snap ik ook nietquote:Op zondag 9 maart 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Samson nou net niks met de gemeenteverkiezingen te maken hebben. Ik snap ook nooit waarom landelijke lijsttrekkers worden ingezet voor deze verkiezingen.
Of beter gezegd, waarom ze worden uitgenodigd voor debatten.
+1quote:Op zondag 9 maart 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Samson nou net niks met de gemeenteverkiezingen te maken hebben. Ik snap ook nooit waarom landelijke lijsttrekkers worden ingezet voor deze verkiezingen.
Of beter gezegd, waarom ze worden uitgenodigd voor debatten.
Omdat ik heilig van overtuigd ben dat mijn visie uiteindelijk beter is voor wie dan ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je neemt alleen wel extreem weinig aan van andere om je eigen mening te blijven herhalen.
Op zich mag dat maar ik waag mij er niet meer aan, sorry
Jouw shit.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:08 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van moet ik eerlijk zeggen.
Ik zie het probleem niet als het gewoon goed looptquote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat het belachelijk was dat heineken topman een bonus kreeg.
Ze konden beter het bier goedkopr maken
Jawel. maar ik ben wel benieuwd naar jouw meningquote:
Doet ie misschien nog wel, gaat regelmatig vreemdquote:Op zondag 9 maart 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
ik vind samson leuk
zou met hem trouwen als hij me vroeg
quote:
Jongen tief opquote:
Ze delen waarschijnlijk dezelfde mening dan....quote:Op zondag 9 maart 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. maar ik ben wel benieuwd naar jouw mening
Morgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. maar ik ben wel benieuwd naar jouw mening
Spreekt natuurlijk wel meer mensen aan, maar nodig ze dan als programma zelf niet uit...quote:
Maar jij zou dus niet op de PVDA stemmen omdat ze een roos als logo hebben?quote:
Ga weg joh, als je enkel komt om te trollen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Unites het volgende:
[..]
Ze delen waarschijnlijk dezelfde mening dan....
Ik help het je herinnerenquote:
doei sofjequote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
och och och
wat zijn jullie toch allemaal kortzichtig en laten jullie mensen toch weer lekker niet in hun waarde
ik ga slapen
dag
trusteeequote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
och och och
wat zijn jullie toch allemaal kortzichtig en laten jullie mensen toch weer lekker niet in hun waarde
ik ga slapen
dag
Ik reageer toch gewoon normaal op je?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
och och och
ik ga slapen
dag
hvj xquote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
och och och
ik ga slapen
dag
ik reageer ook normaal op sof.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik reageer toch gewoon normaal op je?![]()
Doei sof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |