Uuhhh, nee?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:01 schreef HSG het volgende:
Krijgt TS dan ook ¤600,- per maand tot zijn dood?
Dankjewel ik zal eens kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Nederlandse bankrekening is wel handig, tenzij je die nog had. Ben even aan het denken wat ik op m'n "opzeggen bij emigratie uit NL" lijstje heb staan, die dingen zou jij juist moeten aanvragen nu
Ik zou wat betreft de zorgverzekering een vergelijkingssite zoals bijvoorbeeld http://www.independer.nl/ raadplegen, dan gaat vergelijken sneller dan de website van elke verzekeraar afzonderlijk bekijken.
De basisverzekering is overal hetzelfde, maar qua aanvullende verzekeringen valt er heel wat te kiezen.
Naar Engeland.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:16 schreef AMangold het volgende:
waar was je eigenlijk heen geëmigreerd?
Bloedserieus. Ik ben al naar huizen aan het kijken in Winterswijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet niet hoe het met Engeland als half-binnen-en-half-buiten-de-EU-land zit maar toen ik naar Hongarije verhuisde kon ik mijn arbeidsverleden 'meenemen' met behulp van een EU-formulier dat ingevuld diende te worden door de Nederlandse belastingdienst. Dat formulier bewees dat je netjes sociale lasten had betaald. In geval van werkloosheid had ik dus hier in Hongarije een WW-uitkering kunnen krijgen op basis van mijn in Nederland gewerkte jaren.
Maareh TS, is dit een hypothetisch topic of ga je echt terug naar Winterswijk en omstreken?
Is er nog ergens een emigratie topic? Kan weinig (goeds) vinden...quote:Op maandag 10 maart 2014 15:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Nederlandse bankrekening is wel handig, tenzij je die nog had. Ben even aan het denken wat ik op m'n "opzeggen bij emigratie uit NL" lijstje heb staan, die dingen zou jij juist moeten aanvragen nu
Zo te zien is er inderdaad niks, op een topicje uit 2007 na ( KAA / Wat te regelen bij emigratie? ).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Is er nog ergens een emigratie topic? Kan weinig (goeds) vinden...
Begin er een. Genoeg mensen die het willen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Is er nog ergens een emigratie topic? Kan weinig (goeds) vinden...
Ik hoor deze week of ik een huisje heb via vrienden van vrienden. Ook is de verhuizing en overtocht geboekt en de 'verhuizers' georganiseerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:27 schreef CherryOnTop het volgende:
Hoe staat het met de voorbereidingen Individual?
Wat voor werk ga je doen? Ik hoor dat het bar slecht is nu in NL. (ps. ben zelf nog steeds voornemens om ook terug te gaan)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:37 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik hoor deze week of ik een huisje heb via vrienden van vrienden. Ook is de verhuizing en overtocht geboekt en de 'verhuizers' georganiseerd.
Inschrijven en dat soort dingen kan ik pas doen als ik daar ben.
Ik neem m'n ltd mee en probeer thuis te werken. Anders weet ik nog niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:15 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat voor werk ga je doen? Ik hoor dat het bar slecht is nu in NL. (ps. ben zelf nog steeds voornemens om ook terug te gaan)
Dat is formulier Pdu1 van het UWV.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet niet hoe het met Engeland als half-binnen-en-half-buiten-de-EU-land zit maar toen ik naar Hongarije verhuisde kon ik mijn arbeidsverleden 'meenemen' met behulp van een EU-formulier dat ingevuld diende te worden door de Nederlandse belastingdienst. Dat formulier bewees dat je netjes sociale lasten had betaald. In geval van werkloosheid had ik dus hier in Hongarije een WW-uitkering kunnen krijgen op basis van mijn in Nederland gewerkte jaren.
Maareh TS, is dit een hypothetisch topic of ga je echt terug naar Winterswijk en omstreken?
Mijn gezondheid faalt en de NHS is een nachtmerrie gebleken.. ook Harley Street.. daar pakten ze 10.000en ponden zonder fatsoenlijk onderzoek of hulp.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |