Of gewoon lekker alles verliezen en toch 1 puntje voor blijven staan op RKCquote:Op zondag 30 maart 2014 20:56 schreef Xurk het volgende:
Oei, pijnlijke les in effectiviteit vandaag. Maar het doelsaldo van Feyenoord is niet voor niets zo goed en die van ons één van de minderen in de competitie.
De komende week is er wel eentje waarin er weer flink wat wisselingen in het rechterrijtje plaats zouden kunnen vinden. Wij tegen NAC en Heracles, ADO en NAC tegen Twente, ADO en Utrecht tegen elkaar. RKC moet tegen Ajax en Feyenoord.
De wedstrijd thuis tegen NAC moet gewoon gewonnen worden (sowieso revanche nemen op die 0-5 eerder dit seizoen) en minimaal een puntje bij Heracles zou ook aangenaam zijn.
Als het dubbeltje verder een beetje lekker valt wat de concurrentie betreft, zou er 3 wedstrijden voor het einde een gat van 5 punten zijn geslagen met plek 16 en zouden we op plek 12 kunnen staan.
Ja, dromen mag altijdOver een week weten we in ieder geval of het nog alle hens aan dek gaat worden of dat de wedstrijd tegen Roda een wedstrijd zonder al teveel druk zal zijn.
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of gewoon lekker alles verliezen en toch 1 puntje voor blijven staan op RKC
Mooi dat hij weer op het oude nest zit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:13 schreef Obiekulu het volgende:
Keizer Decheiver ging weer mooi over de tong in VI.
Wat een lamlendigheid in de 2e helft, de spanning zat er bij de spelers goed in. Een groot gedeelte met alleen maar terugspeel ballen gevolgd door een lange hengst naar voren, direct gevolgd door bal verlies.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef Blinker het volgende:
Wat een schijt-wedstrijd en wat was het weer slecht voor het hart.
Tijdens de wedstrijd zag ik het somber in. Ik dacht: " Leg ik hier nu 200km voor af vandaag? "
MAAR het was het weer helemaal waard!
Dit is de eerste echte onverdiende overwinning denk ik. Gelijkspel was meer op zijn plek geweest, denk ik.
Maar goed, we zijn nu wel heel dicht bij het doel van directe handhaving. 1x winnen is ruim voldoende.
Zaterdag kan handhaving een feit worden. Laat ons juichen!
Dat zal een hoop verklaren waarom die ineens alle ballen los laat, maar ag daar heeft die alleen zichzelf mee.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:34 schreef Blinker het volgende:
Mwoa, weet ik niet. Wij doen het altijd wel redelijk tegen jullie.
Daarnaast is Pasveer helemaal klaar met Heracles. ( denk ik gezien de perikelen met z'n vader )
Aangezien hij ook een echte Eagle is laat hij er vast een paar glippen voor ons.
Zal vast niet opzettelijk zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zal een hoop verklaren waarom die ineens alle ballen los laat, maar ag daar heeft die alleen zichzelf mee.
Dat denk ik ook. Puntje kan genoeg zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:41 schreef Xurk het volgende:
Het gaat voor ons een lastige wedstrijd worden denk ik, alhoewel Heracles wel één van de minst presterende ploegen is in thuiswedstrijden. Maar ons aantal behaalde punten in uitwedstrijden heft dat wel weer op denk ik
Een overwinning zou erg lekker zijn want dan is degradatie voor 99.99% afgewend gok ik (en je klimt tegelijkertijd weer minimaal 1 ploeg heen in de ranglijst (Heracles)). Maar een gelijkspel zou ik ook niet al te verkeerd vinden. Dan nog thuis van Roda winnen en volgend jaar weer in de Eredivisie uitkomen!
Mooi filmpjequote:Op vrijdag 4 april 2014 11:17 schreef Blinker het volgende:
Voor de mensen die nog willen nagenieten van de wedstrijd:
Ik kan niet genoeg krijgen die actie van Antonia. Wat een klasse!
[..]
Zal vast niet opzettelijk zijn.
Dank, voor jullie ook weer een zekerheidje van minstens 3 punten in de thuiswedstrijd.quote:Op zondag 6 april 2014 10:15 schreef Tchock het volgende:
Gefeliciteerd. Zolang jullie niet van PEC winnen is de Eredivisie toch een leukere plek dan zonder Eagles.
Idem dito.quote:Op zondag 6 april 2014 10:21 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Dank, voor jullie ook weer een zekerheidje van minstens 3 punten in de thuiswedstrijd.
Tja, ook dat is Go Ahead Eagles.quote:Op zondag 6 april 2014 13:29 schreef hafcfan het volgende:
Dik verdiend maar wat een tuig hebben jullie. Gaan veel SV aankomen. Hele uitvak is verbouwd man man man. Nog nooit zulke agressieve gekken gezien.
Ik ben ook totaal niet van dat soort mensen, maar je moet ook niet iedereen over één kam scheren. Zit zelf in Deventer op school dus aardig wat GAE fans, maar die zijn allemaal echt niet zoquote:Op zondag 6 april 2014 13:29 schreef hafcfan het volgende:
Dik verdiend maar wat een tuig hebben jullie. Gaan veel SV aankomen. Hele uitvak is verbouwd man man man. Nog nooit zulke agressieve gekken gezien.
Dat snap ik ook wel. Mijn lerares zit zelf in de B side. Hele nette vrouw, maar ze hebben echt veel mensen die gek zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 13:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet van dat soort mensen, maar je moet ook niet iedereen over één kam scheren. Zit zelf in Deventer op school dus aardig wat GAE fans, maar die zijn allemaal echt niet zo.
Op het, naar mijn mening, vaak nare sfeertje in het stadion na vind ik GAE echt een aanwinst voor de eredivisie, veel leuker/beter om te zien dan clubs als Roda
M'n broer zat in het uitvak. Het viel volgens mij nog wel mee.quote:Op zondag 6 april 2014 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zullen ze nog wel spijt van krijgen. In de eredivisie heb je zo jarenlang een sv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |