Ik heb haar app nog niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik doe dat gewoon via de app bij Henrike
geen idee, vraag het haarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb haar app nog niet.
Hoe regel ik dat bij haar?
HEB JIJ HAAR APP NOG NIET?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb haar app nog niet.
Hoe regel ik dat bij haar?
M'n agenda is aankomend weekend redelijk leeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo kom je er nooit, Henrike. Leg die jongen vast op een datum in de nabije toekomst!.
Nee.quote:
vraag haar mee naar FCT en dat je via app de details wil besprekenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
M'n agenda is aankomend weekend redelijk leeg.Zondag wel naar Twente though. Skybox.
[..]
Nee.Maar je zegt het goed: NOG niet...
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vraag haar mee naar FCT en dat je via app de details wil bespreken
wie wat waar wanneer en waarom ???quote:
Samen met 50%, gezellig samen in de skybox bier zoepm.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wie wat waar wanneer en waarom ???kan de rest niet meer aanzien dat we steeds worden ingemaakt ofzo??
klopt maar wat kost me dar grapje?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Samen met 50%, gezellig samen in de skybox bier zoepm.
Eckte helden staan in vakP of in de buurt en blijven achter de club staan
Samen met tukkert weet ik niet, losse kaarten te koop voor 25euro maar moet je volgens mij een cc hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
klopt maar wat kost me dar grapje?
Toe maar, heb je de smaak te pakken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
vanmiddag/vanavond 50 km gefietst op de mountainbike
ik heb een ccquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Samen met tukkert weet ik niet, losse kaarten te koop voor 25euro maar moet je volgens mij een cc hebben.
Locatie maakt mij niet uit, Markoo heeft een bob dus daar kan ik vast wel bij meequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
maar we moeten nog een keer een meet houden. Selma wou dat graag binnen nu en 4 maand.
ik weet niet of een stad een optie is? Het mag ook bij mij in Hoksebargen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |