quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat voor wapen?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef Clashy het volgende:
Het is haar wapen omdat ze het niet kan handlen.
Het wapen voor de vrijheid van haar keuze .quote:
Geen dank hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Clashy het volgende:
Bedankt voor de serieuze reacties allemaal.
Dus je kiest voor iets met vrijheid, en vervolgens negeert je moeder je om je 'terug te pakken'?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Clashy het volgende:
ze hadden alle vrijheid en dus geen andere keuzequote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Clashy het volgende:
De reacties zijn net zo serieus als je vraagstelling. Als je serieus advies wil, moet je niet met een puberaal raad-spelletje komen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Clashy het volgende:
Nou, ze hadden het ook kunnen negeren.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze hadden alle vrijheid en dus geen andere keuze
Wat voor een reactie?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Clashy het volgende:
Definieer vrijheid.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze hadden alle vrijheid en dus geen andere keuze
Wapen?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef Clashy het volgende:
Het is haar wapen omdat ze het niet kan handlen.
Lees mijn post eens.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:11 schreef Clashy het volgende:
Wat voor info mist er? Wanneer is het 'normaal' dat je genegeerd wordt door je moeder? Nogmaals, het is geen extreme keuze..
Je moeder is er blijkbaar niet mee eens/van overstuur/boos door (vul maar iets in) en wil je eventjes niet spreken. Dat trekt vast wel weer bij als er geen extreme keuze is. Wat wil je horen? Dat je moeder een bijzonder onredelijk mens is die zich niet als moeder gedraagt? We hebben geen idee wat er aan de hand is.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:11 schreef Clashy het volgende:
Wat voor info mist er? Wanneer is het 'normaal' dat je genegeerd wordt door je moeder? Nogmaals, het is geen extreme keuze..
Ja, het negeren is haar eerste reactie. Weet niet persé eigenlijk of het terugpakken is, misschien heeft ze wat tijd nodig om het te verwerken.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus je kiest voor iets met vrijheid, en vervolgens negeert je moeder je om je 'terug te pakken'?
Dan zou ik haar gewoon terug negeren, kijken wie het langer volhoudt. Waarschijnlijk jij.
Ze kruipt dus weg. Dan gewoon terug negeren, ook al is dat niet leuk om te doen natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:15 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ja, het negeren is haar eerste reactie. Weet niet persé eigenlijk of het terugpakken is, misschien heeft ze wat tijd nodig om het te verwerken.
Ik kan best volhardend zijn in terug negeren, of ik het leuk vind om te doen...nee.
Ik hoop dat ze gauw bijdraait.
Het komt wel goed, schatjequote:Op zondag 9 maart 2014 23:15 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ja, het negeren is haar eerste reactie. Weet niet persé eigenlijk of het terugpakken is, misschien heeft ze wat tijd nodig om het te verwerken.
Ik kan best volhardend zijn in terug negeren, of ik het leuk vind om te doen...nee.
Ik hoop dat ze gauw bijdraait.
Inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze kruipt dus weg. Dan gewoon terug negeren, ook al is dat niet leuk om te doen natuurlijk.
We hebben wel de vrijheid om het wel te doenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:16 schreef Clashy het volgende:
Overigens ben je niet verplicht om te reageren in dit topic.
dankjequote:
Zal ik doen. En dan hopen dat ze het accepteert.. Jij ook bedankt voor je serieuze reacties!quote:Op zondag 9 maart 2014 23:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geef haar een paar dagen/een week de tijd om even tot haar zelf te komen.
Dat snap ik. Maar ik kies ervoor om niet precies te vertellen hoe en wat..Het wordt dan te prive.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
We hebben wel de vrijheid om het wel te doen
Maar misschien als je gewoon wat helder ben in het verhaal over je moeder en jou dat had wat meer gescheeld want nu zijn het alleen maar een boel vage kregen , waarin we heel weinig over kunnen zeggen
Waarom dan iets doen wat je niet wil doen..quote:Op zondag 9 maart 2014 23:15 schreef Clashy het volgende:
Je moeder zorgt al sinds je geboorte voor je. Als je keuze inderdaad niet al te extreem is, zal ze zich heus wel herpakken en weer normaal tegen je doen. Je moeder is ook maar een mens van vlees en bloed (neem ik aan, ze zal geen alien zijn, toch?! Zowel, HELP!)quote:Op zondag 9 maart 2014 23:20 schreef Clashy het volgende:
[..]
dankje
[..]
Zal ik doen. En dan hopen dat ze het accepteert.. Jij ook bedankt voor je serieuze reacties!
Alles is een illusie.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
he , de OP is ook weg , daar ging haar vrijheid , haar keuze
Welke keuze?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
Welke vrijheid?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
quote:
quote:
quote:
Welk conflict?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Dat is alsof ik nu vraag hoe ik een conflict met mijn buurvrouw moet oplossen. Zonder dat conflict te benoemen of andere informatie te verschaffen.
ach, de zoveelste autist hier zonder inlevingsvermogen.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:58 schreef El_Thijs het volgende:
Ach, de zoveelste jankerd die meteen de OP verwijdert als het te lastig wordt
Maar goed, het is haar vrijheid van keuze en zulks.
Nou zegquote:Op maandag 10 maart 2014 08:56 schreef Clashy het volgende:
[..]
ach, de zoveelste autist hier zonder inlevingsvermogen.
Gewoon niet meer posten zoals al eerder is gezegd.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:04 schreef Clashy het volgende:
Er mag wel een slotje op dit topic waar ik al eerder om heb gevraagd :/
Clashy meid. Vertel eens. Wat is er nou precies aan de hand?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:04 schreef Clashy het volgende:
Don't bother. Er komt niet veel zinnigs uit en de OP is ook weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Clashy meid. Vertel eens. Wat is er nou precies aan de hand?
Wat lollig van die moderators..quote:Op maandag 10 maart 2014 09:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Don't bother. Er komt niet veel zinnigs uit en de OP is ook weg.
EDIT: I stand corrected: de OP is er weer
Nee, what has been written cannot be unwritten.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:15 schreef Clashy het volgende:
heb ik nog wat te zeggen over het wijzigen van mijn OP?! :S
Nee, kwestie van nadenken wat je op een publiekelijk forum zet.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:15 schreef Clashy het volgende:
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:15 schreef Clashy het volgende:
Zie eerst maar eens met een dame thuis te komen.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:22 schreef Scuidward het volgende:
Vraag me soms ook af hoe mijn moeder zou reageren als ik met een buitenlandse dame thuis zou komen ...
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:04 schreef Clashy het volgende:
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:15 schreef Clashy het volgende:
Nee. Gewoon nadenken voordat je een niks-topic opent. Hoef je ook niets te deleten als blijkt dat niemand wat kan met de 'informatie'.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:15 schreef Clashy het volgende:
Die keuze heb je dus nietquote:Op maandag 10 maart 2014 09:04 schreef Clashy het volgende:
Je maakt een keuze waarop je op voorhand wist dat ze het niet leuk zou vinden, nu reageert ze niet vrolijk en reageer jij verbaasd.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:11 schreef Clashy het volgende:
Welk probleem ??quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:04 schreef VMSDKR het volgende:
Post gewoon je probleem, kut - niemand kent je hier.
quote:
hey vms jij ook hierquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:04 schreef VMSDKR het volgende:
Post gewoon je probleem, kut - niemand kent je hier.
Zij: "Op een internetforum doen ze allemaal onaardig tegen mij!"quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:58 schreef Godshand het volgende:
Die TS komt niet meer terug naar FOK!
Jij ook hoor.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij ook hoor.
Nu ben je tenminste een beetje duidelijk.
Op marktplaats zetten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:15 schreef Pulzzar het volgende:
IK WEET HET! IK WEET HET!!!
TS heeft ervoor gekozen de pil niet meer te slikken en nu is ze zwanger. Uiteraard mag oma het kind opvoeden, aangezien TS daar niet volwassen genoeg voor is. Ik vind het niet zo gek dat de moeder van TS haar negeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |