quote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso mag jij een grote rol/functie bekleden tijdens onze bruiloft
Volgens mij zou jij na een maand gedesillusioneerd Rotterdam verlaten. Niet dat ik wat tegen Rotterdam heb hoor, sterker nog ik ben er vrijwel dagelijks maar wat een overzichtelijke rotzooi is het.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet echt, hoef niet meer naar nederland
maar als t moest dan sowieso roffa
Klopt wel ja. Maar ik bedoel. Ik heb achter kassa gewerkt, en genoeg polen tegengekomen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederlanders zijn vies racistisch geworden tegen polen
Aight.quote:
Oh oke.quote:
Watdan?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik betwijfel het man, gaat steeds slechter
ik ook 10 jaar mis het welquote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij zou jij na een maand gedesillusioneerd Rotterdam verlaten. Niet dat ik wat tegen Rotterdam heb hoor, sterker nog ik ben er vrijwel dagelijks maar wat een overzichtelijke rotzooi is het.
sperm jaquote:
nederlanders die zo racisme goedpratenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
En vanaf dat oogpunt zeg ik wel van: ze roepen het ook wel beetje over zichzelf af vaak.
jammerquote:
eensquote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zou jij na een maand gedesillusioneerd Rotterdam verlaten. Niet dat ik wat tegen Rotterdam heb hoor, sterker nog ik ben er vrijwel dagelijks maar wat een overzichtelijke rotzooi is het.
kut op met je vvd. Nep-liberale kutpartijquote:
zat bijna dicht, vandaag stukje gelopen en ineens weer een gat, er komt wildvlees uit, etter, pus, bloed, en het maakt een raar geluid als je er op druktquote:
Polen zijn dan ook de Turken van het voormalige Oostblok.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederlanders die zo racisme goedpraten
er zijn sowieso geen liberale partijen in nederlandquote:Op zondag 9 maart 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kut op met je vvd. Nep-liberale kutpartij
tmiquote:Op zondag 9 maart 2014 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zat bijna dicht, vandaag stukje gelopen en ineens weer een gat, er komt wildvlees uit, etter, pus, bloed, en het maakt een raar geluid als je er op drukt
Ik praat niks goed. Ik zeg alleen dat ik me er wel wat bij kan voorstellen. Maar dat komt gewoon omdat het cultuurverschil zo groot is. Ik heb overigens niks tegen Polenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederlanders die zo racisme goedpraten
bazenvolk dusquote:Op zondag 9 maart 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Polen zijn dan ook de Turken van het voormalige Oostblok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |