ik had nu toch wel weer eens gehoopt op een wat groter talent of een ervaren jongen als versterking voor dit team.. des al niet te min welkomquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Sven Nieuwpoort is binnen.

Die komen vanzelf. Geduld!quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik had nu toch wel weer eens gehoopt op een wat groter talent of een ervaren jongen als versterking voor dit team.. des al niet te min welkom

Owh daar ben ik ook niet bang voor maar ik moet altijd wel lachen om het feit hoe eagles(lees lugt) nieuwe spelers presenteert.. het is altijd een groot talent dat dan bijv. over een uurtje wordt aangekondigd.quote:

Ben er nog niet zo heel happig op..quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:00 schreef Zeepsop92 het volgende:
Eerste wedstrijd Groningen en daarna gelijk Excelsior, Dordt en Willem II. Gelijk flink aan de bak.

Hèhè dat zal komend seizoen w.s. niet anders zijn. Heeft PEC zich nog versterkt of een zwakker team dan vorig jaar?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
Goede TT voor komend seizoen. Harharharhar.

Wordt er tot nu toe flink zwakker op.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:11 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Hèhè dat zal komend seizoen w.s. niet anders zijn. Heeft PEC zich nog versterkt of een zwakker team dan vorig jaar?
 Wel wat goede versterkingen al maar dat staat niet tegenover de spelers die vertrekken.
 Wel wat goede versterkingen al maar dat staat niet tegenover de spelers die vertrekken.

Bij Excelsior weet ik dat niet 1, 2, 3. Bij Dordrecht is het nog maar afwachten wat voor ploeg daar komt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:14 schreef Tchock het volgende:
Maar laten we wel wezen: tegen ploegen als Excelsior en Dordrecht zouden zowel PEC als GAE geen moeite moeten hebben om niet te degraderen.

Ik geloof oprecht dat de Eredivisie zwakker is geworden ten opzichte van vorig jaar. Daarbij groeien "onze" clubs allebei in begroting. Ik zeg niet dat we kampioen worden, maar boven de streep blijven moet er dik in zitten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Excelsior weet ik dat niet 1, 2, 3. Bij Dordrecht is het nog maar afwachten wat voor ploeg daar komt.

Het niveau holt dan ook al jaren achteruit. Roda JC, NEC hebben hun verdiende corrigerende tik gekregen bijvoorbeeld. RKC is een net-wel, net-niet ploegje. En de laatste jaren zitten NAC, Heracles o.a ook in degradatie zorgen. Dit jaar ben ik benieuwd hoe sterk de ploegen van de promovendi worden. De markt waaruit de rechterrijclubs moeten vissen is erg klein.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat de Eredivisie zwakker is geworden ten opzichte van vorig jaar. Daarbij groeien "onze" clubs allebei in begroting. Ik zeg niet dat we kampioen worden, maar boven de streep blijven moet er dik in zitten.

NAC, Heracles, PEC, GAE, ADO, Cambuur, Willem II, Excelsior, Dordt en misschien Utrecht liggen gewoon dicht bij elkaar. Dan zijn Cambuur, Dordt en Excelsior in mijn ogen wel duidelijk de minderen. Zowel in spel als in begroting.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het niveau holt dan ook al jaren achteruit. Roda JC, NEC hebben hun verdiende corrigerende tik gekregen bijvoorbeeld. RKC is een net-wel, net-niet ploegje. En de laatste jaren zitten NAC, Heracles o.a ook in degradatie zorgen. Dit jaar ben ik benieuwd hoe sterk de ploegen van de promovendi worden. De markt waaruit de rechterrijclubs moeten vissen is erg klein.

Cambuur? Mweh, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
NAC, Heracles, PEC, GAE, ADO, Cambuur, Willem II, Excelsior, Dordt en misschien Utrecht liggen gewoon dicht bij elkaar. Dan zijn Cambuur, Dordt en Excelsior in mijn ogen wel duidelijk de minderen. Zowel in spel als in begroting.
Het wordt sowieso weer een spannend seizoen onderin.

Ik schat Cambuur hoger in dan ons, hebben ook een hogere begroting volgens mij.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
NAC, Heracles, PEC, GAE, ADO, Cambuur, Willem II, Excelsior, Dordt en misschien Utrecht liggen gewoon dicht bij elkaar. Dan zijn Cambuur, Dordt en Excelsior in mijn ogen wel duidelijk de minderen. Zowel in spel als in begroting.
Het wordt sowieso weer een spannend seizoen onderin.

Dan komt die van Ooijen alsnog op de bankquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:26 schreef Zeepsop92 het volgende:
Gerucht gaat dat Demy rond is met GAE. Zou goed zijn! Middenveldje met Rijsdijk-de Zeeuw-Overgoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |