quote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ben je achterlijk ofzo
tie dye
tie-dye
FUCK
Ookquote:
Jup, gewoon dat volgen, heb ik ook gedaanquote:Op maandag 10 maart 2014 19:10 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Heb al een site gevonden waar je een pakket kan kopen. Nu mijn ouders nog ff overhalen.
itiedye.nl
Zal t proberen, denkt niet dat het helpt. Waar haal jij je broeken vandaan ?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jup, gewoon dat volgen, heb ik ook gedaan![]()
(wel zorgen dat je witte katoenen (of andere natuurstoffen) shirts hebt). En tegen je ouders kun je zeggen dat je de tafel afdekt en weer opruimt als je klaar bent (zorg ook voor een schort en fatsoenlijke handschoenen, heb een week rondgelopen met blauwzwartpaarse handen)
Dat lijkt me wel leuk maar hoe doe je dat uberhauptquote:Op maandag 10 maart 2014 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leer zelf kleding maken of bestaande standaard kleding opleuken naar jouw smaak, hartstikke leuk, helemaal naar je eigen smaak en niemand anders loopt erin rond.
Hipster is niet het goede woord zijn we al even achter gekomen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:11 schreef Bipsje het volgende:
Waarom überhaupt hipster proberen te zijn?
Ha, Gayyy !quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:13 schreef Bipsje het volgende:
Kijk hier eens bijv http://fashionfinder.asos.com/mens-looks/most-popular?td=30
Asos heeft wel veel 'dat stijltje' waar je naar zoekt. Misschien even doorbladerenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ha, Gayyy !
Nee, staat niks leuks tussen, of wat bedoel je ermee ?
is goed, ik keek alleen even snel naar dat linkje zelfquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:16 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Asos heeft wel veel 'dat stijltje' waar je naar zoekt. Misschien even doorbladeren
Gewoon normale spijkerbroeken vind ik het fijnste zitten, wel met veel ruimte want dat is chill. Maar als je andere broeken zoekt moet je even op ebay kijken, zitten vaak heel leuke dingen bij als je een beetje specifiek zoekt (net als met tiedye shirts met bijvoorbeeld een afbeelding erop)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:08 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Zal t proberen, denkt niet dat het helpt. Waar haal jij je broeken vandaan ?
Misschien ken je een persoon (moeder of tante ofzo) die een beetje handig is met een naaimachine en je wat beginselen wil leren, er zijn heel veel patronen te vinden om heel simpele kledingstukken, zoals makkelijke broeken bijvoorbeeld, te maken van welke stof je maar tegenkomt op de markt, of van oude andere kledingstukken. Of pimp simpele basic shirts van de hema een beetje op met knopen/andere versieringen, met textielverf, of met lapjes van een andere vrolijke stof.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:10 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk maar hoe doe je dat uberhaupt
Zal ik wel is een dagje bij mn oma doorbrengen, vraagt ze ook zoveel om . Weet ik ook wat ik meot doen , hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ken je een persoon (moeder of tante ofzo) die een beetje handig is met een naaimachine en je wat beginselen wil leren, er zijn heel veel patronen te vinden om heel simpele kledingstukken, zoals makkelijke broeken bijvoorbeeld, te maken van welke stof je maar tegenkomt op de markt, of van oude andere kledingstukken. Of pimp simpele basic shirts van de hema een beetje op met knopen/andere versieringen, met textielverf, of met lapjes van een andere vrolijke stof.
zal wellis ff op ebay zoeken dan , die edsy ofzo zijn de verzendkosten te hoog, 9 van de 10 x minimaaal 10 euroquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gewoon normale spijkerbroeken vind ik het fijnste zitten, wel met veel ruimte want dat is chill. Maar als je andere broeken zoekt moet je even op ebay kijken, zitten vaak heel leuke dingen bij als je een beetje specifiek zoekt (net als met tiedye shirts met bijvoorbeeld een afbeelding erop)
Op ebay ook hoor, maar dan zijn de shirts een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:05 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
zal wellis ff op ebay zoeken dan , die edsy ofzo zijn de verzendkosten te hoog, 9 van de 10 x minimaaal 10 euro
En je korte broeken ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Op ebay ook hoor, maar dan zijn de shirts een stuk goedkoper.
Moet ik nog kopen, maar ik ga denk ik gewoon op ebay kijken/ergens in een winkel halen voor 10-20 euro.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:43 schreef PassThatShit het volgende:
Beide wel. Denk wel meer omdat ik dan meer opval . Vind t wel fijn om anders te zijn dan de rest.
wat n lijpe gastenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef Alpha_X het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Heb je nog tips uit ervaring ? Ik krijg dinsdag 6 kleuren binnen, en 12 witte t-shirts 100% katoenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heel makkelijk zelf te maken, maar ik moet nu werken, dus zoek maar wat op 'tie dye'.
Gewoon even op youtube/google intikken, krijg je een hoop instructiefilmpjes en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:12 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Heb je nog tips uit ervaring ? Ik krijg dinsdag 6 kleuren binnen, en 12 witte t-shirts 100% katoen
Ja had ik al gezien, maar dacht misschien zijn er nog dingen waar ik op moet letten wat hun niet vermelden en jij uit evaring weet ofzo ^^quote:Op zondag 16 maart 2014 11:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gewoon even op youtube/google intikken, krijg je een hoop instructiefilmpjes en dat soort dingen.
Zorgen dat je rubberen handschoenen haalt bij de kruidvat ofzo, kost wel wat extra maar je loopt niet nog een week met blauwzwarte vingers rond.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:05 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ja had ik al gezien, maar dacht misschien zijn er nog dingen waar ik op moet letten wat hun niet vermelden en jij uit evaring weet ofzo ^^
Handig inderdaad hahahquote:Op zondag 16 maart 2014 12:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zorgen dat je rubberen handschoenen haalt bij de kruidvat ofzo, kost wel wat extra maar je loopt niet nog een week met blauwzwarte vingers rond.
Die kon ik al, maar als nog bedankt voor je aanprijzing !quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:24 schreef Zaktabak het volgende:
http://www.large.nl
Niet alleen voor neo's, gothic's, emo's. Ook andere soorten alto's zoals hipsters kunnen hun ei kwijt met hun spul.
En goede service
Ik heb echt super veel wit, oplossing?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zorgen dat je rubberen handschoenen haalt bij de kruidvat ofzo, kost wel wat extra maar je loopt niet nog een week met blauwzwarte vingers rond.
Je had minder grote vouwen moeten aanbrengen. Zelfde site heeft een textiel-spraypaint, misschien kun je die gebruiken? (Wel duur)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:47 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ik heb echt super veel wit, oplossing?
Maar ik had gewoon dat shirt vastgepakt en als een cilinder gemaakt en elastiekjes erom heen.. En ik ga er niks meer bij kopen. Maar had er ff 3 proef gemaakt en was daar wel fvan beledigd zoveel wit. .quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je had minder grote vouwen moeten aanbrengen. Zelfde site heeft een textiel-spraypaint, misschien kun je die gebruiken? (Wel duur)
Doe eens een foto? En die verf is maar beperkt houdbaar hé, zelfs maar 2 uur nadat je die korrels hebt opgelost in water...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:21 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Maar ik had gewoon dat shirt vastgepakt en als een cilinder gemaakt en elastiekjes erom heen.. En ik ga er niks meer bij kopen. Maar had er ff 3 proef gemaakt en was daar wel fvan beledigd zoveel wit. .
Oo, hun zeiden twee weken. Die korrles zijn van vorige week.. ik doe dit weekend de rest, zal vanavond als ik nog tijd heb en anders morgen een foto sturenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Doe eens een foto? En die verf is maar beperkt houdbaar hé, zelfs maar 2 uur nadat je die korrels hebt opgelost in water...
Maar misschien heb je te weinig verf gebruikt?
Ben je opzoek naar nieuwe spullen van relatief bekende merken (die duur zijn) of meer van de oude kledingstukken van onbekende di wat goedkoper zijn?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:18 schreef PassThatShit het volgende:
Ha fokkers,
Ik ben opzoek naar shops waar je een beetje hipster / hippy / indie kleding kan kopen. Ik ben al aardig wat opzoek geweest, maar kan niet echt vinden wat ik wil. Weet iemand er misschien een , zoiets as dit:
http://www.inundies.nl/blog/joe-snyder/
?
een beetje van die alternatieve shit die je niet al te veel ziet.
tweedequote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef Infok het volgende:
[..]
Ben je opzoek naar nieuwe spullen van relatief bekende merken (die duur zijn) of meer van de oude kledingstukken van onbekende di wat goedkoper zijn?
Weet je iets ?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef Infok het volgende:
[..]
Ben je opzoek naar nieuwe spullen van relatief bekende merken (die duur zijn) of meer van de oude kledingstukken van onbekende di wat goedkoper zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |