Gewoon even op youtube/google intikken, krijg je een hoop instructiefilmpjes en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:12 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Heb je nog tips uit ervaring ? Ik krijg dinsdag 6 kleuren binnen, en 12 witte t-shirts 100% katoen
Ja had ik al gezien, maar dacht misschien zijn er nog dingen waar ik op moet letten wat hun niet vermelden en jij uit evaring weet ofzo ^^quote:Op zondag 16 maart 2014 11:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gewoon even op youtube/google intikken, krijg je een hoop instructiefilmpjes en dat soort dingen.
Zorgen dat je rubberen handschoenen haalt bij de kruidvat ofzo, kost wel wat extra maar je loopt niet nog een week met blauwzwarte vingers rond.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:05 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ja had ik al gezien, maar dacht misschien zijn er nog dingen waar ik op moet letten wat hun niet vermelden en jij uit evaring weet ofzo ^^
Handig inderdaad hahahquote:Op zondag 16 maart 2014 12:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zorgen dat je rubberen handschoenen haalt bij de kruidvat ofzo, kost wel wat extra maar je loopt niet nog een week met blauwzwarte vingers rond.
Die kon ik al, maar als nog bedankt voor je aanprijzing !quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:24 schreef Zaktabak het volgende:
http://www.large.nl
Niet alleen voor neo's, gothic's, emo's. Ook andere soorten alto's zoals hipsters kunnen hun ei kwijt met hun spul.
En goede service
Ik heb echt super veel wit, oplossing?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zorgen dat je rubberen handschoenen haalt bij de kruidvat ofzo, kost wel wat extra maar je loopt niet nog een week met blauwzwarte vingers rond.
Je had minder grote vouwen moeten aanbrengen. Zelfde site heeft een textiel-spraypaint, misschien kun je die gebruiken? (Wel duur)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:47 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ik heb echt super veel wit, oplossing?
Maar ik had gewoon dat shirt vastgepakt en als een cilinder gemaakt en elastiekjes erom heen.. En ik ga er niks meer bij kopen. Maar had er ff 3 proef gemaakt en was daar wel fvan beledigd zoveel wit. .quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je had minder grote vouwen moeten aanbrengen. Zelfde site heeft een textiel-spraypaint, misschien kun je die gebruiken? (Wel duur)
Doe eens een foto? En die verf is maar beperkt houdbaar hé, zelfs maar 2 uur nadat je die korrels hebt opgelost in water...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:21 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Maar ik had gewoon dat shirt vastgepakt en als een cilinder gemaakt en elastiekjes erom heen.. En ik ga er niks meer bij kopen. Maar had er ff 3 proef gemaakt en was daar wel fvan beledigd zoveel wit. .
Oo, hun zeiden twee weken. Die korrles zijn van vorige week.. ik doe dit weekend de rest, zal vanavond als ik nog tijd heb en anders morgen een foto sturenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Doe eens een foto? En die verf is maar beperkt houdbaar hé, zelfs maar 2 uur nadat je die korrels hebt opgelost in water...
Maar misschien heb je te weinig verf gebruikt?
Ben je opzoek naar nieuwe spullen van relatief bekende merken (die duur zijn) of meer van de oude kledingstukken van onbekende di wat goedkoper zijn?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:18 schreef PassThatShit het volgende:
Ha fokkers,
Ik ben opzoek naar shops waar je een beetje hipster / hippy / indie kleding kan kopen. Ik ben al aardig wat opzoek geweest, maar kan niet echt vinden wat ik wil. Weet iemand er misschien een , zoiets as dit:
http://www.inundies.nl/blog/joe-snyder/
?
een beetje van die alternatieve shit die je niet al te veel ziet.
tweedequote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef Infok het volgende:
[..]
Ben je opzoek naar nieuwe spullen van relatief bekende merken (die duur zijn) of meer van de oude kledingstukken van onbekende di wat goedkoper zijn?
Weet je iets ?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef Infok het volgende:
[..]
Ben je opzoek naar nieuwe spullen van relatief bekende merken (die duur zijn) of meer van de oude kledingstukken van onbekende di wat goedkoper zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |