Eigenlijk best wel goed. Ken je fissameisje nog? Waarmee ik spongebob zou gaan kijken enzo en dat ze daar echt op terugkwam?quote:
woooowwowowwww vaquote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel goed. Ken je fissameisje nog? Waarmee ik spongebob zou gaan kijken enzo en dat ze daar echt op terugkwam?
Ik krijg niet eens de kans om een gesprek ofzo te beginnen want ze lijkt mijn aandacht uit zichzelf pittig graag te willenHele dag door
Ze zegt dus dat ze pittig druk is. Ik kijk het aanquote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
woooowwowowwww va
wanneer gaan jullie film kijken?
Alsof je wel ergens mee verder komt. Zelfs niet eens je tentamen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
Godver, ik kom niet verder met south park
naja, heeft geen haast toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zegt dus dat ze pittig druk is. Ik kijk het aan
Nu moet je echt opgodverren.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alsof je wel ergens mee verder komt. Zelfs niet eens je tentamen.
quote:
Oooohquote:Op maandag 10 maart 2014 22:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nope, maar dat maakt nu effe niet uit
je datequote:
toekomstige datequote:
Oh shit.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
110 pandapunten. Houston, we've got a problem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |