Get on the beers sonquote:Op maandag 10 maart 2014 21:06 schreef Stuart het volgende:
Zo, eindelijk thuis. Oven aangezet voor eten
Ik heb sinaasappelsap op, jammer.quote:
Zo is dat, we hebben het weer verdiendquote:
Uiteraardquote:Op maandag 10 maart 2014 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is dat, we hebben het weer verdiend
Over een paar wekenquote:
Nice hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over een paar weken
Dan zal ik minder online zijn
Dat is toch niet zo bijzonder? Ik heb mijn huidige degree ook na 3 jaar behaald op een universiteitquote:
Is wel netjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo bijzonder? Ik heb mijn huidige degree ook na 3 jaar behaald op een universiteit
Dat is in Nederland niet anders toch? Na vwo 3 jaar uni en dan heb je een bachelor degree?quote:
4 jaarquote:Op maandag 10 maart 2014 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is in Nederland niet anders toch? Na vwo 3 jaar uni en dan heb je een bachelor degree?
Hier is het 3 jaar na a levels
hbo + woquote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht dat in NL hbo 4 jaar was voor een bachelor vanaf havo
Bachelor haal je gewoon in 3 jaar op uni hoor in Nederland?quote:
Serieus?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bachelor haal je gewoon in 3 jaar op uni hoor in Nederland?
http://www.eur.nl/ouders/structuur/quote:
Bijna iedereen doet een master in Nederland.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef Toto69 het volgende:
Mijn broer deed 4 jaar uni, maar miss een master
I guessquote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef Toto69 het volgende:
Mijn broer deed 4 jaar uni, maar miss een master
Ah kijk. Geen idee van allemaal.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna iedereen doet een master in Nederland.
Really? Hier is dat helemaal niet zoquote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna iedereen doet een master in Nederland.
Je hebt precies niets aan alleen een universitaire bachelor halen in Nederlandquote:
Wat apart. Hier kun je er genoeg mee. Raar welquote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt precies niets aan alleen een universitaire bachelor halen in Nederland
klinkt misschien gek hoor maar mischien is hij wel zo hoog gegaan dat hij in de ruimte contact met d zwaartekracht verloren is?quote:
Onmogelijk zover ik weet.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
klinkt misschien gek hoor maar mischien is hij wel zo hoog gegaan dat hij in de ruimte contact met d zwaartekracht verloren is?
Klinkt niet gek, hoe verder van de aarde hoe minder sterk de zwaartekracht. Het vliegtuig moet toch ergens gebleven zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
klinkt misschien gek hoor maar mischien is hij wel zo hoog gegaan dat hij in de ruimte contact met d zwaartekracht verloren is?
Weet ik vriend, was een grapje. Ik denk dat 'ie ergens op de bodem van de oceaan ligt of ergens in een woestijn staat.quote:
Zedd, smerige sellout.quote:
ik vind de vocals wel leukquote:
ey ezellquote:
hey vaquote:Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu ben ik er. Ineens weer interessant
Jowquote:Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu ben ik er. Ineens weer interessant
hoiquote:
Eigenlijk best wel goed. Ken je fissameisje nog? Waarmee ik spongebob zou gaan kijken enzo en dat ze daar echt op terugkwam?quote:
woooowwowowwww vaquote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel goed. Ken je fissameisje nog? Waarmee ik spongebob zou gaan kijken enzo en dat ze daar echt op terugkwam?
Ik krijg niet eens de kans om een gesprek ofzo te beginnen want ze lijkt mijn aandacht uit zichzelf pittig graag te willenHele dag door
Ze zegt dus dat ze pittig druk is. Ik kijk het aanquote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
woooowwowowwww va
wanneer gaan jullie film kijken?
Alsof je wel ergens mee verder komt. Zelfs niet eens je tentamen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
Godver, ik kom niet verder met south park
naja, heeft geen haast toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zegt dus dat ze pittig druk is. Ik kijk het aan
Nu moet je echt opgodverren.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alsof je wel ergens mee verder komt. Zelfs niet eens je tentamen.
quote:
Oooohquote:Op maandag 10 maart 2014 22:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nope, maar dat maakt nu effe niet uit
je datequote:
toekomstige datequote:
Oh shit.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
110 pandapunten. Houston, we've got a problem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |