quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat voor wapen?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef Clashy het volgende:
Het is haar wapen omdat ze het niet kan handlen.
Het wapen voor de vrijheid van haar keuze .quote:
Geen dank hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Clashy het volgende:
Bedankt voor de serieuze reacties allemaal.
Dus je kiest voor iets met vrijheid, en vervolgens negeert je moeder je om je 'terug te pakken'?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Clashy het volgende:
ze hadden alle vrijheid en dus geen andere keuzequote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Clashy het volgende:
De reacties zijn net zo serieus als je vraagstelling. Als je serieus advies wil, moet je niet met een puberaal raad-spelletje komen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Clashy het volgende:
Nou, ze hadden het ook kunnen negeren.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze hadden alle vrijheid en dus geen andere keuze
Wat voor een reactie?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Clashy het volgende:
Definieer vrijheid.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze hadden alle vrijheid en dus geen andere keuze
Wapen?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef Clashy het volgende:
Het is haar wapen omdat ze het niet kan handlen.
Lees mijn post eens.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:11 schreef Clashy het volgende:
Wat voor info mist er? Wanneer is het 'normaal' dat je genegeerd wordt door je moeder? Nogmaals, het is geen extreme keuze..
Je moeder is er blijkbaar niet mee eens/van overstuur/boos door (vul maar iets in) en wil je eventjes niet spreken. Dat trekt vast wel weer bij als er geen extreme keuze is. Wat wil je horen? Dat je moeder een bijzonder onredelijk mens is die zich niet als moeder gedraagt? We hebben geen idee wat er aan de hand is.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:11 schreef Clashy het volgende:
Wat voor info mist er? Wanneer is het 'normaal' dat je genegeerd wordt door je moeder? Nogmaals, het is geen extreme keuze..
Ja, het negeren is haar eerste reactie. Weet niet persé eigenlijk of het terugpakken is, misschien heeft ze wat tijd nodig om het te verwerken.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus je kiest voor iets met vrijheid, en vervolgens negeert je moeder je om je 'terug te pakken'?
Dan zou ik haar gewoon terug negeren, kijken wie het langer volhoudt. Waarschijnlijk jij.
Ze kruipt dus weg. Dan gewoon terug negeren, ook al is dat niet leuk om te doen natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:15 schreef Clashy het volgende:
[..]
Ja, het negeren is haar eerste reactie. Weet niet persé eigenlijk of het terugpakken is, misschien heeft ze wat tijd nodig om het te verwerken.
Ik kan best volhardend zijn in terug negeren, of ik het leuk vind om te doen...nee.
Ik hoop dat ze gauw bijdraait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |