SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik
hou
van
...
-en ook even serieusquote:
Ts..combi van wax en spray?quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef klaas_th het volgende:
Ik heb laats wax geprobeerd om het zo in model te proberen te krijgen, maar het word dan te zwaar en te kleverig om het precies er zo ui te laten zien.
Iemand tips?Als je echt stoer wil zijn, neem je er ook zo'n baard bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:32 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Als je echt stoer wil zijn, neem je er ook zo'n baard bij...
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
En als je echt succes wil bij de vrouwtjes, moet je de wenkbrauwtjes ook nog ff laten groeien..quote:Op zondag 9 maart 2014 23:32 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Wetlook gel en goed door je haren verdelen, achterover fohnen, wax en haarlak. Voila.quote:
Wetlook gel moet je niet fohnen.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wetlook gel en goed door je haren verdelen, achterover fohnen, wax en haarlak. Voila.
Niet als je een wetlook wil maar het werkt prima om je haar omhoog te werken. Hoe dan ook, een stronghold is waarschijnlijk geschikter maar dat is een ramp om uit je haar te krijgen.quote:
Als dat soort gel opdroogt wordt het wit. Dat gebeurt ook als je het gaat föhnen. Enkel wax is genoeg.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet als je een wetlook wil maar het werkt prima om je haar omhoog te werken. Hoe dan ook, een stronghold is waarschijnlijk geschikter maar dat is een ramp om uit je haar te krijgen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:55 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
En wil je echt succes wil bij de vrouwtjes, moet je de wenkbrauwtjes ook nog ff laten groeien..
[ afbeelding ]
[..]
En wil je echt succes wil bij de vrouwtjes, moet je de wenkbrauwtjes ook nog ff laten groeien..
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op zondag 9 maart 2014 23:55 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
En als je echt succes wil bij de vrouwtjes, moet je de wenkbrauwtjes ook nog ff laten groeien..
[ afbeelding ]
[..]
En als je echt succes wil bij de vrouwtjes, moet je de wenkbrauwtjes ook nog ff laten groeien..
[ afbeelding ]
Douchen, handdoekdroog maken en je kuif al een beetje in model brengen, omhoog fohnen en een beetje wax in doen. Geen haarlak gebruiken, dat maakt het lelijker.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef klaas_th het volgende:
Bedankt voor de (leuke) reactie! Ik snap nog niet helemaal hoe ik dit stapsgewijs moet inbrengen?
Douchen -> föhnen(?) -> wax/gel (maar m'n haar is meestal te draag dan...)
[..]
[ afbeelding ]
Kijk op de youtube-channel van Slikhaar.tv, daar staan genoeg voorbeelden van ongeveer dezelfde kapsels.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:01 schreef klaas_th het volgende:
Bedankt voor de reacties, heeft iemand toevallig een filmpje? Ik ga het binnenkort maar is proberen.
Alleen het probleem is dat m'n haar als het droog is dun en vooral veel haar is. Uitdunnen heeft maar voor een bepaalde tijd zin.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:01 schreef klaas_th het volgende:
Bedankt voor de reacties, heeft iemand toevallig een filmpje? Ik ga het binnenkort maar is proberen.
Alleen het probleem is dat m'n haar als het droog is dun en vooral veel haar is. Uitdunnen heeft maar voor een bepaalde tijd zin.
😂😂quote:Op zondag 9 maart 2014 23:55 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |