Alfa! Zou ook mijn keuze zijn, 6 alfa's versleten inmiddels... Géén lease hier, wel veel trein en privé een MR2 uit '00, een Duc uit '96 en voor de vrouw een Note uit '08.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:14 schreef Deshain het volgende:
Bouwkundige, Alfa Romeo Giulietta. Superleuke scheurbak voor de lease, een hel om zelf te kopen lijkt me. Kom van een Volvo en de bouwkwaliteit is echt een wereld van verschil.
Ik weiger om mee te doen aan die Renault Megane Estate parade, tyfuslelijke auto...
In 2 weken?quote:
Deze is 3 jaar oud en ook al versletenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:17 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Alfa! Zou ook mijn keuze zijn, 6 alfa's versleten inmiddels...
Zo ongeveer wel jaquote:
Das een meningquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:14 schreef Deshain het volgende:
Ik weiger om mee te doen aan die Renault Megane Estate parade, tyfuslelijke auto...
Een breed gedragen meningquote:
Mercedes CLAquote:Teamleader Finance, Renault Megane Estate (nog tot augustus, daarna weet ik nog niet)
Die van mij is anders 20%quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef Deshain het volgende:
[..]
Een breed gedragen mening
Als die dingen niet in de 14% vielen reed bijna niemand in zo'n gedrocht
Die sowieso nietquote:Mercedes CLA
Als je er een caravan achter hangt maakt het inderdaad allemaal geen zak meer uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Die van mij is anders 20%![]()
![]()
Is gewoon een goed complete auto met een goed trekgewicht voor weinig.
Ok, ik welquote:Die sowieso niet![]()
Nou nee hoor. Als je naast je studie al een paar jaar een goede zaterdagbaan hebt, als je bewust met je geld omgaat en als je geld opzij zet voor iets wat je echt graag wilt (zoals in mijn geval een BMW), dan kun je als 22-jarige best een BMW 1-serie (diesel) rijden. Ik moet wel zeggen dat de wegenbelasting nog door mijn ouders betaald wordt, maar brandstof, onderhoud etc. is allemaal voor eigen rekening.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan bij de eerste beurt kun je geen nieuwe banden betalen, of 4 nieuwe bougies....
wegenbelasting niet zelf betalen is natuurlijk wel een beetje valsspelenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:26 schreef Saleu het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Als je naast je studie al een paar jaar een goede zaterdagbaan hebt, als je bewust met je geld omgaat en als je geld opzij zet voor iets wat je echt graag wilt (zoals in mijn geval een BMW), dan kun je als 22-jarige best een BMW 1-serie (diesel) rijden. Ik moet wel zeggen dat de wegenbelasting nog door mijn ouders betaald wordt, maar brandstof, onderhoud etc. is allemaal voor eigen rekening.
Best veel Volvo-, en Meganerijders hier.
wat een schijthokquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Das een mening![]()
Teamleader Finance, Renault Megane Estate (nog tot augustus, daarna weet ik nog niet)
zal eraan liggen waar je bedrijf gevestigd is: hartje Amsterdam zou ik bijvoorbeeld ook liever met de trein gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:54 schreef NieuweNier het volgende:
De fiets.
Het is echt heel slecht. Ik werk bij een geitenwollen sokken bedrijf. Uit principieel oogpunt gaan al mijn collega's met de trein naar het werk. Ik met de fiets omdat ik dichtbij woon.
Echt heel bizar. Veel collega's hebben recht op een leasebak maar kiezen in plaats daarvan voor een treinpas.
Met ongeveer 300 werknemers gaan er 10 mensen met de auto. Niemand van mijn afdeling.
Hartje Utrecht. De trein is idd wel sneller.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zal eraan liggen waar je bedrijf gevestigd is: hartje Amsterdam zou ik bijvoorbeeld ook liever met de trein gaan
Je kan zeggen wat je wil maar voor die prijsklasse en 14% tuft die bak lekker door.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef Deshain het volgende:
[..]
Een breed gedragen mening
Als die dingen niet in de 14% vielen reed bijna niemand in zo'n gedrocht
Je moet er wel bij zetten dat je de lelijkere hebt!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
In 2 weken?Voor de record; die 156 3.2 V6 GTA is bloedmooi en leuk natuurlijk!
![]()
Ford Fiesta. Consultant in de Geo-ICT.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |