?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:42 schreef Ridocar het volgende:
Is dit zo'n "onderzoekje"?
En in je op ga je al twee keer de fout in.
Je hebt zelf geen auto, maar wilde hier toch graag posten?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:42 schreef Ridocar het volgende:
Is dit zo'n "onderzoekje"?
En in je op ga je al twee keer de fout in.
Je hebt zelf geen leaseauto, alleen je vriendin heeft er een.quote:
Je weet niet hoe erg ik het zou vinden hier niet gepost te hebben. Werkelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen auto, maar wilde hier toch graag posten?
Kan wel, als je verder geen leven hebt, werkt en leent bij de IB-groep.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:44 schreef Kreator het volgende:
Hoe kun je nou als student een BMW rijden? Dat is toch niet te betalen?
...welke student heeft 6k over? (voor 6k heb je trouwens wel een 1-serie - wrak) En daar komt bij dat een BMW duur in onderhoud is. Belasting, verzekering, benzine, afschrijving.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan wel, als je verder geen leven hebt, werkt en leent bij de IB-groep.
Zo'n 1-serie heb je al vanaf 6k
Een student die thuis woont, boeken en studie betaald krijgt en niet zijn geld opzuipt in de kroeg maar opzij zet? Een vriend van mij kocht op zijn 18de een MG F die toendertijd 15K kostte. Had ie 2 jaar geld voor opzij gezet.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
...welke student heeft 6k over? (voor 6k heb je trouwens wel een 1-serie - wrak) En daar komt bij dat een BMW duur in onderhoud is. Belasting, verzekering, benzine, afschrijving.
Kan me niet voorstellen dat een student dat allemaal kan betalen zonder goede baan of rijke ouders. Ts komt derhalve gewoon om te patsen met papa's auto.
Ik begreep al nooit waarom mensen Meganes leasenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:47 schreef kikoooooo het volgende:
Kwaliteitsmanager/veiligheidskundige. Een megane station 14%. Ik vind t een teringlelijke auto, maar voor 145 euro netto per maand met onbeperkt prive kilometers klaag ik niet.
Gewoon een complete auto voor weinig.
Vreselijk zo veel van die schijthokken op de wegquote:Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ik begreep al nooit waarom mensen Meganes leasen
beroep?quote:
Inderdaad maarja wat is een alternatief voor een gezin met twee kinderen en leasebudget van 800? een skoda ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vreselijk zo veel van die schijthokken op de weg
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik leen wel eens een fiets van een cliënt. Ik werk als persoonlijk begeleider in de gehandicaptenzorg. Mag wel rondlopen met portofoon.
weinig alternatieven. Maar dat maakt die auto nog niet mooi. En zo saai er rijden er zo veel!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef mergbot het volgende:
[..]
Inderdaad maarja wat is een alternatief voor een gezin met twee kinderen en leasebudget van 800? een skoda ofzo?
Raar beroep hoor, Degelijk, praktisch, 14%.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:43 schreef Yozzz het volgende:
Ford Focus station. Degelijk, praktisch, 14%.
Omdat daar vorig jaar een mooie lease-actie mee geweest is.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ik begreep al nooit waarom mensen Meganes leasen
Ik hoor d'r al. "Hallo hier spreekt u met de brandweer"quote:
Zeer goed.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Raar beroep hoor, Degelijk, praktisch, 14%.
Schuift dat?
Ook uitvoerder.quote:
Een Alfa hoort gewoon te 'rammelen', Italiaans design.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:14 schreef Deshain het volgende:
Bouwkundige, Alfa Romeo Giulietta. Superleuke scheurbak voor de lease, een hel om zelf te kopen lijkt me. Kom van een Volvo en de bouwkwaliteit is echt een wereld van verschil.
Ik weiger om mee te doen aan die Renault Megane Estate parade, tyfuslelijke auto...
Als jij bij je ouders woont, en zij ook je studiegeld betalen, en stufi krijgt. En ook nog eens af en toe s avonds en in de weekenden werkt (zoals de meeste studenten) , kun je best wat opzij zetten. vanaf je 16de of 18de. Kun je makkelijk 6-8k opzijzetten in 2 jaar tijd. .quote:Op maandag 10 maart 2014 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
...welke student heeft 6k over? (voor 6k heb je trouwens wel een 1-serie - wrak) En daar komt bij dat een BMW duur in onderhoud is. Belasting, verzekering, benzine, afschrijving.
Kan me niet voorstellen dat een student dat allemaal kan betalen zonder goede baan of rijke ouders. Ts komt derhalve gewoon om te patsen met papa's auto.
En dan bij de eerste beurt kun je geen nieuwe banden betalen, of 4 nieuwe bougies...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:37 schreef Reeleezee het volgende:
[..]
Als jij bij je ouders woont, en zij ook je studiegeld betalen, en stufi krijgt. En ook nog eens af en toe s avonds en in de weekenden werkt (zoals de meeste studenten) , kun je best wat opzij zetten. vanaf je 16de of 18de. Kun je makkelijk 6-8k opzijzetten in 2 jaar tijd. .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |