quote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
laten we hopen
ik heb liever je broertje dan rez namelijk
poolen en zuipen vind ik niet leuk dus dat is 2/3 niet leuk dus niet leukquote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo niet
[..]
sowieso mag jij een grote rol/functie bekleden tijdens onze bruiloft
hoezo vind je poolen niet leukquote:Op zondag 9 maart 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
poolen en zuipen vind ik niet leuk dus dat is 2/3 niet leuk dus niet leuk
ik zie mezelf ook niet voor altijd in Nederland wonen. Hoop ik ook nietquote:
Vroeg ik dat?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
vijf dagen geleden ofzo
jij vroeg of ik je nog mocht
toen zei ik ja
en toen vroeg ik of jij mij nog wel mocht
ik voel me niet meer nederlands heel raar allemaalquote:Op zondag 9 maart 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik zie mezelf ook niet voor altijd in Nederland wonen. Hoop ik ook niet
als ik kon was ik zo weer wegquote:Op zondag 9 maart 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik zie mezelf ook niet voor altijd in Nederland wonen. Hoop ik ook niet
Ja hoor, zit alleen niks in. Ik ben vandaag commando.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
fopje mag ik in je onderbroek kijken? ik ben wanhopig.
naja zal alleen nog maar meer wordenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik voel me niet meer nederlands heel raar allemaal
mijn vader zat bij de commandosquote:Op zondag 9 maart 2014 22:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja hoor, zit alleen niks in. Ik ben vandaag commando.
quote:
weet nietquote:
komt nog wel bij j ou. Ik wil het wel, maar ik neem dan wel het risico dat ik totaal geen zekerheid heb voor toekomst.quote:
nederlanders zijn vies racistisch geworden tegen polenquote:
ik betwijfel het man, gaat steeds slechterquote:Op zondag 9 maart 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
komt nog wel bij j ou. Ik wil het wel, maar ik neem dan wel het risico dat ik totaal geen zekerheid heb voor toekomst.
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |