote meid.
Wel doen want we luisteren allemaal mee.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:55 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Gedaan. Overal naar doorverwezen omdat ik 2 maanden geleden blijkbaar ben uitgeschreven. Nu moet ik wachten op een telefoontje van een aanmeldfunctionaris omdat ze niet zeker weten of ik nog een verwijzing van de huisarts nodig heb. Vroeg of dat vandaag nog kon, maar werd waarschijnlijk morgen of overmorgen.
Dat wachten vind ik nooit zo prettig, ik weet nooit hoe ik me namelijk over 2 dagen voel. Maar ze bellen mij, ik hoef alleen maar op te nemen en dan ga ik er op dat moment sowieso in mee.
Keep it up, je kan het wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:55 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Gedaan. Overal naar doorverwezen omdat ik 2 maanden geleden blijkbaar ben uitgeschreven. Nu moet ik wachten op een telefoontje van een aanmeldfunctionaris omdat ze niet zeker weten of ik nog een verwijzing van de huisarts nodig heb. Vroeg of dat vandaag nog kon, maar werd waarschijnlijk morgen of overmorgen.
Dat wachten vind ik nooit zo prettig, ik weet nooit hoe ik me namelijk over 2 dagen voel. Maar ze bellen mij, ik hoef alleen maar op te nemen en dan ga ik er op dat moment sowieso in mee.
was niet zo moeilijk tochquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:55 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Goed gedaan! Die eerste stap is in ieder geval gezet. Blijf volhouden nu.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:55 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Het bellen is ook niet zo moeilijk, het volhouden ervan in mijn geval wel. Ik wil voor nu een wekker zetten om iedere avond even een stuk te schrijven, gedachtes van me af proberen te zetten. Een beeld schetsen voor de nieuwe psycholoog. Maar ook voor mezelf.quote:
doe je iets aan beweging?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:02 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Het bellen is ook niet zo moeilijk, het volhouden ervan in mijn geval wel. Ik wil voor nu een wekker zetten om iedere avond even een stuk te schrijven, gedachtes van me af proberen te zetten. Een beeld schetsen voor de nieuwe psycholoog. Maar ook voor mezelf.
Ik moet nog wel naar de winkel. En ik wilde excuus maken voor pijn in mn benen, hoofdpijn en kaakholteontsteking. Maar met medicatie en een zonnebril kom ik een heel eind. Dus fuck it, ik ga me aankleden, wat eten en het gewoon proberen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
was niet zo moeilijk toch
En als je toch goed bezig bent, ga eens een stukje wandelen door een parkje. Het is prima weer,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |