En geen rijbewijs = nooit de BOB zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:28 schreef Scuidward het volgende:
Hier kan je ook de positieve kant van inzien. Je kan lekker uit het raam kijken.
Precies, met deze negatieve reactie op hun slagen laat Braddie gewoon zien dat hij zowel rot van binnen als van buiten is.quote:
ownedquote:Op maandag 10 maart 2014 12:25 schreef Rectum het volgende:
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
is die maar alvast gepost
Ik voel me nu echt ongelofelijk dom, maar ik heb voor de 3e x zo`n 2 daagse cursus gedaan en ben daar gewoon voor gezakt.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Neem zo'n 3 daagse theorie cursus. Zakken is dan bijna onmogelijk volgens mij.
Ben ik ook, hartstikke blij voor ze zelfs, vind het tof dat kennissen/vrienden van me ook gewoon lekker zelfstandig kunnen rondrijden, maar dat neemt niet weg dat ik het kut vind dat IK hem nog niet heb.quote:
Jij bent een vrouw en vrouwen kunnen beter rijden, verklaarbaar. Ik had in augustus mijn theorie, moest gelijk op met de Nieuwe Droomvrouw. Zij had in November haar rijbewijs gehaalt (in 1 keer) en ik in Februari (in 3 keer), dus vrouwen hebben meer talent voor autorijden. Verder ben ik in maart 2013 begonnen met rijles en in februari 2014 gehaald. Een jaar dus, gemiddeld.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:24 schreef vera166 het volgende:
Braddie is jaloers op mijcool
Maar komt wel goed ja ook al haal je m pas over 3 jaar ofzo. Je hebt tenminste een doel.
Kost alleen wel veel geld..![]()
Heel logisch? Als je dan zakt voor je theorie dan moet je weer meer lessen nemen om bij te blijven, terwijl je ook gewoon meerdere pogingen voor die theorie zou kunnen doen in de tussentijd tot ergens in April.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had eind Januari weer een theorie cursus gedaan, en daar ben ik (uiteraard) voor gezakt...
Dus toen heb ik tegen mezelf gezegd, ik ga pas weer nadat mijn lesuren op zijn mijn theorie plannen, en dat is in April....
Toto (L)quote:
Nee, zelfde percentage.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
Braddie, zit in een glaasje jenever meer alcohol dan in een glas bier?
Neem een kalmerend middel voor je theorie examen hebt,quote:Op maandag 10 maart 2014 12:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik voel me nu echt ongelofelijk dom, maar ik heb voor de 3e x zo`n 2 daagse cursus gedaan en ben daar gewoon voor gezakt.
Ik leer hartstikke goed, en ik ken alle regels ook wel, als mijn instructeur vraagt wat ik hier moet doen qua voorrang of wat dit bord is dan ken ik dat wel, maar als ik bij het CBR ben dan word ik erg zenuwachtig, en dan ga ik fouten maken die ik normaal niet maak, waarvan ik denk... WTF.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:31 schreef Slip het volgende:
Als je de theorie niet de 3e keer kan halen dan moet je stoppen en ben je een gevaar voor de samenleving, we willen niet nog meer mensen die op een grote menigte inrijd
Nje nje nje nje nje njeeee!quote:Op maandag 10 maart 2014 12:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kut Jablome gooit sneaky mijn sneaky Lemming dicht
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Niet hetzelfde percentage, wel dezelfde hoeveelheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |