?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:42 schreef Ridocar het volgende:
Is dit zo'n "onderzoekje"?
En in je op ga je al twee keer de fout in.
Je hebt zelf geen auto, maar wilde hier toch graag posten?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:42 schreef Ridocar het volgende:
Is dit zo'n "onderzoekje"?
En in je op ga je al twee keer de fout in.
Je hebt zelf geen leaseauto, alleen je vriendin heeft er een.quote:
Je weet niet hoe erg ik het zou vinden hier niet gepost te hebben. Werkelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen auto, maar wilde hier toch graag posten?
Kan wel, als je verder geen leven hebt, werkt en leent bij de IB-groep.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:44 schreef Kreator het volgende:
Hoe kun je nou als student een BMW rijden? Dat is toch niet te betalen?
...welke student heeft 6k over? (voor 6k heb je trouwens wel een 1-serie - wrak) En daar komt bij dat een BMW duur in onderhoud is. Belasting, verzekering, benzine, afschrijving.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan wel, als je verder geen leven hebt, werkt en leent bij de IB-groep.
Zo'n 1-serie heb je al vanaf 6k
Een student die thuis woont, boeken en studie betaald krijgt en niet zijn geld opzuipt in de kroeg maar opzij zet? Een vriend van mij kocht op zijn 18de een MG F die toendertijd 15K kostte. Had ie 2 jaar geld voor opzij gezet.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
...welke student heeft 6k over? (voor 6k heb je trouwens wel een 1-serie - wrak) En daar komt bij dat een BMW duur in onderhoud is. Belasting, verzekering, benzine, afschrijving.
Kan me niet voorstellen dat een student dat allemaal kan betalen zonder goede baan of rijke ouders. Ts komt derhalve gewoon om te patsen met papa's auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |