SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:00 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wist niet dat Crip carnaval vierde.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
Het is leuker om geen foto's van elkaar te zien, dan is de meeting veel intenser.
Ja daaaag.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Crip het volgende:
Gaan jullie meeten? Maak foto's van de meet dan kan ik jullie allemaal zien.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Crip het volgende:
Waarom ga je dan zelf nietquote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Crip het volgende:
Ik bijtquote:
Nou... Je stuurde een foto met jezelf en een vriendin van je erop. Ik kan me niet herinneren wat ik precies zei, maar ik zei volgens mij iets van leuk koppie terwijl ik iets zei over het gezicht van je vriendin...quote:
Ouchquote:Op zondag 9 maart 2014 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou... Je stuurde een foto met jezelf en een vriendin van je erop. Ik kan me niet herinneren wat ik precies zei, maar ik zei volgens mij iets van leuk koppie terwijl ik iets zei over het gezicht van je vriendin...![]()
Wist ik veel dat jij blond bent...Als ik op een foto twee meiden zie waarvan er één blond haar heeft, dan ga ik ervan uit dat de ander de Turkse iis..
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou... Je stuurde een foto met jezelf en een vriendin van je erop. Ik kan me niet herinneren wat ik precies zei, maar ik zei volgens mij iets van leuk koppie terwijl ik iets zei over het gezicht van je vriendin...![]()
Wist ik veel dat jij blond bent...Als ik op een foto twee meiden zie waarvan er één blond haar heeft, dan ga ik ervan uit dat de ander de Turkse iis..
Wij zijn verlegenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar je wil wel foto's van de boys op de meet zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |