Dan mag het wel giftig zijn oid.quote:Op maandag 10 maart 2014 05:57 schreef Broadway het volgende:
3 x 3 theelepels per dag zou goed zijn voor 5, 6 kilo per maand.
quote:Op maandag 10 maart 2014 05:58 schreef IrCute het volgende:
Wat een onzin allemaalEr is geen magisch middeltje. Gewoon minder calorien eten en sporten.
Het is bijna zomer man, dat lukt toch nooit meer!quote:Op maandag 10 maart 2014 07:57 schreef Deshain het volgende:
![]()
Gewoon eens op je voeding letten en sporten geen idee?
Wintersport niet nee..quote:Op maandag 10 maart 2014 07:57 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Het is bijna zomer man, dat lukt toch nooit meer!
waarom zou je zelf wat doen als je de appelazijn het voor je kunt laten doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:57 schreef Deshain het volgende:
![]()
Gewoon eens op je voeding letten en sporten geen idee?
Sounds legit, ga meteen een jerrycan halenquote:Op maandag 10 maart 2014 07:59 schreef Curlbrah het volgende:
ik hoorde zelfs dat het vet omzet in spieren. fantastisch
Appelazijn bezorgde mij mijn Poolse vrouw die overal voor in is. Dat is echt fantastischquote:Op maandag 10 maart 2014 08:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik was een fabrieksarbeider die 160 kg woog. Ik hoorde van appelazijn en sinds ik dat gebruik ben ik 90 kilo afgevallen, heb het fysiek van adonis. Ook stimuleert het mijn hersens waardoor ik nu afgestudeerd ben aan de universiteit.
Ik hoef er natuurlijk niet bij te vertellen dat de vrouwen niet van me af te slaan zijn.
Dit en matig suikerquote:Op maandag 10 maart 2014 05:58 schreef IrCute het volgende:
Wat een onzin allemaalEr is geen magisch middeltje. Gewoon minder calorien eten en sporten.
quote:Op maandag 10 maart 2014 05:57 schreef Broadway het volgende:
3 x 3 theelepels per dag zou goed zijn voor 5, 6 kilo per maand.
Dat is toch Rivella ? Beetje weird maar best lekker spulquote:Op maandag 10 maart 2014 08:34 schreef Weissman het volgende:
Ik mix het altijd met whey. Afvallen en lange spiertjes krijgen tegelijk
Als webmd het zegt, dan moet het wel waar zijn!quote:Should I Use Apple Cider Vinegar?
The answer depends on how you want to use apple cider vinegar. If you use it as a salad dressing, you should be fine. But taken as a daily medical treatment, it could be a little more risky. Yes, some studies of apple cider vinegar are intriguing. But a lot more research needs to be done. Right now, there is not enough evidence that apple cider vinegar -- or any vinegar -- has any health benefit for any condition. Since the benefits are unknown, so are the risks.
en dit stukje dan :quote:Op maandag 10 maart 2014 08:09 schreef Neuroscience het volgende:
http://www.leukafvallen.nl/het-appelazijn-dieet/
"Als je hulp wilt om snel af te vallen en tegelijkertijd resultaat wilt boeken, is een dieet met appelazijn een aanrader."
Met zulke pareltjes als zinnen kan het natuurlijk niet misgaan
met vertraging dus ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:24 schreef no1uknow het volgende:
ik drink elke dag een liter, werkt als een trein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |