Klopt ik pak geen bier meer voor ze.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar je hebt wel wat geleerd. En daar gaat het om.

quote:Op maandag 10 maart 2014 18:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar je hebt wel wat geleerd. En daar gaat het om.

reebok crossfit Bijlmer. 75 euro/maand of 15 losse sessiequote:Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah jezus.
Ik betaal nu 35 euro per maand...een certified crossfit school en een ex-powerlifter+bodybuilder die les geeft.
Wel nice...meeste scholen zijn echt super duur.

Damn...en dat is dan ook nog redelijk goedkoop ik heb prijzen van 100 euro gehoord.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
reebok crossfit Bijlmer. 75 euro/maand of 15 losse sessie

Je vriending poppetje noemenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef Montelly het volgende:
met mijn poppetje gaat gelukkig alles goed.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/renne(...)012592697344/photo/1

Wat is dit voor een onzinprijsquote:Op maandag 10 maart 2014 19:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
reebok crossfit Bijlmer. 75 euro/maand of 15 losse sessie

was het maar zoquote:

jacky doe progressiepic, dm mag ook hequote:

Zuchtquote:Op maandag 10 maart 2014 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
75 euro per maand of 15 euro voor een losse sessie.

Lol deze man wil dat ik met zo eindig als die chick die hij net postte. #ethawillbeatmyass #durftepratenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
jacky doe progressiepic, dm mag ook he

Je bent de midgetmeetlat (die gaat t/m 1.50m) vergeten.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Klokov het volgende:
Ik heb er ook 1 gemaakt van de BBW-lovers
[ afbeelding ]
(Sorry Jacqueline)

75 / 5 = 15quote:

HOU JE OP!!!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
75 / 5 = 15
4 sessies = 4 * 15 = 60 euro
5 sessies = 5 * 15 = 75 euro
6 sessies = 6 * 15 = 90 euro
Vanaf les 6 maak je als het ware dus winst als je een abonnement hebt t.o.v. steeds losse sessies kopen, begrijp je?

Wat dit dat voor school?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga morgen met school fitnessen
ik ga denk ik hele les curlen lol

Als ik jou was zou ik dus bij jezelf nagaan hoevaak je per maand wil gaan. Op basis van mijn zojuist geposte rekenmodel kun je dan beslissen in welke vorm je deel gaat namen aan de crossfitsessies.quote:

Oh, LOL XDDDDDquote:Op maandag 10 maart 2014 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jackie bedoelt met onzinprijs dat het kaolo duur is.

Ik weet dat heel veel mbo-opleidingen dat doen. Op het hbo heb je nooit sport maar op mbo gaat men vaak 1x per week naar een sportschool.quote:

Voor alle echte alpha's die geen vrouw kunnen vinden in Nederlandquote:

ik voel seksuele spanningquote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ligt eraan, zul je me achteraf ook zuigen?

pure humor dat programmaquote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef Champy het volgende:
[..]
Voor alle echte alpha's die geen vrouw kunnen vinden in Nederland

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Thanks brah straks ff checkenquote:

dat merk ik vaker bij fokkers, dat ze te lui zijn, hoe komt dat toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef no1uknow het volgende:
Klokov, jij postte laatst iets voor mij, zag het in de trein op mobiel voorbij komen maar toen geen tijd om te luisteren en nu te lui om terug te zoeken, wat was het?

geen ideequote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat merk ik vaker bij fokkers, dat ze te lui zijn, hoe komt dat toch?

HES, hier heb je jaar 1 & 2 sport.quote:

quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
"You never know when or why it's good to miss a flight."Zo'n gast op misc over het vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:This may sound crazy but could they have flown too high and gone into space?

Hardop gelachen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo'n gast op misc over het vliegtuig
[..]

quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
"You never know when or why it's good to miss a flight."Goede naam man. Was vast een terrorist die het vliegtuig had gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |