yesyesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Toe maar, heb je de smaak te pakken?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
ToF meet bij FCT?
Marko, ga je ook mee?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
ToF meet bij FCT?
Marko, ga je ook mee?
stad is prima wat mij betreftquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
maar we moeten nog een keer een meet houden. Selma wou dat graag binnen nu en 4 maand.
ik weet niet of een stad een optie is? Het mag ook bij mij in Hoksebargen.
zit btje krap dus ff 25 neertellen gaat m niet worden sorry had t wel leuk gevonden..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Samen met tukkert weet ik niet, losse kaarten te koop voor 25euro maar moet je volgens mij een cc hebben.
welke stad?? ligt eraan wanneer en of k uitgenodigd ben.....:Pquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
stad is prima wat mij betreften Hoksebarge zou echt ideaal zijn
stad weet ik niet. ligt aan Selma.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
welke stad?? ligt eraan wanneer en of k uitgenodigd ben.....:P
dat magquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
hehe ik houd het ff in de gaten. Als ik niet hoef te werken wil ik best komen opdagen
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:52 schreef Kreator het volgende:
Kijk ik weer eens voetbal, is het een rukwedstrijd...
A blowjob will cover the costs.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
klopt maar wat kost me dar grapje?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
A blowjob will cover the costs.
Same here.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen!
TOFmeet![]()
Stad of dorp maakt mij niet uit als het maar met het OV te bereiken is.
ach kan vast wel iemand je bij een station ophalen toch?? lijkt me niet echt een probleem...quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen!
TOFmeet![]()
Als ik met de auto ga zou je altijd met me meekunnen!quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen!
TOFmeet![]()
ahh wat galantquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga zou je altijd met me meekunnen!
Ja dan niet he, maar je zou nog met het ov naar Almelo kunnen en vanaf daar meequote:Op woensdag 12 maart 2014 12:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en zo niet... aangezien ik niet op de route lig..
Ik plaag maar hoor.. heb zelf een auto dus kom er wel...de auto in mn ui.. zon auto heb ik...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja dan niet he, maar je zou nog met het ov naar Almelo kunnen en vanaf daar mee
leen je m toch ff tijdens de meet....quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Als je dan toch rijdt, Baron...
Ik heb nog nooit in een truck gezeten.Het lijkt me hartstikke leuk!
Veel te klein om te kunnen zien, hij is zwart en lijkt op Renaultquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik plaag maar hoor.. heb zelf een auto dus kom er wel...de auto in mn ui.. zon auto heb ik...
tsss tis een toyota corolla gtsi.... wil je me niet beledigen met een renault....quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Veel te klein om te kunnen zien, hij is zwart en lijkt op Renault
Ik doe in privetijd niet aan truckrijden. Dan mag ik in mn eigen racemonsterquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Als je dan toch rijdt, Baron...
Ik heb nog nooit in een truck gezeten.Het lijkt me hartstikke leuk!
wat voor monster heb jij dan??quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik doe in privetijd niet aan truckrijden. Dan mag ik in mn eigen racemonster
Dat kan ik er niet uithalenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tsss tis een toyota corolla gtsi.... wil je me niet beledigen met een renault....
enige nadeel vind ik dat k 3deurs heb.. voor mn werk is dat niet erg handig... maar wil m niet kwijt mn mooie geluidjesbakkiequote:Op woensdag 12 maart 2014 12:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat kan ik er niet uithalen![]()
Toyota![]()
Ik heb zelf ook een corolla maar dan een T-sport
5-deursquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
enige nadeel vind ik dat k 3deurs heb.. voor mn werk is dat niet erg handig... maar wil m niet kwijt mn mooie geluidjesbakkie
nou kinderen achter in de auto zetten is handiger als je achterin ook deur hebt...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
5-deursEen van de weinige t-sports met 5 deuren
Hoezo niet handig voor werk? En welke mooie geluidjes
Welk model heb je? De e10/e11? Ik heb de e12 uit 05quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
wel mooie auto...maar de mijne is mooier:P:P maar daarentegen wel stukkie ouder...
ik heb de gtsi uit 92 dacht ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Welk model heb je? De e10/e11? Ik heb de e12 uit 05
92 is het overgangsjaar. Dit is de e10 http://img337.imageshack.us/img337/8572/img2809ur4.jpg (copy/paste deze link)quote:
nou ja zo ziet ie er iig uit nou ja wel een beetje viezer en btje krasjes enzulks....quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
92 is het overgangsjaar. Dit is de e10 [ afbeelding ]
Fijn autotje, 4afe blok erin liggen. Gaat bijna nooit kapot. Heb er zelf 6jr een gehad en nooit problemen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou ja zo ziet ie er iig uit nou ja wel een beetje viezer en btje krasjes enzulks....
klopt.. zijn telkens kleine dingen waar k op tijd achter kom... zit nu net nieuwe accu in nieuwe vsnaar enz.... dus top auto..quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Fijn autotje, 4afe blok erin liggen. Gaat bijna nooit kapot. Heb er zelf 6jr een gehad en nooit problemen.
Was wel een uit 97
Onderhoud valt wel mee, alleen dat type heeft last van de roestduivel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
klopt.. zijn telkens kleine dingen waar k op tijd achter kom... zit nu net nieuwe accu in nieuwe vsnaar enz.... dus top auto..
sssst de roestduivel hoort je... heb er al last van probeer t tegen te gaan... maar goed dit schatje heeft me wel 400 euro gekost duss mag wel kapot gaan voor dat geld hahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Onderhoud valt wel mee, alleen dat type heeft last van de roestduivel.
Als je via googel zoekt op mijn gebruikersnaam en corolla zie je mijn oude blauwe staan en mn huidige zwarte
motorisch niet kapot te krijgen dus zolang ie door de apk komt kun je rijdenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sssst de roestduivel hoort je... heb er al last van probeer t tegen te gaan... maar goed dit schatje heeft me wel 400 euro gekost duss mag wel kapot gaan voor dat geld haha
mijne is net geweest... toen kwamen ze achter mn accus... 2 weken later mn v snaar...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
motorisch niet kapot te krijgen dus zolang ie door de apk komt kun je rijden![]()
Mijne gaat komende wk voor de keuring
auw. Ik heb al jaren een beun de haas en controleert altijd netjes de gehele autoquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mijne is net geweest... toen kwamen ze achter mn accus... 2 weken later mn v snaar...
400 euro?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sssst de roestduivel hoort je... heb er al last van probeer t tegen te gaan... maar goed dit schatje heeft me wel 400 euro gekost duss mag wel kapot gaan voor dat geld haha
Epic wagentje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
92 is het overgangsjaar. Dit is de e10 [ http://img337.imageshack.us/img337/8572/img2809ur4.jpg (copy/paste deze link) ]
was er ook niet veel voor kwijt hoor.. ook via via...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
auw. Ik heb al jaren een beun de haas en controleert altijd netjes de gehele auto
das niet duurquote:
ja super auto's. Had de mijne nooit weg moeten doen..quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Epic wagentje.M'n ouders hadden er ook één.
Reed donders fijn...
Mooiquote:
weetje wat echt een super auto is... een toyota starletquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja super auto's. Had de mijne nooit weg moeten doen..
Citroën Xsara TD 1.9's zijn pas superquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef norich het volgende:
[..]
weetje wat echt een super auto is... een toyota starlet
Starsletjes, alleen de automaat hequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef norich het volgende:
[..]
weetje wat echt een super auto is... een toyota starlet
Franse rommelquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Citroën Xsara TD 1.9's zijn pas super
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Starsletjes, alleen de automaat he
wat bas zegt jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Citroën Xsara TD 1.9's zijn pas super
Hoe gaat het eigenlijk met het ding?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef Kreator het volgende:
Alfa Romeo 156 1.6 benzine. Dat zijn pas.... oh nee, toch niet. Maar het heeft ook wel zo z'n charme dat er elke dag wel minimaal 2 waarschuwingslampjes branden.
rIJDT ALS DE BRANDWEER HOOR. bRANDEN 2 LAMPJES. 1 VAN DE AIRBAG VD PASSAGIER (HERKENBAAR VOOR SOMMIGE BMW RIJDERS WHEHE) EN 1 VAN DAT ER ERGENS EEN LAMP STUK IS MAAR ER IS GEEN LAMP STUK MAAR DAT KOMT OMDAT ER MET OUD EN NIEUW VUURWERK IN MIJN AUTO WAS AFGEGAAN OFZOIETS.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met het ding?
Bij mij brandt slechts één lampje. M'n ruitensproeiervloeistofpeil...
Gewoon afplakk'n die lampjes!!!!!!!!!!!!11111111111111111!!!einz!!!111!!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
rIJDT ALS DE BRANDWEER HOOR. bRANDEN 2 LAMPJES. 1 VAN DE AIRBAG VD PASSAGIER (HERKENBAAR VOOR SOMMIGE BMW RIJDERS WHEHE) EN 1 VAN DAT ER ERGENS EEN LAMP STUK IS MAAR ER IS GEEN LAMP STUK MAAR DAT KOMT OMDAT ER MET OUD EN NIEUW VUURWERK IN MIJN AUTO WAS AFGEGAAN OFZOIETS.
doe je goedquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef Redbaron het volgende:
Morgen maar eens de winterbanden wisselen voor de zomerbanden.
Van 16" naar 18"
18" is wel ietwat groot, ik zou graag naar 17" willen maar heb daar t geld nu niet voor liggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doe je goedik rijd de winterbanden die ik bij de auto kreeg eerst af (14" staal
) en ga dan wel over op 16". zomerwielen zijn 17", mooie maat
auto was 1,5 jaar oud toen ik hem kocht, dus mijn banden zijn ook nog primaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
18" is wel ietwat groot, ik zou graag naar 17" willen maar heb daar t geld nu niet voor liggen.
Dus komen de 18 duims er gewoon weer onder aangezien de banden nog helemaal goed zijn
zeker mooie wielen!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
auto was 1,5 jaar oud toen ik hem kocht, dus mijn banden zijn ook nog primaen heb 17" Seat velgen in af-fabriek zwart, super mooi
[ afbeelding ]
staan ook geweldig onder mijn witte Ibiza met zwarte accentenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zeker mooie wielen!
Denk dat ik deze zomer m'n winterwielen opknap en ze felgroen laat spuiten
das vervelend.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
ik bun kats de slöttels van mien brommer kwiet
best wel. en op zulke momenten ga je denken waar en of je een reserve sleutel hebtquote:
ja felgroen, lijkt me best mooi.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staan ook geweldig onder mijn witte Ibiza met zwarte accenten![]()
en felgroen onder een zwarte auto?
heb je trouwens foto van je wielen?
daar moet je ook een vaste plek voor hebben. Reserve ligt bij m'n moeder en garagesleutel heb ik thuisquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
best wel. en op zulke momenten ga je denken waar en of je een reserve sleutel hebt
ik had toen Lenso BSX (imitatie BBS, zwart hart chromen rand) onder de Poloquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja felgroen, lijkt me best mooi.
Zit op mobiel. Zijn Lenso stage1 velgen
ik heb de reservesleutels gevondenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
daar moet je ook een vaste plek voor hebben. Reserve ligt bij m'n moeder en garagesleutel heb ik thuis
Zomerwielen (plaatjes van de webzz)quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staan ook geweldig onder mijn witte Ibiza met zwarte accenten![]()
en felgroen onder een zwarte auto?
heb je trouwens foto van je wielen?
Is goed Bas.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga zou je altijd met me meekunnen!
ah, oke. en als die eruit is, mag je dan ook naar huis, of moet je dan nog even blijven?quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen lieve Tukkertjes.
De buikdrain is gisteren verwijderd en die van de long gaat er hoogstwaarschijnlijk vandaag uit. Ben inmiddels meer dan 3,5 liter longvocht lichter.
Nu eten, straks lekker douchen en later op de dag buiten genieten van het zonnetje.
Ik kom net terug van longfoto's maken (heb nu zweetkaas op de boterhamquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. en als die eruit is, mag je dan ook naar huis, of moet je dan nog even blijven?
lekker zonnebaden?
wauw das een goed vooruitzicht... ik duim voor je!quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kom net terug van longfoto's maken (heb nu zweetkaas op de boterham)
De longarts beslist aan de hand van de foto's of hij de vliezen nog gaat plakken.
En anders mag ik morgen naar huis.
ik hoop het voor jequote:Op donderdag 13 maart 2014 09:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kom net terug van longfoto's maken (heb nu zweetkaas op de boterham)
De longarts beslist aan de hand van de foto's of hij de vliezen nog gaat plakken.
En anders mag ik morgen naar huis.
Dankje Nikkie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wauw das een goed vooruitzicht... ik duim voor je!
donders.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje Nikkie.
Net gewogen en ik weeg nog maar 48 kilo. Dat wordt flink snaaien de komende tijd want ik wil weer kilo's op mn lichaam.
Oooh lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje Nikkie.
Net gewogen en ik weeg nog maar 48 kilo. Dat wordt flink snaaien de komende tijd want ik wil weer kilo's op mn lichaam.
dat zou bij mij een frikandel speciaal zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oooh lekkerLekker vet eten. Alleen maar eten waar je zin in hebt
![]()
![]()
Weet je al wat het eerste is wat je gaat eten?
Ik zou direct naar de Mc rijden en een BigTasty, milkshake en frietjes halenquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou bij mij een frikandel speciaal zijn.
hebben we ook gedaan toen ik uit Australië weer kwam
Die op zondagochtend na een avond bierzuipen zijn het lekkerstquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou bij mij een frikandel speciaal zijn.
hebben we ook gedaan toen ik uit Australië weer kwam
nee, een mc zou me niet trekkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou direct naar de Mc rijden en een BigTasty, milkshake en frietjes halen
dat is altijd lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die op zondagochtend na een avond bierzuipen zijn het lekkerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |