En dat vind ik dan weer grote onzin. Maar jij overweegt dus een Golf omdat je geen Audi A3 kunt betalen begrijp ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Leon vind ik dan weer helemaal niets. Net alsof je geen Golf kunt betalen, maar dat eigenlijk liever wilde.
Dat zou ook nog wel binnen budget passen, maar dan een uitgeklede versie.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer grote onzin. Maar jij overweegt dus een Golf omdat je geen Audi A3 kunt betalen begrijp ik.
Ja, C30 en S60. Beide vond ik wel goed rijden hoor. Maar ik vind dat een Golf ook goed rijdt. Ik heb met een Golf 6 lange afstanden gereden, Berlijn en terug enzo, en dat was best comfortabel. Denk dat ze elkaar niet veel ontlopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zou ook nog wel binnen budget passen, maar dan een uitgeklede versie.
Maar ik snap je punt.
De Leon vind ik echter geen mooie auto.
Heb je trouwens wel eens Volvo gereden? Vind de wegligging van de Golf dan meer een hobbelbak. Niet strak genoeg.
Wie geilt erop dan? Gaat puur om pk / prijs / bijtelling verhouding. Als je veel km's maakt zijn dat nou eenmaal zaken waar je op let, je zit nl. veel in de auto en dan is het belangrijker dat ie goed rijdt dan wat het imago is. En die topsnelheid is voor heel veel mensen meer dan voldoende.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:10 schreef Apekoek het volgende:
Waarom geilt iedereen zoveel op de v40? Snap dat 190pk leuk is, maar daar draait het toch niet allemaal om (is bovendien ook nog eens begrenst op 190km)? De v40 zie je straks net zoals de megane echt overal, het doet zelfs een beetje afbreuk aan het imago van volvo.
Gewoon veel werken.... Toen ik nog studeerde had ik ook een bmw m3 (die redelijk duur was in onderhoud) en een 1966 mustang. Elke avond van 5 tot 10 werken + zaterdag, dan had je toch gewoon 32 uur per week.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:44 schreef Kreator het volgende:
Hoe kun je nou als student een BMW rijden? Dat is toch niet te betalen?
Zelf wel eens langer dan een half uur in een Megane gereden eigenlijk?quote:Op maandag 17 maart 2014 00:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Meer betalen om in een mindere auto te rijden is dan een betere optie voor jou? En nee, de Megane (en bijvoorbeeld Prius) is geen vergelijk. Dan zijn lelijke trage schijthokken, en dat is de V40 niet.
Ik wel. En ja, mijn 2 collega's waar ik het meeste contact mee heb hebben beide zo'n Megane. Rij er dus wel eens in, en er ook regelmatig in mee. Ook het kwaliteitsgevoel is verre van BMW-achtig. Gooi maar eens een deur dichtquote:Op maandag 17 maart 2014 07:51 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Zelf wel eens langer dan een half uur in een Megane gereden eigenlijk?
Want dat "trage schijthok" herken ik niet.
En ter referentie, ik rij privé een BMW 5-serie. Niks haalt het bij een 5-serie wat mij betreft, maar een Megane een "traag schijthok", nee dat zou ik niet zeggen.
Ik zeg dan ook niet dat het een BMW isquote:Op maandag 17 maart 2014 09:30 schreef leolinedance het volgende:
Ook het kwaliteitsgevoel is verre van BMW-achtig. Gooi maar eens een deur dicht
Renault heeft terecht succes met de Megane. Je moet het niet vergelijken met een BMW, maar met een Golf of Focus. En dan krijg je bij Renault veel voor weinig.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wel. En ja, mijn 2 collega's waar ik het meeste contact mee heb hebben beide zo'n Megane. Rij er dus wel eens in, en er ook regelmatig in mee. Ook het kwaliteitsgevoel is verre van BMW-achtig. Gooi maar eens een deur dicht
Dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:15 schreef noutie het volgende:
[..]
Renault heeft terecht succes met de Megane. Je moet het niet vergelijken met een BMW, maar met een Golf of Focus. En dan krijg je bij Renault veel voor weinig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |