staan ook geweldig onder mijn witte Ibiza met zwarte accentenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zeker mooie wielen!
Denk dat ik deze zomer m'n winterwielen opknap en ze felgroen laat spuiten
das vervelend.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
ik bun kats de slöttels van mien brommer kwiet
best wel. en op zulke momenten ga je denken waar en of je een reserve sleutel hebtquote:
ja felgroen, lijkt me best mooi.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staan ook geweldig onder mijn witte Ibiza met zwarte accenten![]()
en felgroen onder een zwarte auto?
heb je trouwens foto van je wielen?
daar moet je ook een vaste plek voor hebben. Reserve ligt bij m'n moeder en garagesleutel heb ik thuisquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
best wel. en op zulke momenten ga je denken waar en of je een reserve sleutel hebt
ik had toen Lenso BSX (imitatie BBS, zwart hart chromen rand) onder de Poloquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja felgroen, lijkt me best mooi.
Zit op mobiel. Zijn Lenso stage1 velgen
ik heb de reservesleutels gevondenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
daar moet je ook een vaste plek voor hebben. Reserve ligt bij m'n moeder en garagesleutel heb ik thuis
Zomerwielen (plaatjes van de webzz)quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staan ook geweldig onder mijn witte Ibiza met zwarte accenten![]()
en felgroen onder een zwarte auto?
heb je trouwens foto van je wielen?
Is goed Bas.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga zou je altijd met me meekunnen!
ah, oke. en als die eruit is, mag je dan ook naar huis, of moet je dan nog even blijven?quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen lieve Tukkertjes.
De buikdrain is gisteren verwijderd en die van de long gaat er hoogstwaarschijnlijk vandaag uit. Ben inmiddels meer dan 3,5 liter longvocht lichter.
Nu eten, straks lekker douchen en later op de dag buiten genieten van het zonnetje.
Ik kom net terug van longfoto's maken (heb nu zweetkaas op de boterhamquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. en als die eruit is, mag je dan ook naar huis, of moet je dan nog even blijven?
lekker zonnebaden?
wauw das een goed vooruitzicht... ik duim voor je!quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kom net terug van longfoto's maken (heb nu zweetkaas op de boterham)
De longarts beslist aan de hand van de foto's of hij de vliezen nog gaat plakken.
En anders mag ik morgen naar huis.
ik hoop het voor jequote:Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kom net terug van longfoto's maken (heb nu zweetkaas op de boterham)
De longarts beslist aan de hand van de foto's of hij de vliezen nog gaat plakken.
En anders mag ik morgen naar huis.
Dankje Nikkie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wauw das een goed vooruitzicht... ik duim voor je!
donders.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje Nikkie.
Net gewogen en ik weeg nog maar 48 kilo. Dat wordt flink snaaien de komende tijd want ik wil weer kilo's op mn lichaam.
Oooh lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje Nikkie.
Net gewogen en ik weeg nog maar 48 kilo. Dat wordt flink snaaien de komende tijd want ik wil weer kilo's op mn lichaam.
dat zou bij mij een frikandel speciaal zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oooh lekkerLekker vet eten. Alleen maar eten waar je zin in hebt
![]()
![]()
Weet je al wat het eerste is wat je gaat eten?
Ik zou direct naar de Mc rijden en een BigTasty, milkshake en frietjes halenquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou bij mij een frikandel speciaal zijn.
hebben we ook gedaan toen ik uit Australië weer kwam
Die op zondagochtend na een avond bierzuipen zijn het lekkerstquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou bij mij een frikandel speciaal zijn.
hebben we ook gedaan toen ik uit Australië weer kwam
nee, een mc zou me niet trekkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou direct naar de Mc rijden en een BigTasty, milkshake en frietjes halen
dat is altijd lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die op zondagochtend na een avond bierzuipen zijn het lekkerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |