quote:Op maandag 10 maart 2014 16:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[ afbeelding ]
"Goeie ganade, Immers, dat is een rasvoetballer hoor! Hohoo! Lex Immers, dat Haagse straatschoffie, groot geworden bij ADO en Feyenoord, met een enorme poeier en de 2-1! Dit komt bij de Spanjaarden aan als een ab-so-lute mokerslag! Het Maracana-stadion ontploft! Hohoo, het wonder van Rio!"
Oke. Bedankt voor je bijdrage Max23. Dat had deze discussie net even nodig.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:03 schreef Max23 het volgende:
Het ergste is dat ik Van Gaal hem nog echt zie meenemen ook als hij ineens in topvorm is.
Ben je nou echt zo dom? Neem Dries Mertens, dat was een erg goede speler bij Utrecht en daarna bij PSV. Nu bij Napoli doet hij het ook best prima.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt zo. Feit is meer dat de eredivisie gewoon een te laag niveau is voor Lex. Op een hoger niveau zal je zien dat hij zich direct optrekt en waarschijnlijk er bovenuit stijgt. Ik bedoel, open je ogen. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk.
Bedankt dat je het weet te waarderenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Oke. Bedankt voor je bijdrage Max23. Dat had deze discussie net even nodig.
Als je geen verstand van voetbal hebt kan je beter wegblijven uit dit topic.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:12 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Neem Dries Mertens, dat was een erg goede speler bij Utrecht en daarna bij PSV. Nu bij Napoli doet hij het ook best prima.
Maar dacht je nou echt dat die lompe Lex mee kan doen op hoger niveau? Wat heeft hij nou laten zien?
Mertens = mooie goals, acties, snelheid.
Lex = af en toe een bal voor de voeten = goal. Geen rust, geen actie, geen fluwelen pass.
Echt een havenslaaf jij zo te horen
Hoe durf jij de link Mertens <> Immers te leggenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:12 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Neem Dries Mertens, dat was een erg goede speler bij Utrecht en daarna bij PSV. Nu bij Napoli doet hij het ook best prima.
Maar dacht je nou echt dat die lompe Lex mee kan doen op hoger niveau? Wat heeft hij nou laten zien?
Mertens = mooie goals, acties, snelheid in eredivisie, bij Napoli nog steeds.
Lex = af en toe een bal voor de voeten = goal. Geen rust, geen actie, geen fluwelen pass en dat in de eredivisie...
Echt een havenslaaf jij zo te horen
Hier. Een Lex Immers jeugdfoto voor je als troost.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een heel teer subject ja, ik was bijna uit mijn depressie.
Spijker op zijn kop. Al had LEx de arrogantie gehad van bijvoorbeeld een Zlatan, had hij nu al de onbetwiste nummer 1 geweest op de nr. 10 positie van Oranje.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe durf jij de link Mertens <> Immers te leggenMertens zal nooit een team kunnen dragen zoals Immers nu al bij twee clubs heeft laten zien. Met zijn strijdlust en technisch vernuft zal hij OVERAL kunnen slagen. Die man leest het spelletje dusdanig goed dat hij niet alleen altijd op de juiste plek staat maar ook zijn gehele team meetrekt in zijn enthousiasme en aanstuurt.
En vist hij naar complimenten? Nee hoor, Immers doet gewoon lekker zijn ding en ziet wel waar het schip strandt. Ik durf met zekerheid te stellen dat als hij een iets grotere mond had gehad en meer voor zichzelf op zou komen hij inmiddels bij een goede Europese subtopper zat.
Ik hoor het Evert gewoon zeggen in mijn hoofdquote:Op maandag 10 maart 2014 16:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[ afbeelding ]
"Goeie ganade, Immers, dat is een rasvoetballer hoor! Hohoo! Lex Immers, dat Haagse straatschoffie, groot geworden bij ADO en Feyenoord, met een enorme poeier en de 2-1! Dit komt bij de Spanjaarden aan als een ab-so-lute mokerslag! Het Maracana-stadion ontploft! Hohoo, het wonder van Rio!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |