Een cafetaria mij nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, een mc zou me niet trekken
Dat zou mooi zijn, weg uit dat ziekenhuis!quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kom net terug van longfoto's maken (heb nu zweetkaas op de boterham)
De longarts beslist aan de hand van de foto's of hij de vliezen nog gaat plakken.
En anders mag ik morgen naar huis.
quote:
lekekr naar zo'n wok restaurant gaan ofzoquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje Nikkie.
Net gewogen en ik weeg nog maar 48 kilo. Dat wordt flink snaaien de komende tijd want ik wil weer kilo's op mn lichaam.
En dan onmeunig stink'n...quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die op zondagochtend na een avond bierzuipen zijn het lekkerst
quote:
zou ook wel apart zijn als een restaurant je zou "trekken"quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, een mc zou me niet trekken
ik moest daar aan denken toen ik op invoeren klikte. Blijkbaar ben ik niet de enigequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zou ook wel apart zijn als een restaurant je zou "trekken"![]()
waj gister aan 't zoepen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen.
Ben zo slap als een vaatdoekje.
Nee, tandartsbezoek.quote:
haha ik kon t niet latenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moest daar aan denken toen ik op invoeren klikte. Blijkbaar ben ik niet de enige
das niet fijn..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, tandartsbezoek.Kan 24 lang uur niet alles eten en geen koffie/thee drinken.
Valt vies tegen, zo'n leven zonder koffie.
pieperd!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, tandartsbezoek.Kan 24 lang uur niet alles eten en geen koffie/thee drinken.
Valt vies tegen, zo'n leven zonder koffie.
Altijd lekker.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:30 schreef Redbaron het volgende:
Heb ik mie toch een lekker broodje subway gehad, echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |